Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO selvgjort er velgjort... eller er det?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Min lille mave fornemmelsen siger mig sats lav verdens bedste side, hav den vildeste passion for at vinde over alt jeg er ved vinde ind på et af verdens meste konkurrence præget ord på google.com og det er stripper  strip striptease.

lav alt på denne side, for der mangler masser af ting du kan forbedre på denne her side

Sats på alt , for alt ændre sig konstant sådan er det med søgemaskinerne og nu er det mennesker du skriver til , derved lav alt perfekt

Blog god ide

videoer god ide

Det er et stort arbejde at lave det bedste over alt , men det kan betale sig i sidste ende derfor er SEO også dyrt da der skal laves meget og det skal være lavet godt 

Lidt tips ekstra her omkring steder du kan videre formidle din hjemmesidenhttp://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og herhttp://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Bogense
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid :-)

Vi hjælper gerne, hvis du får brug for solid tekstskrivning - og det koster næppe 70.000 kr :-)

Man kan let se, at du har arbejdet seriøst med din website, men skulle du mangle tid til at skrive noget fx blogs, så skal du bare sige til ;-)

Mvh

Anne Kathrine

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt du selv er kommet så langt og har besluttet dig for, at bruge tiden og energien på det. Seo er ikke rakat videnskab, men kan tage langt tid at lære.

Synes du har fået lavet dig en fin side, selvom der er et stykke vej endnu.

Du kan sagtens arbejde mere med dine overskrifter(titler) og tekster, både på forside, undersider og din blog :-) Sammen med dette vil jeg også anbefale dig at bruge lidt mere tid på, at bygge relevante links fra sider med indhold som relaterer til det du laver.

Hvis du skulle få brug for lidt sparring, så hjælper jeg gerne gratis (er faktisk også uddannet massør, men bor på sydsjælland så jeg er ikke en konkurrent!) bare skriv mig en email, hvis du har lyst.

Ellers vil jeg ønsker dig god vind fremover med dit seo arbejde...

Mvh. Kim

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus optimist:
Kim fra KTJ-Media, jeg har været i kontakt med dig før og jeg havde et virkeligt godt indtryk af dig og din viden. Uden at have mødt dig havde jeg faktisk tillid til at du vidste hvad du snakkede om (og har det stadig).  Jeg tror måske at jeg nemt bakker lidt væk hvis en jeg skal arbejde sammen med har en lidt for "hård" tone. Jeg mindes også at du havde dit eget cms system og at jeg derfor følte jeg ville være lidt for afhængig af dig.

Jep, Så vidt jeg husker så kontaktede du mig dengang for at få et tilbud på en hjemmeside, eller høre om mine priser på en hjemmeside. Og da jeg jo rigtig nok har brugt mange år på at udvikle et system som er yderst søgemaskinevenligt, så fik du også prisen på det.

Synes du jeg har en hård tone? den har jeg ikke hørt før må jeg sige :) Jeg siger måske tingene ligeud og som de er, men det plejer mine kunder gennem 15år nu at synes rigtig godt om, fordi de så ved at jeg ikke pakker noget ind for at sælge eller på anden måde snyde dem.

Rasmus optimist:
Ud over det var den oprindelige intention med mit indlæg at gøre folk opmærksomme på ikke at sige ja til den første og bedste sælger.
Det skal man heller ikke, så det er godt du kommer ud med det, for det er vigtigt at man tænker sig om før man siger ja tak, og måske endda sætter sig ind i hvad det man vil have egentlig handler om.

Man skal heller ikke udelukkende fokusere på organiske resultater, AdWords er helt fin, men det er forkert at bruge så meget af budgettet på AdWords, og så lidt på SEO.

Rasmus optimist:
Kim, hvis jeg henvendte mig til dig og bad om et bud på at få en side som min til at ligge på side 1 med massage som primære keyword (forsiden selvfølgelig  og ikke en tekstoptimeret underside), hvad ville prislejet så ligge i ? Massage ER et temligt brugt og forfærdeligt bredt søgeord.
Det er noget vi må tage over PB, men som udgangspunkt kan man ikke love bestemte placeringer, da man ikke kender konkurrenterne og hvad de vil foretage sig, men også fordi man ikke altid ved om Google kommer frem med noget nyt.

Men et sted du kunne starte var at skrive ordene på forside som du gør, lave din overskrift (massage og wellness) til en H1 overskrift. linke til forsiden med ord som massage, massage københavn, sportsmassage og ja andre ord som relatere til massage, dog mest massage. internt skal du selvfølgelig også prøve at gøre det samme med at linke med ordet massage over til din forside. Du skal udnytte din title noget bedre, lige nu skriver du bare "massage og wellness i københavn" Google viser op til 70 tegn, så der er masser af plads til at skrive mere..... Så er du nået et godt stykke vej.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Man skal heller ikke udelukkende fokusere på organiske resultater, AdWords er helt fin, men det er forkert at bruge så meget af budgettet på AdWords, og så lidt på SEO.

Jeg får indtryk af, at han har brugt mange ressourcer på SEO. Hans egen tid skal jo ikke indgå med værdien 0, blot fordi han selv laver det. Ikke når vi sammenligner omkostningerne på de to aktiviteter.  

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:
Jeg får indtryk af, at han har brugt mange ressourcer på SEO. Hans egen tid skal jo ikke indgå med værdien 0, blot fordi han selv laver det. Ikke når vi sammenligner omkostningerne på de to aktiviteter.  

Jeg har skam brugt mange timer ja, og værdien er ikke nul. Jeg behøver jo ikke reklamere for at have kunder nok længere, men jeg ved dog at jeg skal fortsætte med optimering for ikke at miste pladser. Udover det så ser jeg tiden som jeg bruger som en rigtigt god investering. I et af mine tidligere svar skriver jeg også lidt mere om hvorfor det er bedre for mig at bruge tid selv, det er nemlig hårdt at massere to timer for fx at betale en seomand for en.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus optimist:

Emil:
Jeg får indtryk af, at han har brugt mange ressourcer på SEO. Hans egen tid skal jo ikke indgå med værdien 0, blot fordi han selv laver det. Ikke når vi sammenligner omkostningerne på de to aktiviteter.  

Jeg har skam brugt mange timer ja, og værdien er ikke nul. Jeg behøver jo ikke reklamere for at have kunder nok længere, men jeg ved dog at jeg skal fortsætte med optimering for ikke at miste pladser. Udover det så ser jeg tiden som jeg bruger som en rigtigt god investering. I et af mine tidligere svar skriver jeg også lidt mere om hvorfor det er bedre for mig at bruge tid selv, det er nemlig hårdt at massere to timer for fx at betale en seomand for en.

Jeg tror du misforstår min pointe. Den var rettet mod, at der blev sagt, at du havde brugt alt for mange penge på Adwords i forhold til SEO. Dette argument giver kun mening, hvis man ikke giver din arbejdstid værdi. Du har jo nemlig også brugt mange ressourcer på SEO-delen. Det har bare været i tid, som også er en omkostning

Jeg er skam ikke i tvivl om, at du har gjort det godt. Og muligvis også det helt rigtige :-)

Så tillykke med dine resultater.

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Men et sted du kunne starte var at skrive ordene på forside som du gør, lave din overskrift (massage og wellness) til en H1 overskrift. linke til forsiden med ord som massage, massage københavn, sportsmassage og ja andre ord som relatere til massage, dog mest massage. internt skal du selvfølgelig også prøve at gøre det samme med at linke med ordet massage over til din forside. Du skal udnytte din title noget bedre, lige nu skriver du bare "massage og wellness i københavn" Google viser op til 70 tegn, så der er masser af plads til at skrive mere..... Så er du nået et godt stykke vej.

Jeg satte for to dage siden min hjemmeside mand igang med at ændre templaten så jeg kan skrive overskrifter i h1. Gør jeg det lige nu så bliver det AAAALT for stort, men det skulle atltså snart kunne lade sig gøre.

Hvad title angår så har jeg også haft skrevet mange lange, men jeg havde en snak med en gut som sagde at han mente at det kunne være en fordel at have en kort præcis title med blot de vigtigste søgeord. Tilsyneladende hjalp det lidt.

Det med at bruge ankertekst lærte jeg først sidste uge og har ikke nået at implementere det endnu. Jeg anede simpelthen ikke hvad det var og hvordan det skulle bruges. Men det svarer jo faktisk til at have et menupunkt som heder massage og leder hen til en side der hedder massage og om handler massage sådan ca.

Her kan vi jo så konstatere at alt det her kunne jeg have undgået hvis jeg bare havde betalt for det fra start, men som tidligere skrevet så var det jeg fik for de 70000,- rent faktisk ikke andet end backlinking.

Jeg glæder mig til at snakke med dig. Jeg er sikker på at jeg kan få meget ud af det.

Venligst Rasmus.

Ps. Hård tone var i anførselstegn fordi det ikke skulle tages så bogstaveligt.

Jeg endte med at hyre GoMedia da de overhalede konkurrenterne indenom da de kom ind i min klinik og præsenterede nuværende forside samt skabelon til underside. Vi havde ikke indgået nogen aftale så jeg syntes det var ret godt satset af dem at bruge tiden på det.

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil, jeg forstod dig men fik svaret lidt klodset:) og tak skal du have. Når jeg masserer en time i min klinik regner jeg altid med at der bliver brugt en ekstra nødvendig time på praktiske ting, alt fra klargøring til arbejde med hjemmeside, så jeg glemmer nok lidt at det er ekstra tid jeg bruger på det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus optimist:

Emil, jeg forstod dig men fik svaret lidt klodset:) og tak skal du have. Når jeg masserer en time i min klinik regner jeg altid med at der bliver brugt en ekstra nødvendig time på praktiske ting, alt fra klargøring til arbejde med hjemmeside, så jeg glemmer nok lidt at det er ekstra tid jeg bruger på det.


 
Jeg kan se, at der er rigtigt meget originaltekst på sitet, hvor lang tid vil du skyde på, det har taget dig at producere det?
Jeg synes faktisk, det skinner igennem i teksten, at du har fingrene i materien, noget du måske ikke ville have opnået med en ghostwriter.
Side 3 ud af 5 (43 indlæg)