Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SureBets, hvad mener i?

Side 5 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved reklameindlæg, Frøsse, plejer man her på amino at give en rabat til aminobrugere..........


Hans

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Hans Stokholm Kjer – samt alle andre aminobrugere!


Til dig Hans Stokholm – ”point taken” – og jeg HAR således taget imod din berettiget ”udfordring” og ”iler” hermed (har været af sted på forretningsrejse…..derfor den sene replik) med et særligt tilbud til aminobrugere…………:)

Jeg kan således tilbyde alle brugere af Amino en særlig ”investerings-deal” gående på, at der kan indskydes op til  1500 US-dollar i den særlige RiskFreePool – i stedet for de normale 600 $ - og dette UDEN krav om personlige salg og/eller netværksbygning på nogen måde…….!?!

Med andre ord, så ”piller” vi hele netværksdelen af konceptet – hvorfor I som aminobrugere udelukkende kan betragte og benytte tilbuddet omkring RiskFreeProfit som et INVESTERINGSKONCEPT – uden nogen som helst form for MLM-forskækkelse som generende modvægt omkring at træffe den rigtige beslutning om at deltage……….eller ikke!?

Altså – ladetallene tale sig eget sprog – og de ER altså gode, idet de ugentlige afkast af indskud i RiskFreePool fortsat ligge på omkring de fem pct.

Afkastet var således sidste uge helt oppe og ringe på 5,41 %......!!!

Men nok om ord, idet tilbuddet hermed er givet og konceptbeskrivelsen jo findes ved gennemlæsning af hele strengen, ligesom du kan læse mere på nedenstående hjemmeside……..

Jeg sender dog meget gerne udførligt informationsmateriale – så rekvirer blot dette ved at sende mig en e-mail (findes under profile).

Jeg fremsender naturligvis samtidig dokumentation for, at RFP rent faktisk leverer - både i forhold til de omtalte afkast og ikke mindst udbetaling af selv samme:)

For at gøre brug af dette særlige investeringstilbud til aminobrugere skal du registrere dig under følgende link: http://amino.riskfreeprofit.com



Tilmeldt 16. Jul 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frøsse – samt andre gamblerer,



Normalt er jeg ikke til den slags forretning, men efter en salgs tale fra en RFP gambler, som meget gerne ville havde mig til at investerer i RFP, har jeg kort kigget på konceptet, og har følgende bemærkinger:



Jeg må nok indrømme at efter at have læst alle betingelser, har jeg indtil flere alarmklokker der ringer.



Opbygningen virker som et kamoufleret pyramidespil, hvor det gælder om at erhverve medlemmer eller indskyde kapital i et tvivlsomt produkt. Det giver ingen mening at et foretagende med forrentning af kapital som hovedformål begrænser indskuddene?!?! Hvis forrentningen er målet (og riskfree), må en større kapital alt andet lige give lavere trading costs og større afkast. Jeg synes at produktet er tvivlsomt og der kan da være den marginal på indtjeningen, men trading costs udgør 18% (100 / 118 usd) på et afkast på 4-5 % skal der ikke meget hovedregning til at se at "firmaet" (kan) snuppe disse trading costs og afregne til banken til meget lavere pris! (blot en tanke!) . Til sammenligning, er Diners kreditkort gebyr kr. 0,00 i Scandinavien, dog kan visse butikker charge op til 0,75 % i creditcard fee (at charge mere er ulovligt iht lov om betalingskort mm...), så er der langt op til de 18% i handels- og kreditkortomk.  Skal man skal afregne trading costs til firmaet, og ikke direkte med banken - mit gæt er at firmaets surplus er de penge de snupper fra en i såkaldte handelsomk. Jeg kan undre mig over hvor ens eget afkast skulle komme fra.



Jeg synes produktet er meget tvivlsomt og bygger på postulater, dette kan naturligvis undersøges. Kapitalplacering i forbindelse med "betting" er lovgivningsmæssigt betinget i danmark, kan egentlig sammenlignes med en banks soliditetsgrad! (nu har vi dog monopol i dk, men der plejer ikke at være den store differentiering i lovningen omkring disse ting i Scandinavien (kan jo undersøges). Pools''ne du skal indskyde i er der i mine øjne ikke tilfredsstillende redegjort for placeringen af disse. Når man tænker på dette som en seriøs finansiel investering er prospektet uhyre tyndt, og bygger ikke på fakta og analyse, men på postulater.



Opsummeret...:
Jeg synes det er meget farligt pga.
- Der er ikke REDEGJORT for ét produkt, blot en omtale af et udokumenteret forretningskoncept. (der er jo gang i business jvf. afkast, hvor er dokumentationen så?!).



-Du skal hverve (finde et par indskydere af kapital)! Pyramideopbygning?!?!  Kapitalindskud til hvad?!?! Hvorfor?!?!



Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/12/2005 6:37:53 AM Forfatter: Martin Thorborg

He he he, jeg tænkte nok jeg kunne lokke dig ud af busken med det indlæg Frøsse. SureBets er reelt nok, ingen tvivl om det. Men om ''dit firma'' også er det kan jeg sgu ikke blive klog på. Det er lige før jeg har lyst til at prøve det, om ikke andet for at dokumentere mine oplevelser her på debatten. Det kunne jo godt være meget skægt. Og taber jeg pengene, så er der da kommet lidt sjovt indhold med på debatten. Det må jeg lige tænke over. Dbh Martin

Er du færdig med at tænke???

mvh Henrik

Tilmeldt 11. Nov 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
SureBetPro virker og er god igang i Danmark
 
Lad dine penge arbejde for dig.
Hvorfor arbejde for pengene, når de kan arbejde for dig ! Et afkast på mellem 3% - 5% om ugen er ikke urealistisk. SureBetPro software gør det muligt for alle , at få adgang til en verden fyldt med muligheder.
 
Målsætning:
RiskFreeProfits målsætning er at tilbyde en seriøs, risikofri forretning til ordinære personer, som ønsker at tjene penge via internettet, samtidig med at belønne de personer, som fortæller andre om denne enestående indtjeningsmulighed.
www.riskfreeprofit.be
 
MVH Carsten
Tilmeldt 12. Sep 05
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 04:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Har vi ikke fået bekræftet at RiskFreeProfit blev forsøgt pakket pænt ind som INVESTERING FOR ENGODSAG.Dk - men er faldet til jorden via blandt andet iagttagelserne i denne tråd.
 
Er det ikke på sin plads at lukke forummet:

MLM eksperimentet - INVESTERING for ENGODSAG.DK
Her forsøger ENGODSAG.DK at tjene penge til velgørenhed via RiskFreeProfit.

 
Nice try Frøsse...keep on trying...
 
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/19/2005 4:37:10 AM Forfatter: De skæve riddere
Har vi ikke fået bekræftet at RiskFreeProfit blev forsøgt pakket pænt ind som INVESTERING FOR ENGODSAG.Dk - men er faldet til jorden via blandt andet iagttagelserne i denne tråd.
Er det ikke på sin plads at lukke forummet:

MLM eksperimentet - INVESTERING for ENGODSAG.DK Her forsøger ENGODSAG.DK at tjene penge til velgørenhed via RiskFreeProfit.

Nice try Frøsse...keep on trying...

 
Ja, det er jo ikke meget vi hører om denne fantastiske mulighed mere!
 
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/19/2005 8:45:22 AM Forfatter: Henrik Nielsen
Dato: 12/19/2005 4:37:10 AM Forfatter: De skæve riddere
Har vi ikke fået bekræftet at RiskFreeProfit blev forsøgt pakket pænt ind som INVESTERING FOR ENGODSAG.Dk - men er faldet til jorden via blandt andet iagttagelserne i denne tråd.
Er det ikke på sin plads at lukke forummet:

MLM eksperimentet - INVESTERING for ENGODSAG.DK Her forsøger ENGODSAG.DK at tjene penge til velgørenhed via RiskFreeProfit.

Nice try Frøsse...keep on trying...

Ja, det er jo ikke meget vi hører om denne fantastiske mulighed mere!

Hvad er det præcis du vil høre, som ikke allerede er blevet nævnt?

Sidder ærligt talt og smågriner af de sidste to "konklutioner", hvor I tydeligvis er godt og grundige enige med jer selv. Er det ikke en anelse charmeløst at angribe et tilsyneladende positivt tiltag? Også selvom I måske ikke kan forholde jer til det?
 
Jeg vil ikke blande mig i denne debat, men jeg synes I er tarvelige og I kunne godt i tidens ånd geare lidt ned for for den svagt argumenterede kritik I så gavmildt leverer.
At I ikke bryder jer om MLM og/eller arbitrage konceptet er én ting. Men at I direkte søger at spænde ben for et velgørenhedsprojekt kan ikke undskyldes og jeg finder det personligt direkte vederstyggeligt.
 
Glædelig jul
 
Mvh.
 
James
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Personligt synes det er mindst lige så usmageligt at forsøge at legitimere et lidt klamt koncept med velgørenhed. Det svarer lidt til et par headlines vi morede os over for nogle år tilbage i stil med: "Pædofile for Fred" eller "Spam for Charity" :)
Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, nu er du er for langt nede. Lad være med at udtale dig om noget du ikke aner en brik om, og hold dig istedet til dine egne fagområder, hvor jeg ikke et sekund betvivler, at du er en af de bedste på markedet. Det er klamt at drage de sammeligninger du gør "Pædofile for Fred". Du kender jo intet til historien bag casen, bevægegrunde og aftaler mellem involverede parter, men har igen fra day one forsøgt at sabotere og ødelægge al initiativ og saglighed i mlm forummet. Tak for det, måske for du din succes, det kan du være stolt af.

Der kommer snart nyt om casen, bl.a. p.g.a af nogle af jer i mine øjne underligt negativt engagerede mennesker. Jeg kan pt ikke udtale mig yderligere da der foretages undersøgelser omkring flere aspekter i sagen.
 
Undskyld hvis jeg lyder lidt sur og bitter, men det er sjældent jeg har oplevet en lignende behandling.
Side 5 ud af 12 (115 indlæg)