Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.solcellepriser.dk - next step

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har www.solcellepriser.dk som i den grad trænger til et løft, både design-, seo- og reklamemæssigt. Solcelleteknikken har jeg styr på. Mit spørgsmål er, om der er nogen der har nogle gode anbefalinger til at komme videre, eller evt. til hvordan man finder en partner til siden?

/Kristian Madsen

Fra Horsens
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok en god ide at du til at starte med at definere hvad du forventer dig af et evt. partnerskab - og at du deler lidt af din vision med projektet, samt hvad du selv bringer til bordet :-)

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Fra Birkerød
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skulle være et partnerskab, så har jeg naturligvis store visioner. Men hvor langt siden kan komme, er svært at vide - det kunne jeg godt tænke mig at høre flere meninger om?

Ved et partnerskab forventer jeg en partner ville kunne varetage al form for webdesign, idet det ikke er min stærke side og det har ikke min interesse. Jeg selv er ingeniør af baggrund, har fulgt solcellemarkedet de seneste 8 år, har flere domæner der læner sig op af emnet, samt jeg har en masse ideer til hvad siden kunne indeholde. Jeg ville bidrage med at holde siden ved lige og besvare tekniske spørgsmål, samt komme med ideer til videreudvikling. Endelig er der den kommercielle del, som jeg også kan bidrage til.

/Kristian

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Og næsten vigtigst af alt; har du selv kapital til projektet?

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skulle få brug for hjælp til nye tekster til siden  - så giver jeg gerne en hånd med :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kun et links til det skal der gøres ved noget ud og videre formidle siden

interne links er der ikke lavet på siden , husk hver gang et kerne ord nævnes linker du til en underside der omhandler det emme denne side starter ud med h1 med dette kerne ord 

Alt kan søgemaskine eksperter ikke normalt gøre der mangler tekst på siden , de skal have noget og arbejde med 

  • mere tekst og mere atter unikt tekst på siden der omhandler dit emme , skrive det så godt så alle vil linke til dig
  • skriv løs som passion om din viden og lav mere og mere og lav det til branches bedste side om dit emme.
Videoer på siden hjælper også billeder du kommer op site links tit med video links på google billeder de kommer i google billedet søgning.
husk brug titler på siden over titlen altid og under titler  derved h1 vigtigste under emmer h2 , h3 h4 , h5 , h6 , 
huske vær aktive alle social steder facebook twitter og relevante forumer også amino.dk er super
Lidt tips ekstra her omkring steder du kan videre formidle din hjemmesidenhttp://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og her http://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Godt indlæg Mikael

Har lige et spørgsmål til dig:

Mikael christiansen:
husk brug titler på siden over titlen altid og under titler  derved h1 vigtigste under emmer h2 , h3 h4 , h5 , h6 , 

Hvordan ser du dette? Vil gerne tjekke mine egen side nemlig :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

lidt problemer her på amino.dk at lave h1 med deres overskrifter det starter med h2 , nok fordi amino.dk er over titlen 

vigtigtste vise dog ikke i deres htlm koder her på amino.dk 

vigtigt ht2 

under vigtigtere h3

under vigtigere h4 

under under vigtigt h5

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Kristian Madsen.

Jeg har sendt dig en privatbesked her på Amino, og så må vi lige tage den der, eller pr. e-mail.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Birkerød
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle besvarelserne.

Angående startkapital så er det et meget bredt spørgsmål, idet det endnu er uvist hvilken retning siden skal gå, samt hvad man kan selv. Men jeg har startkapital.

Jeg vil da helt sikkert gå i gang med at skrive artikler, har meget i hovedet og har også en del at linke til. Har nogle ideer til flere unikke features på siden, som der ville kunne linkes til, men disse er endnu ikke lavet, og det vil jeg gerne igang med.

Michael: Tak for det gode lange svar - meget god inspiraiton.

Jeg bliver mere overbesvist om den bedste løsning er et samarbejde med en webdesigner/programmør, så det vil jeg lede mere efter.

Et andet spørgsmål er, hvad kan man forvente i reklameindtjening for et site som www.solcellepriser.dk?

/Kristian

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)