Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Trustpilot ?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick :)

Jeg glæder mig rigtig meget til at se din service når den kommer på banen, jeg lancerer først min webshop i slutningen sommerferien regner jeg med, så det kunne være jeg vælger din service.

Du siger den ikke vil være reklamebaseret, dvs. at der vil være enkelte funktioner som du tager penge for at få adgang til, eller hvad? :)

Jeg vil sætte meget pris på hvis du sendte en PM når din service er færdig, så kigger jeg på den :)

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Nej. Jeg prøver så vidt muligt ikke at tage penge for noget som helst - og ingen reklamer. Kunne det være en bedre deal for webmastere og forbrugere? Det tror jeg vidst ikke :-)

Jeg poster her på Amino når servicen er færdig - og hvis du ikke ser det her, så laver jeg andet aktivt reklame, som nok skal gøre dig opmærksom på det. Jeg håber virkelig at du vil finde det brugbart.

Held og lykke med projektet!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Patrick :)

Det lyder som et rigtig spændende projekt du har gang i, jeg glæder mig til at kigge det igennem når det bliver søsat ;)

Jeg har bare det problem at trustpilot er meget alment kendt og godt placeret i søgemaskinerne, og hvis jeg f.eks. benytter din service og nogen af mine kunder anmelder på trustpilot, vil jeg lige pludselig ha' anmeldelser flere forskellige steder, som gør det hele meget uoverskueligt...

Men tusind tak skal du have! :)

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Det er ikke nogen hemmelighed at størstedelen af mit arbejde er SEO, og selvfølgelig er dette projekt også opbygget til søgemaskinerne. Men super pointe du har med at det vil blive mere uoverskueligt. Jeg vil da prøve at finde frem til en løsning, så det bliver mere overskueligt for webmastere at håndtere det.

Mange tak for det indput :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick !

Jeg har prøvet at sende nedenstående på din PM, dog uden held derfor denne:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har på Amino læst om dine fremtidsplaner omkring alternativ til Trustpilot.

Her må du også gerne tænke på håndværkere www.anmeldhaandvaerker.dk

Har jeg iøvrigt som lille malerforretning "glæde" af at evt. komme på FaceBook ?

Jeg har også et domæne www.hentmalertilbud.dk kunne det være fornuftigt med en landingpage i WP på et sådant ?

God weekend

Ib

Råd & Mal

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib,

Tak for beskeden, men jeg vælger nu at svare dig via PM, da dette ikke er tråden til at svare på irrelevante ting for trådstarter. * rettet: svaret er i din gæstebog, da jeg ikke kunne sende dig PM

Du må også have en god weekend :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:
Det er ikke nogen hemmelighed at størstedelen af mit arbejde er SEO,

Det lyder super, og det var så lidt, jeg er glad for at jeg kan bidrage med noget :)

Patrick, jeg skrev en PM for noget tid siden, jeg ved ikke om du har set den?

Ha' en fantastisk dag!

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:
Patrick, jeg skrev en PM for noget tid siden, jeg ved ikke om du har set den?

WinkNår der er nok andre der har problemer med at sende en PM er til Patrick ?

Det har jeg også haft idag (flere forsøg).

Det lykkedes med andre på Amino

Har modtaget din besked Patrick i min gæstebog på Amino.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis du gennemser mange klager opdages ved webshop varen leveres senere end forvent

hvorfor ikke lave lidt med hurtigt levering

varen er i stykker ved levering

varen er ikke som forvente , du glemmer ligge rimelige materiel på egen hjemmeside

husk video egen side , siger mere end 1000 ord.

Husk lave masser af tekst på egen side.

Ser også tit virkelig mystisk klager bussen kan ikke komme frem grundet tæt trafik den er derfor forsinket,mv. Derved god ide man kan rate klager og man andre kan kommentere kalger

Tag kritik til dig svare dem , men det er endnu bedre at forbedre egen siden

ved at skrive på egen side , masser af ting , gør du kunden en tjeneste du forbygger , tit vil folk ikke handle dette sted vis de skriver det hele at varen ikke kan leveres så hurtigt nogle gange, men de vil også klage meget.

Skriv og atter skriv , i en lind strøm

faktisk kan man ej stoppe , husk forsæt både i medgang og modgang.

Jo mere medgang jo flere kunder , jo flere kunder, mere kunder, jo mere gør du kan lave fejl , derved forbyg på 1000 vis faconer.

Jo mere du forbedre dig jo mere er du skal holde , derved jo mere du lover , skal man også være sikker på andre forstår hvad der loves.

God ide nok kunden mere kan følge varen

god ide vis kunden selv, kan se mere af varen før køb

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trustpilot er som udgangspunkt gratis, man kan tilkøbe nogle services der afhænger af hvor mange ordrer du har.

Man behøver ikke give TP noget linkjuice,  du kan udskifte koden og skrive "nofollow" på..  eller du kan lave deres boks om til et JPG billede.  - Desuden har du også mulighed for at lave links fra TP og til din side og derved få lidt juice.

Der er visse "hatere" herinde der virkelig hader trustpilot, jeg syntes du skal tage deres meninger med et gram salt.  - TP er kommet for at blive, det gavner din forretning og de videreudvikler konstant deres hjemmeside så det gavner både forbrugeren, webshop ejeren og selvfølgelig dem selv :) 

 

 

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)