Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link-kataloger er nettets ukrudt!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimi,

 

Godt svaret, men så alligevel ikke. Var det ikke meget bedre, hvis du kunne slippe for at sidde og tilmelde dig alt det crap? (som du dybest set ikke aner om det virker - og hvis du gør, så må du godt dokumentere det)

Hvis din side istedet blev fundet på, at du EN GANG FOR ALLE havde lavet en pragtfuld beskrivelse af din side på din egen side (og ikke et sted hvor en eller anden har mere gavn af dit link end du har gavn af at have dit link hos ham).

Om jeg er sur på de gule sider og krak? Jeg synes mildest talt, at de er elendige. DGS har jeg ikke set meget til i årevis. Krak har den mest elendige søgemaskine eller også er de fleste mennesker idag hemmelige. Telefonbøger er vist sjældne idag ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ingen linkkatorloger der ligger før min side og jeg kan ikke se de dominer google , det kan være på nogle lav konkurrence ord, at de ligger nogle steder først .

 

Vis de overhaler mig ville jeg tage mig samme og lave min hjemmesiden endnu bedre og lave den til endnu bedre stripper side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når du lige gør rent, kan du så ik fjerne nogle af alle de meningsløse blogs, som der efterhånden er...

2 gange idag er jeg stødt på blogs, hvor teksten bare er volapyk, og hvor eneste pointe var ankertekster og links... Og disse blogs kommer der flere og flere og flere af! Og der er millioner af dem i forvejen :S

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan vist alle blive enige om at der findes meget meningsløst lort på nettet. I kan jo overveje at tage kampen op i mod google og udvikle en bedre søgemaskine..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Markedsføring er tit : crap.

Og det kommer fra en der lever af det. Jeg hader virkelig det jeg laver nogen gange, specielt da jeg er et mere kreativt menneske.

Men når man så har lavet konceptudvikling på et projekt, og man ser ideen blive til noget som andre kan lide, så er det alle de sure timer, med træls markedsføring værd.

Jeg så også for et par uger siden en liste med de 10 hårdeste job, som hurtigst førte til nedslidning og udbrændthed. Markedsføring lå som nummer 4 på den liste.

Bag al den glamour , som nogen tror at online markedsføringsfolk og andre markedsføringsfolk lever, er sandheden om kedelige tekster ,tilmelding til en milliard tjenester, endeløse twitter updates om stort set ligegyldigheder ( med få guldkorn imellem ) osv osv. Men man SKAL følge med, for hvad nu hvis konkurrenten var foran dig ?

Its a piece of shit with a few golden moments

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Jo tak! Fjern linkkatalogerne og affiliate-marketing sider. De er på lige fod med SPAM.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Rasmussen:
Men der må da være mange andre end mig, der ender op på de dødssyge linkkataloger?

Jeg kan slet ikke huske det er sket før, hvis det er sket er dog i hvert fald langt tid siden.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Flemming Rasmussen:
Men der må da være mange andre end mig, der ender op på de dødssyge linkkataloger?

Jeg kan slet ikke huske det er sket før, hvis det er sket er dog i hvert fald langt tid siden.

Jeg tror ik, at man skal lægge for meget i, om folk herinde ryger i linkkatalogfælden... Det er meget vigtigere at fokusere på, om Hr & Fru Danmark ryger i? Og jeg tror der ryger mange flere i fælden, end vi lige går og tror...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er din pointe med det indlæg? Af alt det lort som der er på nettet, så ranker linkkataloger normalt ganske svagt. 

Der er jo ingen seriøse SEO folk som sætter deres lid til linkkataloger i 2011, så du træder jo ingen over tæerne. 

Tillykke med din statement............. !

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 03:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Googles panda update gav katalogerne en ordentlig omgang for nylig.

Ved Descartes ikke hvordan man scared I indlaeg uden at voters.
Side 2 ud af 4 (31 indlæg)