i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hvordan får man lån & finansiering til sine ideer?"

Nogle der kender til denne person, der låner penge ud ?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg) < Forrige 1 2 3
Amino-karma 11
Fra nordborg
Tilmeldt 4. feb 12
Indlæg ialt: 6

henrik thomsen
Skrevet 25-05-2012 kl. 13:32

han kan ikke når jeg brugt 4 år på ham han lov hele tid nu kom dem 5.5 mio ind på min konto der ske ikke når i sag

Amino-karma 4.982
Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. aug 08
Indlæg ialt: 1.186
Amino Plus Amino Ekspert Bedste Ekspertblogger
Rolf Høegh - Resultatskaber.dk
Fra Resultatskaber.dk
Skrevet 25-05-2012 kl. 15:58

Finn Koch:
Lige for at runde denne debat af, så sagde jeg til Carl Petersen og Flemming Thyge Hansen at jeg ikke ville indgå et samarbejde med dem uden at min advokat havde læst kontrakterne igennem og at jeg var ordentlig præsenteret for de personer jeg evt skulle samarbejde med

Når folk ikke vil lade en advokat kigge det igennem
- SÅ HOLD DIG VÆK

Glæder mig til at se dig igen
Godt du reagerede som du gjorde. GLÆD DIG
Hilsen

Rolf
Resultatskaber.dk

Amino-karma 391
Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. sep 06
Indlæg ialt: 91
Amino Plus
Finn Koch
Fra Urskiven.dk
Skrevet 25-05-2012 kl. 17:14

@Henrikføvling - brug ikke mere tid på dem, de har med sikkerhed ikke pengene og de vil KUN have penge af dig.

Snak med din bank istedet - eller gå efter nogle andre finansierings muligheder, selvom det er svært, så er du mere sikker når du har skulle knokle lidt for dine penge og finansiering.

Det er surt, men better safe than sorry - har jeg desværre måtte sande et par gange i mit forretningsliv.

@Rolf - jamen det var godt og hyggeligt at have dig forbi og nu skal jeg lige have de skibe jeg har søsat til at sejle stabilt i den rigtige retning, så skal vi helt sikkert have en snak mere.  Har prøvet at holde igen med køb - men fik lige et tilbud jeg desværre ikke kunne sige nej til, så nu hænger jeg i vandskorpen igen :0)

Finn

Amino-karma 11
Fra nordborg
Tilmeldt 4. feb 12
Indlæg ialt: 6

henrik thomsen
Skrevet 25-11-2013 kl. 15:25

hvem kan lån mig 2,2 mio kr til en bageri/bolig i 6440 Augustenborg kan får sikkerhed ejendom og alt i bageri og butik
ejendom bolig på 145 m2 og erhverv 462 m2,Grundareal 1.192 kvm
pr mdr 35000 kr
omsætning :kr. 3.900.000,- ex. moms

henrikthomsen46/live.dk

Side 3 ud af 3 (24 indlæg) < Forrige 1 2 3

RSS-feed