Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SureBets, hvad mener i?

Side 2 ud af 12 (115 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,


Hvor mange bets finder systemet om dagen... her taler jeg om nogle der giver minimum 2%?

Og kan man se et eksempel på sådan en rapport?
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep - det kan du sagtens, idet der kontinuerligt bliver arkiveret "surebets" på din personlige Backoffice...

P.t. er der således 16 sider med visning af "surebets" inden for blot de seneste 24 timer.........!!!

For dig der trader, vil RFP vil det rene slaraffenland, idet softwaren konstant "støvsuger" markedet for de bedste "surebets" og efterfølgende servere disse for dig på en "sølvfad".......!

Systemet er tilmed så snedigt indrettet, at det automatisk opkobler dig til de bookmakere, hvor hos de respektivemål skal placeres.............................nemt ikke:)

RFP er således et ganske genialt værktøj og jeg er som sådan, ikke ét sekund i tvivl om, at du vil proffitere utroligt meget, ved køb af denne software!?

Men nu ikke flere ord.............................................her har du en "teaser " i form af side 1 - ud af altså ialt 16 sådanne lige p.t.:

God læsning:)



Type of Arbs
Pages 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

 

SORRY - den går desværre ikke at kopiere over, men kast mig en mail, så skal jeg sende dig en wordfil og/eller såfremt nogen kan komme op med en god idé om, hvorledes jeg kan vise siderne
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se!


Den vil have kodeord.
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Frøsse, som tidligere MLM''er lyder dette jo som et spændende tiltag ! Jeg har faktisk aldrig hørt om det og det lyder jo næsten for godt til at være sandt, men udfra det simple regneeksempel beskrevet på betbrain, så skal det prøves !


 

Hvad er dit forslag til at komme igang - skal man benytte RFP eller er der andre/bedre måder ?

 

Show me the money !
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Olin

Først af alt, så er det herligt med din positive tilbagemelding - særligt i erkendelse af - at du er tidligere MLM´er og dermed kender geamet på godt og ondt.....

Og "ja" du har fuldstændig ret i, at det lyder alt for godt til at være sandt - men faktum er - at "surebets´ne" findes og det tilmed i rig overflod hos RiskFreeProfit:)

Dette samme gør muligheden altså for opkøb af andele i "RiskFreePools", hvor professionelle tradere gør arbejdet for dig/os - og det helt uden risiko!

Mit helt klare råd er således til, at hoppe med på vognen i RFP og gør du det hos mig, så skal jeg og mine nok give dig den nødvendige support undervejs, om end konceptet er ganske enkelt at forstå - hvilket du vist tilsyneladende allerede har gjort - og dermed set lyset:)

"Show me the money" skriver du; det skal jeg så gøre og første skridt er et sign op på sitet:

http://money4you.riskfreeprofit.com./ og eller kast mig en mail, såfremt du/I har yderligere spørgsmål, eller kommer i tvivl om noget undervejs...!?

 

Så "Velkommen ombord".....:)
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

  • Sports Arbitrage Review / Alan Seymour - www.sportsarbitragereview.com
    This website first surfaced around October 2003 when "Alan Seymour" claimed to offer impartial and unaffiliated documentation of the exploits of a retired arb trader and his experiences with various arb alert services. However it soon became obvious that "Alan Seymour" was nothing but a shill for Zero-Risk-Arbitrage ("ZRA"). The ensuing debate could be followed on the Arbbest forum. However since 10th March 2005 this is no longer a free service and I don''t recommend paying for it.

Update 12th March 2005

Now that the exposé of Alan Seymour as nothing but a fraud on Arbbest has been lost (see above Arbbest details), "Sports Arbitrage Review" is advertising on Google again.

Alan Seymour claims that this advertising is paid for by free AdWords vouchers from his host, but in reality he''s been advertising for over a year. That''s one heck of a lot of free vouchers!

-------------------

Ovennævnte er hentet fra http://www.sports-arbitrage.info

Som også mener at riskfreeprofit er noget skidt.....

------------------------------

Jeg tror jeg holder mig til at gøre det selv og takker for betbrain linket fra thorborg

Det vil spare mig for en masse tid i fremtiden....
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/12/2005 9:59:31 PM Forfatter: Gamblore

  • Sports Arbitrage Review / Alan Seymour - www.sportsarbitragereview.com This website first surfaced around October 2003 when ''Alan Seymour'' claimed to offer impartial and unaffiliated documentation of the exploits of a retired arb trader and his experiences with various arb alert services. However it soon became obvious that ''Alan Seymour'' was nothing but a shill for Zero-Risk-Arbitrage (''ZRA''). The ensuing debate could be followed on the Arbbest forum. However since 10th March 2005 this is no longer a free service and I don''t recommend paying for it.

Update 12th March 2005 Now that the exposé of Alan Seymour as nothing but a fraud on Arbbest has been lost (see above Arbbest details), ''Sports Arbitrage Review'' is advertising on Google again. Alan Seymour claims that this advertising is paid for by free AdWords vouchers from his host, but in reality he''s been advertising for over a year. That''s one heck of a lot of free vouchers!


Det er jo det herlige ved et forum, at vi kan hjælpe hinanden med god saglig information.
Du kan forøvrigt glæde dig over at Betbrain er dansk :-))

Dbh Martin
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville det være svært/umuligt/dyrt at lave en "robot" der støvsugede bookierne for odds lidt ligesom betbrain gør, men lidt mere effektivt (hurtigere opdatering).


Jeg vil helt klart stå som første køber.... medmindre det koster 139$ pr. måned...

 

 
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Gamblore

"Ja" som du allerede ved, så findes denne "odds-støvsuger"allerede. Du har endvidere set et screenprint fra "surebets archive"visende en meget høj rate of antal af disse ønskede "surebets"...

Her kommer så en model til, hvorledes du kan "spare" disse 139 dollar om måneden, idet jeg dog vil pointere, at naturligvis skal software´en koste penge, idet RFP jo alt andet lige har udviklet dette og som producent, selvklart skal have benefit heraf - det er jo i øvrigt kongstanken inden for al forretning. Man kan så altid diskutere pris og kvalitet, men det er jo en helt anden snak............. så nu til "rabatteringsmodellen":

Mit råd til dig er således:

Du opretter en position under http://money4you.riskfreeprofit.com  (det koster 139 dollar)

Så opretter du din egen investeringspulje på http://username.riskfreepool.com  hvor du indbetaler mellem 100 og 600 dollar (dette kan dog også gøres på et senere tidspunkt).

Nu er du i den situation, at du egentlig kun behøver at betale for din "odds-støvsuger" en måned mere (ved indbetaling af de maksimale 600 dollar til pool´en), hvorefter din RiskFreePool vil generere mellem 140 og 175 dollar til dig hver måned, som du så betaler din software med. Alternativt kan du gøre som jeg, at du "akkumulere" din indtjening - altså efter princippet om "renters rente".

I så fald skal du naturligvis rent "likviditetsmæssigt" af med de 139 dollar om måneden for at holde din position aktiv, men disse penge forrenter du jo så rigeligt ved deltagelse i RiskFreePool´en.....

Softwaren kan du selvfølge bruge til, også selv at trade med, men jeg ser denne forretning i højere grad som en investering - men det er jo naturligvis et personligt temperamentsspørgsmål.....!?

Håber at du kan bruge mit lille regnestykker til noget:)
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle

Som opfølgning på korrespondancen i denne streng - og dermed for nysgerrige læsere - kan jeg oplyse, at sidste måneds afkast i RiskFreePool var på 23,41 % og af selskabet således vitterlig levere varen!

Den ugentlige forrentning ligger således på mellem 5 og 7 %, hvilket må siges at være særdeles flot, taget i betragtning af, at etableringen af disse investeringspools er relativ ny.

Men de professionelle tradere kan altså deres "håndværk" og rentable surebets findes fortsat i hundredvis hver eneste dag, hvilke i øvrigt kan ses på sin personlige Backoffice - og det er ganske god læsning, når man har indskud i poolen:)

Softwaren er som sådan aldeles velfungerende og brugervenlig og står jo til rådighed for abonnenterne også, såfremt lysten og tiden til at trade "på egen" hånd er tilstede...!?

Dette blot en kort melding om, at RFP fungere og at selskabet levere i forhold til afkast i RiskFreePool...!
   
Side 2 ud af 12 (115 indlæg)