Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre placering på google?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Nu har jeg snart læst med herinde i lang tid, og besluttede mig nu for at oprette en bruger :)

Jeg har for et par måneder siden startet hjemmesiden droidnyt.dk og har i den forbindelse lavet en del SEO og har da også givet et lille boost i besøgende, men synes det er stagneret en hel del igen nu :-(

Kunne i være interesseret i lige at tage et kig, og komme med nogle gode råd?

Kunne være super!

Har i forvejen fixet problemet med DC da jeg både brugte droidnyt.dk og www.droidnyt.dk. Stor tak for hjælpen herindefra til dette ! :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok hvis du virkelig gerne vil derop hvor det er sjovt at være så begynd med at oprette en massiv facebook tilstedeværelse.

1. 8 synes godt om er alt for lidt, Så derfor foreslår jeg dig at "unleashe" en viral firestorm på din fan side.

2. få lagt en google +1 knap på din side.

3. få et clicltotweet link på din side.

4. begynd at lægge nogle videor på youtube med en introduktion til de ting du skriver om. 

Hvis du har nogle spørgsmål til de 4 punkter jeg har givet dig så slå på tråden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit hurtige svar :)

1. Jeg har prøvet og prøvet at få flere likes, men synes lidt mine muligheder er begrænsede til min egen vennekreds på facebook. Har du nogle tips til at få flere likes, udover bekendte?

2. Google +1 knappen er på vej :)

3. Click to tweet arbejdes der også på.

4. Youtube tilgangen havde jeg ikke tænkt på ! Vil jeg da lige overveje! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ekstrem lang forside url , det er ikke optimalt for bruger eller søgemaskinerne.

Hvorfor er der log in , er der bruger oprettelse kan ikke engang se oprettelse betingelserne.

Den røde skrift skriver bogstaverne ovenpå hinanden det gør svært at læse teksten.

Interne links med sigende url kan med fordel laves og krydslinks på siden med dine ord.

Videre formidle siden kan gøres på mange måder hav en passion at lav branches bedste hjemmeside, denne her tråd gav jeg og nogle andre et par tips http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

hav en passion derved skriver en masse viden og du vil ud med det og du giver aldrig op for man kan altid forbedre sig i denne her verden , hav den vildest  iværksættere energi, for du vil ud med dit budskab

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg kan se din side er sat op i wordpress, men jeg ser ikke at du har installeret noget seo-plugin.. Som uerfaren og især uden også seo-plugin giver wordpress desværre rigtig mange faldgrupper, og du flader i mange af dem kan jeg se.. Og ja, som er er skrevet så er din titler ikke superskarpe, - og der er fordi wordpress uden plugins tager din page eller dit blogindlæg's overskrift sammen med sites navn og bruger som title.. Og det er slet ikke ideelt..

Men der er masser af hjælp at hente.. Få installeret enten All in Seo pack eller Yoast's seoplugin - du kan søge efter begge i dit kontrolpanel.. Men det giver dig al den hjælp du ønsker til at styre din titles, metadescriptions, keywords og meget meget mere, og hvis du søger videre i plugins, finder du også nogle som kan automatisere din interne linkstruktur.. Som Michael påpeger,så halter dit site også her noger...

Og ja - dine url'er er heller ikke superskarpe, - men de 2 seo-plugins jeg nævener kan også hjælpe dig er, - men du kan også rette det under indstillinger ->permalinks

Sæt prik i "egen struktur" og skriv " /%postname%.htm " uden " " og prøv at se hvad der sker med dine url'er, - de bliver meget pænere og mere sigende om den enkelte side, -og det giver en lille seo-fordel..

Go' fornøjelse

/Ulrik

Link til Yoast : http://yoast.com/articles/wordpress-seo/

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for de mange gode svar! Vil jeg bestemt arbejde videre på. :-)


Den lange forside URL er fixet, var et cache plugin der teéde sig åndsvagt.

Vil lige kigge nærmere på de forskellige SEO plugins, har brugt dem før, men synes ikke de gav noget. De får en chance mere :-)


Endnu en tak til jer ! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mensbasic.dk @ Ulrik

Du nævner plugins der kan automatisere den interne linkstruktur. Har du et eksempel på et sådan? :)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes bla et der hedder "RB Internal Links", som jeg ved mange har glæde af. Helt "arbejdsløs" bliver du ikke af at bruge det, - med det gør arbejdet med interne links nemmere, og i hvertfald medvirkedende til at man husker, at man skal linke rundt på sit site, når man lavet et nyt indlæg eller en page. - Jeg har ingen erfaring med selv at benytte mig af dem selv, -men det er måske jeg efterhånden har vænnet mig til at når jeg skriver en artikel, så skal jeg min. kunne lave 2 links integreret i artiklen, der falder naturligt

/Ulrik

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

super, også det jeg havde kig på :)


Tak for svar!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)