Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe Backlinks? God eller dårlig ide?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Med køb af backlinks for et par tusinde har vi opnået det samme som SEO eksperterne skal have over 100.000 kr for.

Jeg kan varmt anbefale det.

xxx

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du fortælle mere om hvor du har købt disse links og hvem du varmt kan anbefale? Du kan også sende mig en PM..

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig starte med at slå fast: Det er ikke antallet af links der er det vigtige - det er den samlede værdi af dine links der tæller.

Meget ofte sker der det, at man køber en pakke hos en inder med x-antal links om måneden. Disse links er så fordelt mellem social bookmaking sites, linkkataloger og i nogle tilfælde forumindlæg. Det jeg ofte ser er:

  • De enkelte links har tæt på ingen værdi - linkbuildingen ser ikke naturlig ud, og inderne bruger de samme resurser til alle deres kunder
  • Beskrivelserne der benyttes ifm. oprettelsen af links er ens = dublicate content
  • Ankerteksterne er ikke ens, hvilket gør at det ser endnu mere unaturligt ud fra søgemaskinernes side af
  • Links og omtale på sociale medier er begyndt at tælle med (twitter, google+, facebook med mere), hvilket inderne ikke tager højde for
Nu skal man også passe på at generalisere, men sådan ser det ud i langt de fleste tilfælde
Spørger i mig, vil denne form for linkbuilding få tillagt endnu mindre værdi i fremtiden. Derfor skal man også overveje om det er værd at satse på en løsning, som kan holde langt ude i fremtiden.
/ Emil Blücher
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pyha jeg har kommentarer til mange poster i denne tråd. Here goes.. :-)

Martin Jensen:
Mit speciale er desværre ikke SEO og vil derfor lige hører om folk køber Backlinks? Har set på adskellige udenlandske sider, at man kan købe en masse backlinks osv. Hjælper det? eller er det en dum investering?

Det kommer helt an på kvaliteten og prisen. :-) Hvis du køber den laveste kvalitet backlinks for en høj pris er det fx spild af penge. Men hvis du køber backlinks fra danmarks bedste high end link builder til en rimelig pris, så er det en god deal. Og så videre. 

Esben S. Schaarup:
Jeg fandt også en interessant side hvor man for 299 i mdr får op til 5 links på 40 forskellige danske sites.. Er det noget nogen har noget at kommentere på? http://backlinks.nu/priser

Det er ikke links fra danske sites.

Frank Rasmussen:
Du får ikke ret meget (eller slet ikke noget) værdi i at købe backlinks til udenlandske sites da Google også pageranker dit website i forhold til din geo location. 

Den påstand vil jeg gerne se uddybet. PageRank som flyder langsomt over landegrænser er ikke noget jeg har hørt om før?

Jesper Sølund:
I skal ikke frygte i ryger i skammekrogen hos google, linksene kan højst blive gjort ubrugelige. (...)  Linkbuilding skal jo helst være naturlig og til dk domæner fra dk domæner, men hvis Google virkelig blev påvirket af købte links, så ville det jo være for let at skade ens konkurrenter. 

Enig. Med mindre vi er ude i nogle ekstremer, som ikke er relevante her.

Frank Rasmussen:

Jeg syntes siden generelt virker utroværdig trods de fine tilbud.  Hvilke sites linkbuilder de til.

Hvad med dublicate content, submitter de 40 forskellige beskrivelser på de sites de tilføjer det link til ?

Jeg synes faktisk at Rasmus her fra Amino, som driver backlinks.nu gør det rigtigt godt. Det er åbent, ærligt og gennemskueligt.  

PJEDSTED:

Med køb af backlinks for et par tusinde har vi opnået det samme som SEO eksperterne skal have over 100.000 kr for.

Jeg kan varmt anbefale det.

Det er fedt at høre, når det lykkes folk at gøre et rigtigt kup. Godt gået! 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hov, så lige at vi blev nævnt :)

Hvis der er nogen der har spørgsmål til backlinks.nu servicen er i velkommen til at skrive en PM til mig (eller i denne tråd, så skal jeg svare så godt jeg kan).

Allerførst, jeg/vi rådgiver IKKE om søgemaskineoptimering. Der er rigeligt af "SEO eksperter" på Amino, så hvis du ikke ved hvordan vores type linkbuilding passer ind i din overordnede linkbuilding strategi anbefaler jeg at man snakker med nogen der kan rådgive een.

Vi leverer kvantitet og bygger på 40-100 forskellige domæner hver måned. 

Linkbuilding er forholdsvist let selv at lave, men tager tid. Den tid kan man spare ved at lade os gøre det. Er vores type links de eneste man har behov for? Nej sikkert ikke - men i disse tider har man i større grad behov for flere og flere indgående links for at komme til tops i søgemaskiner og så er det godt at have lidt kvantitet spredt ud over flere forskellige domæner/ip'er.

Nåh det er sagt, så kender jeg i hvert fald een affiliate marketer (dansker) der stort set kun bruger denne type links i sin linkbuilding strategi og han lever af sine affiliate sider! Og produktet opstod egentligt fordi jeg selv brugte teamet til mine egne sider og mente at der sikkert andre på det danske marked der kunne bruge lidt billig linkbuilding.

Jeg er da så i øvrigt ked af hvis nogen finder siden utroværdig, jeg synes jeg har brugt lang tid på at forklare om vores koncept - hey der er er sågar et billede af undertegnet på siden :)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)