Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aldrig på Facebook!

Side 8 ud af 11 (104 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

ztrong:
Nu burde det være lavet, så alle der "Synes godt om" kan se dette på deres væg... Skrev indlæg i morges http://www.facebook.com/Ztrong.dk Men det kan de ikke se. Hvorfor?

Ganske rigtigt som vedkommende just før mig har meddelt: Det vil ikke stå på deres væg - men i deres feed - "nyheder". Dog vil der jo oftest fremgå en kort meddelelse på deres egen væg at de har klikket "Synes godt om" et-eller-andet - ligesom det i newsfeed på deres venner vil være sporadiske opslag der visser deres venner, at de har klikket "Synes godt om" et-eller-andet...

Det er jo netop der forcen ligger - at du har indhold der skaber "Likes" - og endnu bedre: "Del" ;-)

Se dette indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/142504.aspx om tip til indhold...


Lasse 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Lasse

Jeg startede min profil d. 26.10, og 67 "Synes godt om". Er opmærksom på dele funktionen tiltrækker endnu flere. Jeg håber naturligvis på at der kommer flere som "Synes godt om" med tiden, for ellers giver Ztrong siden ingen mening.

Jeg søger jo debatten og det kræver at endnu flere er på mit site. Så jeg må stille og roligt bygge den op.

De bedste hilsner fra Maibritt Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortsat en udfordring at få nogen til at "synes godt om" - derfor dette nye tiltag, en velkomstside som mange af jer havde foreslået (tak Aminoer):

http://www.facebook.com/Ztrong.dk

Og nu arbejdes der på "del og synes godt om" knapper på min hjemmeside. Det jeg har nu er ikke optimalt. www.ztrong.dk

Som jeg skrev i starten af tråden Aldrig på facebook.. er vist blevet til Altid på Facebook Wink

Tak for supporten

De bedste hilsner fra Maibritt

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maibrit,

Den ser ok ud jeg ville lige se din velkomstside men den får jeg en fejl på - den åbnes ikke ved du det?

Måske det er min det er galt med jeg har prøvet i to browsere google og Explore!  

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Fra  New Media Mob Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kan heller ikke se velkomstsiden, men  jeg gav det lige lidt tid, da nettet indimellem er nede på mit kontor.

Har den været oppe og køre tidligere?

/Dorthe

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Nej det vidste jeg ikke - har lige sendt det videre... Tak for info - for mærkelig nok kan jeg se det???

Mvh Maibritt

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Fra  New Media Mob Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nej desværre. Jeg får samme fejlmeddelelse:  Fejl 102 (net::ERR_CONNECTION_REFUSED): Serveren afviste forbindelsen.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

John....

Han svarer dette:

Jeg har lige kigget på din velkomst side på en mac (med safari, chrome og firefox), samt på en pc (med internet explorer 8, chrome og firefox) - den virker fint. Kan John fortælle, hvilken version af google chrome og internet explorer han har problemer med, så skal jeg gerne grave i det.

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer fint frem her.

Skal lige nævnes, at det er første gang jeg kigger på den, så måske nogen har problemer med browser/cache eller lignende?

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Side 8 ud af 11 (104 indlæg)