Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

Manager/Agent søges til stort motorsportstalent!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 127
Fra Ovesdal 8
Tilmeldt 3. jun 11
Indlæg ialt: 25

Skrevet 20-11-2011 kl. 15:00

Kære alle aminobrugere. 

Mit navn er Nicolaj Jacobsen, 18 år, og som nogle vil mene er jeg et af største up-comming talenter inden for motorsport, ikke kun i Danmark, men en der kan blive den nye Formel 1 verdensmester!

Er dette ikke lige at overtræde Janteloven, vil nogle mene...

- Normalt er jeg ikke typen der snakker sådan om mig selv, men dette er dét jeg vil med mit liv. Jeg kan ikke forstille mig en verden uden dette. Dette er mit mål for livet, og alle ved, hvordan det er at få et drøm ødelagt. Jeg bliver derfor ved med at kæmpe!

Jeg søger en person som kunne have interesse for at hjælpe med at finde penge til en som mig. Personen får en aftalt % af de samlede beløb som er indsamlet. Når/hvis jeg en dag skulle ende i Formel 1, eller tjene penge på det, er det en kæmpe gevinst for min partner! Vi har jo set hvor Michael Schumacher og mange andre Formel 1 køreres manager har fået ud af det - Mange millioner! 

- Og så får man en masse fede oplevelser oveni! 

Hvis der er nogle, som er interesseret, vil jeg meget gerne høre fra jer.

Mvh Nicolaj Jacobsen

Amino-karma 203
Fra Børkop
Tilmeldt 17. mar 09
Indlæg ialt: 59

Hej Nicolaj.

Sikke da et friskt input du slår op her på siden.

Jeg er ikke sikker på jeg har de fornødne kompetancer til at kunne varetage den rolle, men det er super friskt at slå det op herinde.

Jeg mener slet ikke der er for meget "Jante" over din beskrivelse af dig selv.

Sådan taler en rigtig sportsmand, og KUN med den indstilling når du dine mål.

Så fortsæt du blot med det....Det løfter dig videre:-)

Jeg håber du finder hvad du søger herinde.

Jeg har dog en kontakt indenfor motorsport verdenen som jeg vil vise dit indlæg....Måske han vil kunne hjælpe dig videre mod dine mål.

I så fald sender jeg dig lige en PM.

DBH

Jesper

Amino-karma 127
Fra Ovesdal 8
Tilmeldt 3. jun 11

Nicolaj Jacobsen
Skrevet 26-12-2011 kl. 18:23

Hej Jesper,

Mange tak! 

- Jeg synes det kunne være meget interessant, hvis du vil skrive i PM ang. din motorsportskontakt! 

Glædelig jul og godt nytår herfra :)

Nicolaj

Amino-karma 717
Fra Århus
Tilmeldt 21. nov 09
Indlæg ialt: 179

Kenneth Jensen  
Skrevet 26-12-2011 kl. 19:27

Kontakt evt. aslak vind der også er motorsports kommentator på 3+ samt tv2sport.

Jeg har tidligere arbejdet sammen med ham da jeg hjalp en tidligere dtc kører.

Aslak har tidligere været pressemand for watt og bakkerud, samt hjalp mikkel mac videre..

Mvh kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt os da på www.webpilots.dk

Amino-karma 127
Fra Ovesdal 8
Tilmeldt 3. jun 11

Nicolaj Jacobsen
Skrevet 31-12-2011 kl. 14:10

Hej, Tror desværre har er en travlt mand, og hjælper flere forskellige kørere.

Jeg kunne godt tænke mig én kun med fokus på at hjælpe mig og som har gode kontakter.

Mvh Nicolaj

Amino-karma 17
Tilmeldt 26. dec 11
Indlæg ialt: 3

MarcoStanley
Skrevet 18-01-2012 kl. 19:42

Hej Nicolaj.

jeg er 18, kører selv på højt plan og sidder nu næsten 50 timer om ugen i simulator resten af tiden træner jeg både mentalt og fysisk jeg har været nød til at droppe gymnasiet og mine forretnings planer, for at fokusere 100% på mit liv indenfor motorsporten.

jeg har fået 1 sponsor og det har intet med penge at gøre, men gratis udstyr (Sparco Karting).          jeg er ved at komme op på det niveau hvor jeg snart skal rykke op mod Formula 2,0 også er næste stop jo nok Formula 1.

Du kan ikke gå ud og finde nogle der kun skal have aftalt % HVIS du bliver til noget det er en rigmands sport og man er derfor nød til enten at have pengene eller arbejde for at få dem. jeg startede selv med at køre for kun 2 år siden og jeg har sat en rekord for et hvis begynder talent i forhold til dem der har kæmpet hele deres liv for det. første gang jeg kørte, der vidste jeg bare at det skulle jeg leve af og siden det har jeg presset på. jeg har i 10/11 sæsonen kørt 22 løb vundet 17 og haft 2 anden pladser og 2 tredje pladser hvilket jeg er mere end tilfreds med og det er de fleste sponsorer også jeg har i dag gang i 3 forskellige sponsorer som jeg er ved at lukke aftaler med, så jeg kan blive sat på Formula 2,0, du bliver nød til selv at skrive en "Kører-profil" og sende dem ud til de forskellige sponsorer og kartings hold hvor du fortæller hvor mange sejre du har.

jeg har fået at vide at jeg har et medfødt talent i og med at jeg kan gå direkte ind og køre som en der har gjort det siden barnsben. 

vi må indse at vi er blevet så gamle at der skal resultater på bordet før at vi kan bruges og med mine seneste løb så ser jeg frem til et sæde i Formula 1 som signed og ikke købt ind, altså hvis du kun har haft enkelte podium pladser og ikke rigtigt nogle sejre så må du indse at der ikke er nogle der vil have dig, derfor skal du bare presse på for at få så mange sejre som muligt specielt hvis du vil have en der skal sætte en masse tid og penge i di,g så er du nød til at vinde gang på gang ellers er der ingen der gider.

nu så jeg lige at du ikke har kørt i et par år og det kan godt være svært at komme tilbage så, men mit foreslag til dig er at du klør på får brugt så meget tid og energi som muligt på at køre nu kender jeg ikke dine resultater, men du skal have en masse første pladser og undgå at ligge under nummer 4 også selv skaf dine sponsorer det er også meget billigere, skriv en masse e-mail og send til ALLE store firmaer der kunne være interesseret. 

ser frem til at køre mod dig i Formula 1 ;) 

Amino-karma 307
Tilmeldt 26. dec 11
Indlæg ialt: 81

kipperen  
Skrevet 18-01-2012 kl. 19:48

Hvad har du opnået af resultater indtil videre ?

Amino-karma 127
Fra Ovesdal 8
Tilmeldt 3. jun 11

Nicolaj Jacobsen
Skrevet 18-01-2012 kl. 20:12

Havde lige skrevet en lang besvaring men når jeg trykker send går den nogle gange i LAK og så sletter den det jeg har skrevet, så det bliver ikke til at lagt svar ud over at jeg har prøvet mange af de ting du siger, har faktisk prøvet det hele. Så får jeg først min sæson i formel ford så skal jeg nok få mit navn tilbage!

Jeg er blevet nummer 5 til Nordisk mesterskab, klubmester (mindre mesterskab), 2,3,4,5 pladser til DM og Jysk mesterskab. Der følger en historie til hvert løb og det kan både være en fordel for mig eller ulempe. Derfor ved jeg godt at det er hvad der står på papiret ;)

Vil sige at jeg har haft materiale der var 4 år gammel (gokart rammen) hvor alle mine konkurrenter havde helt nyt udstyr og flere motore osv... og jeg trænede nok 1-2 månedligt hvor mine konkurrenter trænede 3-5 ugentligt, og så kørte de fleste med i EM serien da de havde et budget der var 4-5 gange større end mit. 

Da Ronnie Bremer lod mig prøve hans helt nye kart var jeg meget hurtigere end de andre og det siger vel en del.. Men jeg synes jeg har bevidst mit :)

Amino-karma 4.994
Tilmeldt 27. dec 09
Indlæg ialt: 1.265
flag

Michael_N
Skrevet 18-01-2012 kl. 20:36
Det resultaterne der tæller.
1,2 og tredje plads

Ikke hvor meget eller hvor lidt du har trænet.
Amino-karma 127
Fra Ovesdal 8
Tilmeldt 3. jun 11

Nicolaj Jacobsen
Skrevet 18-01-2012 kl. 20:40

Ja, jeg har bare aldrig fået chancen for at vide 100% hvad jeg kan da jeg aldrig har haft de samme muligheder for de andre som jeg rent faktisk har kørt fra, så synes det er vigtigt da det siger om at det minder om talent sted for dem som køber sig til at få det bedste af det bedste!

- og dem der kender til motorsporten ved at uden man har det bedste vinder man ikke nu til dags..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed