Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO selvgjort er velgjort... eller er det?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus optimist:
Hvad title angår så har jeg også haft skrevet mange lange, men jeg havde en snak med en gut som sagde at han mente at det kunne være en fordel at have en kort præcis title med blot de vigtigste søgeord. Tilsyneladende hjalp det lidt.
Det er fordi man skal gøre det korrekt :) det er ikke godt med korte itles, man skal bare lave de lange på den korrekte måde så det spiller endnu bedre, jeg kan godt komme med nogle små hemmeligheder som de fleste ikke kender til, men igen det bliver over PB :)

Rasmus optimist:
Det med at bruge ankertekst lærte jeg først sidste uge og har ikke nået at implementere det endnu. Jeg anede simpelthen ikke hvad det var og hvordan det skulle bruges. Men det svarer jo faktisk til at have et menupunkt som heder massage og leder hen til en side der hedder massage og om handler massage sådan ca.
Ja det er meget korrekt, dog med den undtagelse at du jo ikke kun skal linke med ordet massage til siden om massage, men også bruge ord som massage københavn, og ja andre fraser hvor massage eller relaterede ord indgår. man må helst ikke være for ensidig når det kommer til det.

Rasmus optimist:
Her kan vi jo så konstatere at alt det her kunne jeg have undgået hvis jeg bare havde betalt for det fra start, men som tidligere skrevet så var det jeg fik for de 70000,- rent faktisk ikke andet end backlinking.
Ja hvis det bare var Backlinking, så er 70.000 en helt del alligevel. Men når jeg fx snakker om de 70.000,- mener jeg ikke hvad de kunne tilbyde dig, men hvad en rigtig SEO mand kunne tilbyde dig, for der er en verden til forskel. nærmere detaljer kan jeg komme ind på i en PB også :) eller måske bare på mail.

Rasmus optimist:
Jeg glæder mig til at snakke med dig. Jeg er sikker på at jeg kan få meget ud af det.
Forhåbentlig får du noget ud af det :)

Rasmus optimist:
Ps. Hård tone var i anførselstegn fordi det ikke skulle tages så bogstaveligt.
Oki, Cool. Men det er rigtig nok at jeg har det med at sige tingene lige ud af posen, det føler jeg også er bedst, bare ikke så godt når konen spørger, hvordan ser jeg ud i denne kjole Stick out tongue

Rasmus optimist:
Jeg endte med at hyre GoMedia da de overhalede konkurrenterne indenom da de kom ind i min klinik og præsenterede nuværende forside samt skabelon til underside. Vi havde ikke indgået nogen aftale så jeg syntes det var ret godt satset af dem at bruge tiden på det.
Det er også helt fint, ingen sure miner der, der er jo også en verden til forskel på det jeg tilbyder og det GoMedia tilbyder, og det er ikke et sted jeg kan eller vil konkurrere, da det ville betyde at jeg skulle gå på kompromis med kvaliteten af det jeg levere :) Her snakker jeg ikke det visuelle eller noget i den dur, men fx ville alle de ting som jeg har nævnt for dig her, plus det jeg endnu ikke har nævnt for dig, være noget som ikke var et problem, og allerede der ville du være nået ret langt med din SEO.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Jeg kan se, at der er rigtigt meget originaltekst på sitet, hvor lang tid vil du skyde på, det har taget dig at producere det?
Jeg synes faktisk, det skinner igennem i teksten, at du har fingrene i materien, noget du måske ikke ville have opnået med en ghostwriter.

Det tager jeg som et kompliment. Jeg har brugt en del tid på det, men jeg synes næsten det mest tidskrævende er at få det til at se nogenlunde ud i joomla. Jeg tror ikke du skal regne med at jeg har brugt mere end 2 timer pr side max.

Det er mit ønske at have en personlig og informativ tekst på min hjemmeside. Nuværende tekster skal jeg bruge meget mere tid på og gøre dem lidt mere lækre at læse og måske lidt mindre fokuseret på SEO.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus optimist:

Kasper:

Jeg kan se, at der er rigtigt meget originaltekst på sitet, hvor lang tid vil du skyde på, det har taget dig at producere det?
Jeg synes faktisk, det skinner igennem i teksten, at du har fingrene i materien, noget du måske ikke ville have opnået med en ghostwriter.

Det tager jeg som et kompliment. Jeg har brugt en del tid på det, men jeg synes næsten det mest tidskrævende er at få det til at se nogenlunde ud i joomla. Jeg tror ikke du skal regne med at jeg har brugt mere end 2 timer pr side max.

Det er mit ønske at have en personlig og informativ tekst på min hjemmeside. Nuværende tekster skal jeg bruge meget mere tid på og gøre dem lidt mere lækre at læse og måske lidt mindre fokuseret på SEO.

Jamen, så bare klø på. Kan se, du allerede har 682 sider indekseret, så approachet er ikke helt forkert... ;)

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Sats på alt , for alt ændre sig konstant sådan er det med søgemaskinerne og nu er det mennesker du skriver til , derved lav alt perfekt

Blog god ide

videoer god ide

Tak for dine indlæg Mikael og tak for links. Min blog har allerede gjort meget for min side, og den er jo nærmest kun lige startet op.

Videoer bliver også en væsentlig del af min markedsføring frem over.

Vh Rasmus

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:
Jamen, så bare klø på. Kan se, du allerede har 682 sider indekseret, så approachet er ikke helt forkert... ;)
Ikke helt forkert nej ;) dog skal du lige se på at over halvdelen af dem er dobbelt indhold

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Kasper:
Jamen, så bare klø på. Kan se, du allerede har 682 sider indekseret, så approachet er ikke helt forkert... ;)
Ikke helt forkert nej ;) dog skal du lige se på at over halvdelen af dem er dobbelt indhold

Avs, duplicate content er gift. Det viste min plagiatsag med/mod Nordjyske medier med al tydelighed.
Henrik Bondtofte har på sin blog en go' guide til at undgå dc i Joomla, så vidt jeg husker.
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

KTJ-Media.dk:

Kasper:
Jamen, så bare klø på. Kan se, du allerede har 682 sider indekseret, så approachet er ikke helt forkert... ;)
Ikke helt forkert nej ;) dog skal du lige se på at over halvdelen af dem er dobbelt indhold

Avs, duplicate content er gift. Det viste min plagiatsag med/mod Nordjyske medier med al tydelighed.
Henrik Bondtofte har på sin blog en go' guide til at undgå dc i Joomla, så vidt jeg husker.

Jeg har lidt problemer med duplicate indhold pga joomlas sef 404, men det bliver løst. Ellers skulle der snart helst ikke være noget DC. Endvidere har jeg læst mig til at det i værste fald betyder at Google prioritere en side frem for en anden og at jeg måske ikke ønsker at det er DEN side der bliver vist, men dette findes der også en løsning på.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus optimist:

lige startet op.

Videoer bliver også en væsentlig del af min markedsføring frem over.

Vh Rasmus

Husk video skal være unik og det giver lettest video link vis den kun ligger hos dig , eller så få steder som muligt men andre kan linke til den , men vigtigt man kan se det dig der er kilden til videoen så giver det lettest video links.

Vis du bruger et andet navn og du er ikke grundkilden tager den ikke den videoen øverste 

Relevante er kilden til at få det gode frem, ærlighed og satsning på egen forretning det giver bonus 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus optimist:
Jeg har lidt problemer med duplicate indhold pga joomlas sef 404, men det bliver løst. Ellers skulle der snart helst ikke være noget DC. Endvidere har jeg læst mig til at det i værste fald betyder at Google prioritere en side frem for en anden og at jeg måske ikke ønsker at det er DEN side der bliver vist, men dette findes der også en løsning på.
Ok, hvor har du læst dig til det? jeg tænker på, det er ikke det mine tests viser, eller det som de mange eksempler som jeg har set og berørt viser. Jeg har set det flere gange at en side der pludselig får dobbelt indhold, og som ikke havde det før, få dårligere placeringer på Google. Yderligere har jeg også set at det alt for tit er alle duplikaterne som rent faktisk bliver sorteret fra.

Det der er problematikken er at man på ingen måde kan styre hvilken en af de duplikerede sider der skal vises og hvilken der ikke skal. Det er og bliver kun Google der kan bestemme det.

Den eneste måde hvorpå du kan bestemme, er ved at Google ikke indeksere duplikaten/duplikaterne, først der kan du være helt sikker, ikke før.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)