Køb et Amino Sponsorlink
Hej,
Er på udkik efter en til at hjælpe med at finansiere at vores online shops kommer ud over de danske grænser og ud i det store udland - og ved den lejlighed er jeg blevet kontaktet af en Carl V. Frej Petersen.
Nogen der kender ham - og hvem han samarbejder med - og kan give noget feedback om hvordan han er som samarbejdspartner - positivt og negativt.
Er blevet hjulpet godt herinde før - og håber at jeg kan blive det igen
Finn
NoShop.dk - Mærkevarer ure på Urskiven.dk, Ægte designer smykker på Guldsmykket.dk, Kvalitets Pelse o.m.m på RiePels.dk LUKSUS online - lidt billigere!
Pas på med at nævne folk navne i overskriften. Hvis der bliver skrevet grimt om ham, jamen så vil det blive set på google når man søger på hans navn. Ligger allerede nummer 4.
Følg mig i min Iværksætter Blog :)
Hej
Jeg kender ikke manden, men ved en søgning i CVR-Registret er det her hvad jeg kunne finde, så kan du måske bruge det i din vurdering:
"KOMMUNIKATIONSBUREAUET/ MIDTLANDSKANALEN V/CARL V FREJ PETERSEN (OPLØST)"
Med venlig hilsen
Joan
Jeg kender ikke manden, men hvis du Googler hans navn, så kommer der flere resultater frem.
På Shopeksperten.dk hjælper vi blandt andet med at formidle Kviklån til danskerne. Man kan også læse alt om fordele og ulemper ved Sms lån, eller finde en billig a-kasse i Danmark.
har nu rettet overskriften - og fjernet navnet der.
Jeg har selv googlet og set i erhvervsregistret og fandt det lidt mistænksomt.- og tænker bare at jeg ikke kan være den eneste der gang på gang bliver kontaktet af mærkelige mennesker - se evt nogle af mine andre indlæg!
Hej Finn
Kom du nærmere i kontakt med ham. Jeg er også blevet kontaktet, men er i tvivl om det er noget.
kongO
Jamen der ligger 10.000.000 og venter på os - til udbetaling i januar 2012 - forrentet med 5-7% (ikke helt fastlagt endnu) og der vil blive oprettet et A/S, hvor vi begge skal side i bestyrelsen og eneste dette A/S skal lave er at sørge for at pengene bliver afdraget over de næste 10 år
Ingen indblanding i vores arbejde og hvordan vi disponere over de 10 mill.
- åh ja - for at han skal lave papirer og reservere penge skal vi lige indbetalte 37.500,- kr på en konto i Nordea - og før vi pengene kan udbetales skal vi lige betale yderligere 87.500,- kr.
Disse penge skal være Finanskonsulent Flemming Thyge Hansen til rådighed - og det er United Future Incorporated der står som långiver.
Flemming Thyge Hansen kender vi vist allerede her indefra Amino med flere forsøg på at hjælpe folk til at tjene 5 gange pengene igen risikofrit på bare et par uger - med store Eurotal og UFI kan jeg ikke lige finde nogle steder.
jeg har sagt til de herre at jeg ikke indlader mig på noget uden en ordentlig præsentation af disse herre, samt jeg altid lader min advokat gennemgå kontrakter inden jeg kaster mig ud i noget - samt jeg ikke betaler noget til folk jeg ikke kender og har snakket ordentlig med.
SÅ PAS PÅ! - FOLK PRØVER AT TJENE LETTE PENGE DERUDE!!
Lige for at runde denne debat af, så sagde jeg til Carl Petersen og Flemming Thyge Hansen at jeg ikke ville indgå et samarbejde med dem uden at min advokat havde læst kontrakterne igennem og at jeg var ordentlig præsenteret for de personer jeg evt skulle samarbejde med.
ugen efter kom en mail fra Carl Petersen, hvor han skrev han havde forelagt mine krav for ejeren af kapitalen og man ville tilbagekalde tilbudet uigenkaldeligt.
De så desværre ingen vilje fra min side - og jeg var arrogant sådan at afvise deres tilbud om at tilfører min virksomhed kapital - og de havde aldrig været udsat for at en kapitalsøger der stilte advokatgennemgang af deres betingelser.
Igen - jeg kan kun sige - lyder det for godt til at være sandt, så er det nok også.
Tror lige jeg sparede mig selv for 100.000,- kr smidt ud af vinduet - og vil bruge dem på at udvikle mine forretninger i et lidt langsommere og mere sikkert tempo, indtil den seriøse kapital evt kommer mine veje
Finn Koch:De så desværre ingen vilje fra min side - og jeg var arrogant sådan at afvise deres tilbud om at tilfører min virksomhed kapital - og de havde aldrig været udsat for at en kapitalsøger der stilte advokatgennemgang af deres betingelser.
Hellere "arrogant" end desperat og uforsigtig.
Uden at kende de nærmere omstændigheder eller de omtalte personer, så tyder deres modstand overfor dit ønske om at få en advokat med ind over på, at de nok havde forventet 100.000 lettjente kroner fra endnu et "naivt fjols". Det blev så (heldigvis) ikke dig.
Ham kan jeg huske fra sidste forår, hvor han raslede ned i Aminoén. Kan se at han har -19 i karakter nu - så må det være noget om det. Hans sidste tråd er her: http://www.amino.dk/forums/t/83036.aspx?PageIndex=1
Godt Nytår
med venlig hilsen
Michael