Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med feedback på mit nye projekt! :-)

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt.
Knappen er forresten implementeret nu ;-)

Tak og i lige måde!

- Andre der har noget feedback eller andet til siden?

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon :)

Først og fremmest er det jo en skide cool hjemmeside du har fået lavet dig der!
Konceptet findes dog desværre allerede i form af http://www.paywithatweet.com/ - men din hjemmeside ser langt mere pro ud, så lad dig ikke hæmme af lidt konkurrence!

I øvrigt, da du ikke modtager betaling for hjemmesiden, men arbejder på at skaffe brugere i øjeblikket, så synes jeg du skal tage et kig på Flattr der altså er en form for micro payments system, der gør det muligt for brugerne på flattr at bidrage til dem der udgiver ting gratis. :)

Forsat god aften!
Venlig hilsen
William Frost

:o) 

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William.

Tak for det! :-)

Har faktisk set paywithatweet, men synes ikke den så særlig gennemført ud og den fungerer også kun med Twitter såvidt jeg kan se. Og konkurrence er altid godt! ;-)

Flattr kiggede jeg faktisk på igår, vil overveje om den form for "donering" kan bidrage også :-)

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en super fed ide og tror da helt klart at hvis du sætter ind de rigtige steder, med hensyn til at gøre det mere kendt, så tror jeg det kan blive en kæmpe succes. Og så kan jeg også godt lide din indgangsvinkel med, at lige nu behøver du ikke tjene penge, det er der mange der dumper på, for helt rigtigt som du selv siger, hvis der er brugere nok skal pengene nok komme. ;-)

Bare tag f.eks. facebook, han var heller ikke fokuseret på penge overhovedet og se hvordan det går nu :-)

Til sidst vil jeg bare sige super fed side, ser super prof ud og så bare held og lykke.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor er betingelserne på siden jeg kunne ikke finde dem ved oprettelse af bruger på siden

jeg kunne ikke helt forstå konceptet på siden, der er dog heller ikke meget tekst på siden

lav en undersiden til hver enkelte kerne og linker hen til siden der starter med h1 omkring denne grund ting omkring jeres emme , en fordel en der aldrig har hørt om det forstår det og det kræver mere 500 ord at forklare det.

hvordan kontakter man jer vis har spørgsmål omkring konceptet jeg kunne ikke finde en kontakt side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

@topprospect: Tak for din positive feedback. Du har helt ret i, at det sværeste helt klart bliver at få folk til at bruge den, men jeg forsøger at få fat i nogle folk som synes om idéen og vil bruge det på deres shop, blog eller noget helt tredje.

Du må endelig sige til, hvis du kender nogle som du tror vil have gavn af siden.

@Mikael Christiansen: Hvad er det ved siden, at du ikke forstår. Så vil jeg uddybe den del for dig.

Mht. kontaktformular eller email, så er det en super fed idé og noget jeg implementere i løbet af dagen! :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thomsen:

@topprospect: Tak for din positive feedback. Du har helt ret i, at det sværeste helt klart bliver at få folk til at bruge den, men jeg forsøger at få fat i nogle folk som synes om idéen og vil bruge det på deres shop, blog eller noget helt tredje.

Du må endelig sige til, hvis du kender nogle som du tror vil have gavn af siden.

@Mikael Christiansen: Hvad er det ved siden, at du ikke forstår. Så vil jeg uddybe den del for dig.

Mht. kontaktformular eller email, så er det en super fed idé og noget jeg implementere i løbet af dagen! :-) 

 

hvad går konceptet ud på , nu er der jo kun en kort intro tekst på forsiden 

Desuden med så kort tekst kommer du aldrig rigtigt i den søgemaskine vis du kender google , det er god ide med tekst vis ønsker besøgene derfra

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Simon Thomsen:

@topprospect: Tak for din positive feedback. Du har helt ret i, at det sværeste helt klart bliver at få folk til at bruge den, men jeg forsøger at få fat i nogle folk som synes om idéen og vil bruge det på deres shop, blog eller noget helt tredje.

Du må endelig sige til, hvis du kender nogle som du tror vil have gavn af siden.

@Mikael Christiansen: Hvad er det ved siden, at du ikke forstår. Så vil jeg uddybe den del for dig.

Mht. kontaktformular eller email, så er det en super fed idé og noget jeg implementere i løbet af dagen! :-) 

 

hvad går konceptet ud på , nu er der jo kun en kort intro tekst på forsiden 

Desuden med så kort tekst kommer du aldrig rigtigt i den søgemaskine vis du kender google , det er god ide med tekst vis ønsker besøgene derfra

Du har ret i, at der skal mere tekst ind på siden for at komme mere synligt ud på Google, men man må jo starte et sted :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Thomsen:

Mikael christiansen:

Simon Thomsen:

@topprospect: Tak for din positive feedback. Du har helt ret i, at det sværeste helt klart bliver at få folk til at bruge den, men jeg forsøger at få fat i nogle folk som synes om idéen og vil bruge det på deres shop, blog eller noget helt tredje.

Du må endelig sige til, hvis du kender nogle som du tror vil have gavn af siden.

@Mikael Christiansen: Hvad er det ved siden, at du ikke forstår. Så vil jeg uddybe den del for dig.

Mht. kontaktformular eller email, så er det en super fed idé og noget jeg implementere i løbet af dagen! :-) 

 

hvad går konceptet ud på , nu er der jo kun en kort intro tekst på forsiden 

Desuden med så kort tekst kommer du aldrig rigtigt i den søgemaskine vis du kender google , det er god ide med tekst vis ønsker besøgene derfra

Du har ret i, at der skal mere tekst ind på siden for at komme mere synligt ud på Google, men man må jo starte et sted :-)

Der skal mere tekst på siden lige nu kræver det man har en god forhånds viden omkring emmet før man ved hvad siden omhandler

Du kan lave en FAQ side som er en spørgsmål svar side , der svare de meste almindelig spørgsmål.

Lave en wiki ordbog lige som herpå amino.dk hver gang et kerne ord nævens linker du til en side der omhandler dette ord og den side starter med h1 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode idéer. Tak for input Mikael! 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)