Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der juice i artikelkataloger ?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der noget linkjuice i artikelkataloger - og hvilke kan bedst anbefales?

Har brugt dem meget de sidste par år, men er det spild af tid, når jeg kun tænker på juicen?

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter1982

Du linker til en artikel om linkkataloger, men trådstarter spørger ind til artikelkataloger, hvor jeg går ud fra der menes artikeldatabaser(da jeg har set flere med artikler skrevet af ham).

Men for at svare trådstarter, jeg mener helt klart det stadig kan betale sig, jeg ved fra min egen artikeldatabase at jeg sender en del besøgende videre til dem som har skrevet gode artikler, og som ved lidt om hvordan artiklerne skal optimeres hvad angår det at bruge forskellige søgeord, og bruge dem i flere sammenhænge osv. så fra mit synspunkt er der stadig godt linkjuice i det.

Hvad angår hvilke der kan anbefales vil man vel altid sige sit eget? ;)
men derudover kan ejg anbefale goon.dk han har gjort meget den sidste månedes tid for at lave det komplet om, mener også at have set at du har haft skrevet nogle artikler hos ham tidligere ;)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan helt klart godt betale sig, hvis man ser sig for og går efter dem som der er noget værdi i. Indlægget som frank har skrevet, har mest fokus på linkkataloger, men det han skriver gælder nu også for artikelkataloger. Altså jeg mener man skal ikke bare smide sine artikler/tekster op på det første katalog man støder på, fordi man ikke gider lede videre og måske finde noget som er endnu bedre.

Men husk også lige når man linker til et blogindlæg, hvad enten det er hos Frank, Demib, rosenstand eller for den sags skyld hos mange andre. at kigge på hvornår indlægget er skrevet, for SEO flytter sig konstant, også når vi snakker linkkataloger og artikelkataloger.

Dermed ikke sagt at det der står er forkert, for grundideen med det frank skriver (som jeg forstår det), er ikke at man ikke skal bruge kataloger, men at man skal passe på med at fokusere kun på den del, og man skal for så vidt det er muligt, prøve at undgå skodkatalogerne. for der er nemlig så meget mere i SEO verdenen.

Men jeg vil bestemt sige at det godt kan betale sig at bruge disse kataloger, men man skal bare se sig for og ikke spilde så meget tid på skodkataloger. er det dog noget som er gjort på nul komma fem, ja så gør det egentlig ikke så meget at det er et skodkatalog, for i min verden er et link et link, og en dag kan det få betydning for dine placeringer. Man kan se det lidt som at der for ikke mange måneder siden var rigtig meget fokus på at links skulle være follow links, jeg har dog altid sagt at det er lidt lige meget, for Google ser stadig linket. Nu har mange så fået øjnene op for også at få disse nofollow links, fordi de har hørt at det er med til at skabe linkprofilen.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Man skal aldrig tænke på et links man skal tænke på man vil videre formidle et budskab , derved skabes en naturlig ting det man skriver er skrevet for bruger og i sidste ende er det der giver meste .

Sprede dig bare og ja det meste giver ingenting men det giver brand og det er også en effekt og det kan give en link værdi i sidste ende .

Dit navn er spredt folk ser det tit over alt , de får kendskab til dig og vis skriver godt 1000 steder ja så begynder folk linke til dine artikler for du lavet dem ikke for link værdi men i sidste ende var det der gav værdi et links i nu 0 værdi men godt budskab på langt sigt når du dit mål .

Giv den derved en iværksættere passion skab et brand omkring din personlighed lige pludselige sker der ting og sager , for enhver kan se du skriver med hjertet og ikke for din forretnings skyld med du har noget du vil ud og hvad det er hvad brænder du for lige skriv løs om det og glem alt om det links det kommer stille og roligt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Og til Andreas, så har jeg har lige lagt min første artikel på din artikeldatabase, da jeg ikke kendte den (Utroligt jeg ikke har set den)

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Glæder mig at du synes min artikeldatabase var god nok til en artikel fra dig ;)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ordene Andreas, og artikeldb.dk kan da naturligvis også anbefales, jeg har selv skrevet en enkelt artikel derpå (more to come).

Med hensyn til artikeldatabaserne, så synes jeg de skal ses som mere end "linkjuice", og jeg vil gerne bruge min egen database som eksempel, da jeg tror mange andre artikeldatabaser er lidt på samme måde.

GooN bestræber sig ikke på at folk skal skrive artikler ene og alene for at få et link. At mange gør det, det er så noget helt andet. Men vi bestræber os på reel og unik værdi, som den enkelte besøgende kan få glæde af, og selvom det tilsyneladende virker som om det kun er en fordel SEO-mæssigt, så sender GooN rigtig mange direkte besøgende afsted til de enkelte sider. Tillad mig at poste et screenshot af dette:

Som det vises, så sender vi altså mange direkte besøgende til de links der er i artiklerne, og mon ikke GooN alene har sørget for 1 provision eller 2?

På GooN bliver artikler uden reel værdi afvist. Artikler med links der ikke passer til artiklen bliver også afvist. Links der virker "spammy" i artiklen bliver afvist! Links i artiklerne der fører til sider der ikke giver brugeren nogen reel værdi bliver afvist.

GooN bestræber sig på at gøre BRUGERNE glade, ikke på at være en side der er kendt for at have en masse lort liggende.

Det er derfor min opfattelse at man ikke skal se artikeldatabaserne som sider hvor man kan få linkjuice. Faktisk bliver jeg ofte lidt negativ når jeg hører "goon.dk" og "linkjuice" i samme sætning, da det slet ikke er det den side skal blive kendt for. Helst ikke i al fald.

Det ér muligt at tilføje op mod 2 links i artikler på GooN. Kravene er at linkene skal passe til artiklen, og skal give brugeren værdi i forhold til det artiklen omhandler, på den måde sikre man sig at brugerne synes artiklen er god og behjælpelig.

Marjoe - jeg ved at John eksempelvis har tilføjet en del artikler til GooN, og det er jeg rigtig glad for, da han er en skide flink fyr, som er skide god til at skrive artikler, og give brugerne en rigtig god værdi!

Med hensyn til SEO - så tror jeg nu nok at links fra artikelkataloger kan hjælpe en på rangeringen i søgemaskinerne :-)

Anyway, man vil jo være et fjols hvis ikke man anbefaler sin egen artikeldatabase, og udover den vil jeg anbefale artikeldb.dk.

Men se ikke siderne som "linkjuice", da det er MEGET mere end det!

Dertil skal det siges at man eksempelvis på GooN får en forfatterprofil som man kan se et eksempel af her: Morten Madsen.

Det var lige min input om artikeldatabaserne.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

marjoe:
Er der noget linkjuice i artikelkataloger - og hvilke kan bedst anbefales?

Jeg har i dag skrevet lidt om dét emne lige her: http://www.amino.dk/forums/t/136832.aspx?#920282

:-)

Mvh Anders

Nej, det har du ikke :) Du har skrevet om linkkataloger, ikke artikelkataloger ;-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)