Hej Kasper.
Din shop er bedre end gennemsnittet - eller har i hvert fald potentiale til at blive det.
Men du mangler klart nogle flere varer på hylderne. Jo flere varer at vælge imellem, desto større er sandsynligheden for, at de besøgende finder noget, som falder i deres smag.
Der er svært at få overskud på både AdWords og Facebook annoncering, når rigtig mange forlader butikken uden noget i kurven pga. dit meget snævre sortiment.
Jeg har kun begrænsede (og ikke særligt gode) erfaringer med Facebook annoncering, men hvis du vil forsøge at gøre din AdWords annoncering profitabel, så bør du (som Tommy også er inde på) slå Displaynetværket fra. Med andre ord skal du under "Kampagneindstillinger", "Netværk" kun have hak udfor "Google-søgning".
(Hvis du vil annoncere mod Displaynetværket, så det foregå via en separat kampagne. Det er nogle helt andre spilleregler, som gælder der).
Derudover skal du have styr på søgeordstyperne. Googles standardvalg er langtfra altid det optimale. Læs evt. min lille Pixi-bog om søgeordstyper.
Og så bør du nok også være mere fokuseret i dine annoncetekster. En gammel morfar som mig kunne finde på at klikke på en annonce for "Mode T-shirts". Lidt moderne er man vel :o)
Men jeg tror måske, at dine T-shirts snarere er "Designer T-shirts" eller "Trendy T-shirts". Din annoncetekst skal skræmme de folk væk, som kun klikker, men ikke køber. Du kan evt. forsøge at skrive noget med 18-25 år i din annoncetekst.
Husk også at udnytte de 2 x 35 karakter bedre.
Du skriver fx.
"Vi giver 14 dages returret.
Gratis levering ved køb over 500,-"
Første linie er ren spild. Det er en lovfæstet ret.
Anden linie kan fx. forkortes til "Fri fragt over 500".
Så har du pludselig en masse plads til overs, hvor du kan forklare præcist:
- hvad du sælger
- hvorfor folk skal købe hos dig
- og så slutte af med en "Call To Action" - fx. "Se vores udvalg nu". "Køb nu" eller hvad der nu er bedst til at fremprovokere et salg. (Test, ret til, test, ret til, osv.).
Derudover kan du også udnytte Display-URLen bedre. Lige nu skriver du "www.tshirtguy.dk". Prøv fx. med "tshirtguy.dk/Konkurs-T-shirts". Alle kneb gælder i kampen om kundernes opmærksomhed.
Du bør nok også overveje dit valg af søgeordet "Konkurs". Det har også en anden (og nok mere kendt?) betydning end "T-shirts".
Det var hvad jeg lige kunne finde på at lægge oveni de andres kommentarer - God arbejdslyst :o)
Mvh Troels.