Køb et Amino Sponsorlink
Jeg søger et lån af privat kr 25.000 kr som kan afdrages med 500.- til 1000.- pr måned. Nogen som har nogen forbindelser.
holmti: Jeg søger et lån af privat kr 25.000 kr som kan afdrages med 500.- til 1000.- pr måned. Nogen som har nogen forbindelser.
Dit første indlæg på Amino ser sådan ud? - gå ud og tjen 25.000kr. eller se om din bank gider, der er højst sandsynlig ingen her, der vil være din sugar daddy med så lidt info.
(PS: bare rolig det er ikke mig der skriver tekster for Tekstspot.dk)
Carl V. Frej Petersen
har lov mig 5,5 mio kr og har betale ham 3900 kr men her kun stor fup
jeg har mødes ham 10 gang
pas på ham han lave kun fup nummer
finn på pas ham her Carl V. Frej Petersen han har lov mig 5,5 mio kr sådan jeg åben et bageri jeg bare gå venter på det i 3 år på penge jeg har mødes med ham 10 gang lov hele tid at nu kom dem penge
jeg også betale ham 3900 kr ham lave kun fup nummer
jeg har anmeld ham 3 gang til politi men gøre ikke når i sag
Vi vil klart fraråde alt kontakt til denne/disse personer baseret på tidligere erfaringer samt alle andre der kommer med tilbud som minder om dette.
Der har været krise og folk leder efter kapital. Dette udnyttes af folk som malker deres offer med løftet om en stor investering i retur så snart diverse regninger i forbindelse med investering er betalt.
det svær at lån penge lige nu
henrikføvling: finn på pas ham her Carl V. Frej Petersen han har lov mig 5,5 mio kr sådan jeg åben et bageri jeg bare gå venter på det i 3 år på penge jeg har mødes med ham 10 gang lov hele tid at nu kom dem penge jeg også betale ham 3900 kr ham lave kun fup nummer jeg har anmeld ham 3 gang til politi men gøre ikke når i sag
det er helt urimeligt at sådanne svindlere fprå lov at eksistere
Savner du sparring i hverdagen? Gør som mange andre: Få Rolf Høegh som personlig rådgiver eller mentor Hvad har andre opnået med Rolf Høegh som personlig rådgiver/mentor? Øget omsætning, større selvtillid, sparring omkring udfordringer, flere nye kunder, effektiv markedsføring og ”klædt på” til møder i banken m.v. Læs om Rolf Høegs sparring her.
Finn Koch:Igen - jeg kan kun sige - lyder det for godt til at være sandt, så er det nok også.
Hej FinnDu har 100% ret. en god regel. Der er alt fro mange svindlere i verden.
jeg skulle bruge dem penge sådan jeg køb et bageri eller åben hele ny bageri i brørup
det ham Carl V. Frej Petersen lov mig han blive ved med at skrive til mig at nu kom et dato at penge vil står min konto jeg har også betale ham penge for det det penge har mister
hjælp til kapitalfremskaffelse
jeg har funde lokal i 6650 brørup men mange penge til køb marskiner og butik inventor
det kan leje
hvem kan lån mig 2-3 mio kr sådan åben ny bageri i 6650 brørup