Køb et Amino Sponsorlink
Vi er i fuld gang med at markedsføre noget splinternyt og smart medicinsk udstyr over for læger mv her i Danmark. Vi har allerede lavet en masse arbejde og ved sådan set godt, hvad det er, vi vil kommunikere.
Men vi mangler lige det sidste kreative "touch" til at få det hele til at være svimlende godt og til at få lægerne til at stille sig op i kø for at købe !!
Er det dig, der kan lave vores faglige skriblerier om til suverænt sælgende tekster så lad os endelig høre fra dig !
kig gerne forbi www.inbodycare.dk og se hvad det er, vi kommunikerer om - og send os så en mail på mail@inbodycare.dk , hvis du synes, at du kan gøre det bedre end os !
Og ja- vi er helt nystartede og har fortsat flere udgifter end indtægter- så... price does matter !! Derfor vil vi også gerne kende din timepris, når vi hører fra dig.
Mvh Helle :)
Off topic : har i selv bygget jeres side eller fået bricksite til det? :)
Vi har en grafiker til at lave hjemmesiden for os :)
Helle for sulan
Det er lige mig I leder efter da jeg både har stort kendskab til kropsanalyse og er tekstforfatter (du kan læse mere om mig her under amino på min profil)
Jeg sender dig lige en mail :-)
mvh. Anja
Hej Helle
Jeg vil gerne høre mere om din opgave og har sendt dig en personlig besked.
Bedste hilsner
Gitte Winter Graugaard
www.winter-kommunikation.dk
Kære Helle
Først nu ser jeg, at du søger tekstforfatter til Intellingent BodyCare.
Hvis du endnu ikke har fundet den rette, er jeg meget interesseret - og er sikker på, at jeg kan gøre en forskel. Jeg er uddannet korrespondent og folkeskolelærer med diplommodulkursus i "Kommunikation i praksis". Jeg har erfaring med at lave tekster til salgsmaterialer, hjemmesider mm.
Jeg ser frem til at høre fra dig.
De venligste hilsner
Tina Theill Lauritsen
lotus-kommunikation.dk (under opbygning)
Kære alle.
Vi har fundet en rigtig dygtig tekstforfatter, der er i fuld gang med at hjælpe os videre i forhold til vores (store) opgave.
Tak for alle Jeres henvendelser.
mvh Helle