Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Diverse salg, marketing, PR & kundeservice"

Alt for få kunder!!! Har du en god ide til miig ??

Side 9 ud af 11 (102 indlæg) « Første ... < Forrige 7 8 9 10 11 Næste >
Amino-karma 772
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. nov 09
Indlæg ialt: 186

Heidi
Skrevet 16-10-2011 kl. 23:34

TT Tekstforfatter:
være at komme i nogle lokalaviser.

jeg er med i den lokale avis 1 gang hver mdr siden juni med en lille annonce kan ikke huske hvad det hedder med det er en halv kvart sides annonce. fordi jeg fik et godt tilbud. ellers har jeg været med hver 2 mdr siden jeg åbnet.

TT Tekstforfatter:
så skriv en pressemeddelelse (dvs. en avisartikel om din forretning) og send den til lokalaviserne.

når jeg har en god nyhed eller andet sender jeg det ind til dem eller ringer og spørg om det evt kunne være noget for dem at få med.

TT Tekstforfatter:
Få evt. også lavet en pæn flyer du kan hænge op på opslagstavlerne i de lokale supermarkeder.
'

Den annonce der kommer i uge avisen printer jeg ud i en a4 og sætte op i de lokale supermarkeder ca. i en radius af 25 km. i øst og vest  fra klinikken

Amino-karma 772
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. nov 09

Heidi
Skrevet 16-10-2011 kl. 23:40

flemming.dk:
en go brochure, som du lægger på det lokale turistbureau,

jeg har fået lavet en anden og meget pæner i lyse farver end den der ligger på hjemmesiden men jeg kan ikke finde ud af at lægge den ind på hjemmesiden men jeg er ved at indhente tilbud på at få lavet en ny hjemmeside.  min prisliste ligge på at turrisbureauer  der er her ude af. altså hele vejen rundt om fjorden da jeg har en annonce i deres blad er det gratis for mig at få dem delt ud på deres bureau :) og 1 gang om året i starten at sommeren køre min mand og jeg en tur rundt om fjorden og deler min prislister ud til supermarkeder og campingpladser samt andre butikker hele vejen rundt om fjorden det tager en dag.

Amino-karma 772
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. nov 09

Heidi
Skrevet 16-10-2011 kl. 23:45

Mikkel Mikjær Christensen:
rigtig mange gode råd her, også et par der er knap så gode. Efterfølgende kan jeg se på dine svar at du ikke helt selv har overblikket over hvad der er op og hvad der er ned, og jeg får måske lidt den tanke at dit speciale er at give folk wellness, ikke at sælge det.

det tror jeg du har helt ret i :) Jeg tager skam alle råd til mig selvom jeg godt kan se her inde at folk ikke helt opfatter det på den måde men det gør jeg skam. :)  og med et smil selvom jeg nogle gange sidder med tåre ned af kinderne for det der da hårdt at høre at man ikke gør det godt nok, men sådan er det når man ber om et råd skal man også være klar til at får både ris og ros :)

Og mine svar er ikke for at give igen på nogle måder som folk opfatter det men det er for at besvare og vise folk at jeg har læst det de skriver og jeg tager det til mig, og evt for at forklare hvad jeg har prøvet at gøre, men derfor kan det altid gøres bedre.

Amino-karma 772
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. nov 09

Heidi
Skrevet 16-10-2011 kl. 23:47

Mikkel Mikjær Christensen:

Heidi:

Og grunden til at den mangler så meget er fordi jeg har ladt en amino lave den for mig

Nej grunden til det er at du har valgt en forkert leverandør, og det ville du kunne undgå hvis du fulgte mit råd fra sidste indlæg :-)

det kan godt være at det var/er den forkerte til opgaven men alle gav ham rod med på vejen og fortalte løs om hvor dygtig han var.  :) så er det jo ikke nemt. :)

Amino-karma 772
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. nov 09

Heidi
Skrevet 16-10-2011 kl. 23:50

Mikael christiansen:
jeg kender det for godt at vælge forkert det gjorde jeg også op til flere med min strip side i starten

det er bare så træls fordi alle jeg snakket med fortalte bare at han var så dygtig og altid lavet et godt stykke arb. men ja sådan kan det gå man bliver nok kloger efterhånden :)

Amino-karma 473
Tilmeldt 1. jul 08
Indlæg ialt: 125

Tingfinder Kram
Skrevet 17-10-2011 kl. 00:11

Kære Heidi

Forslag:

Tilbyd børnehaver, fritidshjem/SFOér at give x børn en oplevelse hos dig. Få den lokale presse med på legen, og scor: børnenes mødre, mostre, bedstemødre m.v. som nye kunder da de henrykkes over deres kære små´s gode oplevelser.

Pak en taske og tag ud til de ensomme forsømte ældre på plejehjemmene, og giv dem en oplevelse af at der stadig i livet findes omsorg, berøring, og følelsen af at være prinsesse.

Tilbyd kurser på den lokale aftenskole (mod deltager betaling naturligvis).

Lav workshops i selvforkælelse midt i "vi har det alle sammen så skidt krisen".

Lav et særarrangement sammen med det lokale diskotek i byen.

Tænk ud af boksen.

.................

Spørg dig selv: "Hvad gik godt?" - og byg videre på det.

Spørg dig selv: "Hvad gik dårligt?" og lær af det.

Pøj pøj!

Med venlig hilsen

Amino-karma 772
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. nov 09

Heidi
Skrevet 17-10-2011 kl. 00:12

J. Deleuran:
Jeg tror det er en stor svaghed at du er lokaliseret indenfor i et hotel, specielt når de åbenbart ikke akkumulerer ret mange kunder til dig.
De lokale fra Ringkøbing og omegn tror at det er forbeholdt hotelgæster, og at det hænger sammen med booking af hotelophold.

jeg det er et problem, men jeg har også mange glæder i at være på hotellet fx. i form af deres mini pool område som jeg kan bruge til wellnes aftner m.m. :)

J. Deleuran:
Så det gælder om at få kommunikeret ud til de lokale at butikken er åben for alle.

jeg har prøvet at få lavet en aftale med de lokale butikker om at de kunne lave en konkurrence med enten personalet i butikken eller med deres kunder med forskellige ting fx. den person af personalet der solgt for mest den og den periode kunne vinde en massage eller ansigts behandling ned til mig, eller de kunne sende ud til deres kunder at de kunne få 20 - 30 % ved mig hvis de købte for fx. 500 kr.

men der er ikke rigtig nogle der er med på det.

J. Deleuran:
Det næste problem er dine åbningstider,
wellness skal foregå mellem 10 og 17 på hverdage???

da jeg lige åbnet prøvet jeg at holde åben 1-2 år hvor det Mandag- onsdag og fredag var fra kl 9.00 til 17.30 tirsdag og torsdag var til kl 9.00 til 20.00 samt lørdag fra 9.00 til 15.00  men der var bare ikke noget at lave den først time og ikke efter kl 17.00 derfor lavet jeg det om til at være fra 10.00 - 17 samt lukket mandag da der ingen kunder var hver mandag jo måske 1-2 kunder om mandag i løbet af hele mdr.  også bare have åben efter aftale.  fx. så har jeg da også arbejdet i dag da der var nogle der gerne ville til i dag og jeg er der også imorgen da der er nogle der vil til og tirsdag aften. jeg er der når det passer mine kunder med minder der virkelig er noget i vejen jeg ikke kan flytte fx. et bryllup. eller møder der var ikke kan laves om.

J. Deleuran:

Det tredie problem er din hjemmeside, der mangler mere information om de enkelte behandlinger, udførlige beskrivelser som "lokker" læseren til at bestille nu og her. Beskrivelserne skal understøttes af lækre billeder som understøtter beskrivelsen.

Det er ikke nok at have en prisliste som man kan downloade, den skal være tilgængelig med det samme, dvs. den skal ligge direkte på siden lige til at læse.

som sagt så prøver ejg at få lavet det om men skal jo lige finde den rigtige til det. :) som du selv siger.

J. Deleuran:
Herudover kunne du meget snildt få en aftale med de lokale sommerhus-udlejningsfirmaer, når der bliver udleveret nøgler, få lavet en tysk flyer, som lokker kunderne ind evt. med et godt velkomst-tilbud specielt til de tyske kunder (25% eller lign). Bare sørg for at gør det lækkert og udstrål luxus og masser af velvære og afslapning, - det er jo det turisterne kommer efter.

jeg har kontakter 5 forskellige sommerhus udlejninger der ikke ville have noget med det at gøre hverken til deres personale eller deres kunder, de vil ikke dele noget ud eller have en aftale heller ikke selvom det var til fordel for dem fordi så kunne de jo blive ved med at skulle dele alt muligt ud til alle deres kunder hele tiden.  en af dem sagde at de kunne jo ikke give 2 kg reklamer med hver gang der var en tjek ind!  og jeg har prøvet at kontakte ejerene gennem folk jeg kender, på mail pr. post, ved at møde op selv, ved at få en aftale, ved at ringe. uden helt selvom to af de steder har været steder jeg selv har arbejdet et par år da jeg var ung.

og der er mange muligheder endnu, jeg kan bare ikke komme på dem derfor jeg spørg her inde. :) og det er dejligt at folk kommer med så meget ris og ros.

Amino-karma 772
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 15. nov 09

Heidi
Skrevet 17-10-2011 kl. 00:17

Tingfinder Kram:
Tilbyd børnehaver, fritidshjem/SFOér at give x børn en oplevelse hos dig. Få den lokale presse med på legen, og scor: børnenes mødre, mostre, bedstemødre m.v. som nye kunder da de henrykkes over deres kære små´s gode oplevelser.

jeg snakket med en børnehave om at komme ud til dem men det må man ikke uden særlig uddannelse, de køre selv et program med fx. børnemassage m.m.  :)

Tingfinder Kram:
Pak en taske og tag ud til de ensomme forsømte ældre på plejehjemmene, og giv dem en oplevelse af at der stadig i livet findes omsorg, berøring, og følelsen af at være prinsesse.

igen der er ingen adgang, har prøvet.

Tingfinder Kram:

Tilbyd kurser på den lokale aftenskole (mod deltager betaling naturligvis).

Lav workshops i selvforkælelse midt i "vi har det alle sammen så skidt krisen".

Lav et særarrangement sammen med det lokale diskotek i byen.

Tænk ud af boksen.

.................

Spørg dig selv: "Hvad gik godt?" - og byg videre på det.

Spørg dig selv: "Hvad gik dårligt?" og lær af det.

vi har godt nok ingen aftenskoler i byen men jeg vil da prøver at arbejde vider med det. :)

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Heidi:

Mikael christiansen:
jeg kender det for godt at vælge forkert det gjorde jeg også op til flere med min strip side i starten

det er bare så træls fordi alle jeg snakket med fortalte bare at han var så dygtig og altid lavet et godt stykke arb. men ja sådan kan det gå man bliver nok kloger efterhånden :)

jeg ved hvor svært det og det er rigtigt træls , men modgang motivere en tit , nu siger man skal få mere viden , jeg er blevet klogere efterhåndende og vis mener noget siger jeg det lige ud og vis siger noget imod er det bare at vælge anden og alt den flinke snak at i hvor god over høre jeg total , jeg begyndt gå op kolde fakta, dog endelige ser det ud til der sker noget med min strip siden og krydser finger det lykkes nu men der er stadigvæk nogle besværligheder

hvor hurtigt færdig

pris 

hvad kan du , har hvad lavet før 

vis betaler en gang , betales først når igen når jeg har godkendt og kender for godt den , det er sværere end troet derved skal betale , mere vis kræver mere end lovet drop dem 

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 473
Tilmeldt 1. jul 08
Indlæg ialt: 125

Tingfinder Kram
Skrevet 17-10-2011 kl. 00:50

Hej Heidi

GISP! er børnene de ældre i fængsel? "*S*"

Hvad er det for en særlig uddannelse der kræves?

Har i ungdomsskoler? Udbyd da kurset: "teenage" - Lige noget, når man er i den alder.

Med venlig hilsen

Side 9 ud af 11 (102 indlæg) « Første ... < Forrige 7 8 9 10 11 Næste >

RSS-feed