Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SureBets, hvad mener i?

Side 4 ud af 12 (115 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Korrekt at der et limit på indskud af 600 US-dollar, såfremt man blot ønsker en passiv investeringsposition...

Såfremt man yder en aktiv indsats for selskabet, vil man kunne opnå at indskyde op til 3000 dollar i RiskFreePool.
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Idet jeg har fået en række henvendelser gående på, at forklare mere uddybende omkring muligheden for investering i RiskFreePool følger hermed "hovedlinerne" i konceptet, da den store forkromede forklaring selvklart vil fylde for meget i disse spalter.

Men de som gerne vil "klædes yderligere på", kan blot kaste mig en mail under "profile" menuen ovenfor
.

Surebets:

Den meget brugervenlige software SureBetPro, scanner kontinuerligt bettingmarkedet og et stort antal bookmakere, kombinerer tusindvis af odds i sekundet og kalkulerer og præsenterer de surebets der hver dag forekommer i hundredvis.

Her er et lille simpelt eksempel på et surebet, som er baseret på en tennismatch, der som bekendt kun har 2 mulige udfald : Forestil dig, at du i SureBetPro har besluttet at du ønsker at arbejde med 1000$, og at programmet netop har fundet et surebet, hvor bookmaker A giver odds 2.0 på Allan som vinder og bookmaker B giver odds 3.0 på Bernhard som vinder.

Programmet vil nu fortælle dig, at du skal placere 600$ hos bookmaker A, og 400$ hos bookmaker B.

Såfremt Allan vinder, mister du naturligvis de penge du har satset hos bookmaker B, men heldigvis udbetaler bookmaker A dig 600$x2.0 = 1200$, og da du jo startede med 1000$, har du et overskud på 200$.

Men hvad hvis Bernhard havde vundet ? I så fald havde du tabt de 600$ hos bookmaker A, men havde til gengæld fået udbetalt 400$x3.0 = 1200$ hos bookmaker B. Uanset udfaldet af matchen, ville du med dette surebet have et overskud på 20% af det samlede investerede beløb.

Selvom der dagligt forekommer surebets i denne størrelsesorden, er det små arbitrager på mellem 1-5% der dominerer, og som sædvanligvis udnyttes, idet de i modsætning til de store arbitrager er tilgængelige længe.

RiskFreePool:

Ud over naturligvis selve softwaren SureBetPro, tilbydes alle betalende medlemmer risikofrie passive tradingindtægter i den såkaldte RiskFreePool, som er en investeringspulje.

Måneders testtrading af en pulje har præsteret afkast på 20-30% om måneden. Afkastets størrelse kan naturligvis ikke eksakt beregnes eller garanteres, idet det jo afhænger fuldstændigt af forekomsten af surebets, som jo ikke kan forudsiges. Imidlertid forekommer surebets i reglen i hundredvis hver dag, hvorfor selskabet forventer at kunne præstere gennemsnitlig 25 % pr. måned i risikot afkast, hvilket så langt her, da også har vist sig at holde stik.

Alle aktive (betalende) medlemmer i RFP kan investere i RiskFreePool, og en investering på f.eks. 600$ (reelt 708$ incl. gebyrer, hvoraf ca. halvdelen refunderes efter 6 måneder) vil henover 12 måneder med 25 % i afkast pr. måned der reinvesteres (compounding), blive til 8731$. Fratrækkes herfra udgifter til 12 subscriptions og det oprindelige indskud på 600$, opnås et overskud på 6463$ svarende til ca. 36.839 DKK.

Man kan også ved investering i RiskFreePool, vælge at få udbetalt sine månedlige afkast istedet, men her mister man naturligvis den store fordel af virkningen ved reinvestering.


Jeg håber at ovennævnte kan være med til at kaste en klarere lys over denne forretnings – og/eller investeringsmulighed, men har du yderligere spørgsmål og/eller ønsker yderligere informationer, så kast mig blot en mail…..

Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
En af mine bedste venner kører det prof og tjener ca. 10000,-/uge - det kræver dog lidt penge, hurtighed og is i maven.

1) abbonnement på www.oddsandbets.com (det bedste i øjeblikket),
2) registreringer på 20 af de bedste bookmakers - ved nogle dobbeltregistreringer idet der er max-limits ved nogle.
3) over 200.000 fordelt på disse bookmakers for at have nok penge at spille for
4) penge på www.betfair.com (køb/sælg odds)
5) penge på moneybookers.com /neteller.com (overførsler af penge)
6) hurtig på tasterne idet nogle odds kun er tilstede i max 30 sekunder
7) tid

Flere af bookmakerne er glade for arbitrage hunters, andre ikke, men det er penge skabt ud af den blå luft.

God fornøjelse.
Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil også lige sige at arbitrage IKKE er vandtæt og sikker sådan som nogle på siden ønsker at give indtryk at.
Der er følgende risici:

1) Valutarisiko
2) Valg af forkerte bookmakers kan være tabsgivende og langsom i udbetaling
3) Nogle surebets bliver annuleret, f.eks. hvis en bookmaker har sat deres odds omvendt på.
4) Dig selv - hvis du trykker på en forkert kamp, spiller eller beløb når du spiller.

http://www.bethelp.com
http://www.oddsandbets.com
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JCH

Du har fuldstændig ret i dine betragtninger, for naturligvis kan fejl opstå, når der er mennesker involveret.......!?

Men - nu sværger jeg jo som det fremgår mest for hele konceptet omkring RiskFreeProfit og langt de fleste medlemmer i RFP har brug for en periode på 3-6 måneder til at opnå indsigt og rutine i at trade selv. Og dette selvom selskabets software SureBetPro er fantastisk brugervenligt og at der afholdes flere ugentlige træningsmøder af erfarne og dygtige tradere - er det en kendsgerning - at 80-90 % af alle nye medlemmer ikke trader på egen hånd i starten.

Derfor anbefaler jeg også alle at sige "ja tak" til selskabet´s tilbud til alle betalende medlemmer om, risikofrie passive tradingindtægter i den såkaldte RiskFreePool - som er en investeringspulje.

Selskabet forventer således på sigt at kunne præstere gennemsnitlig 25 % pr. måned i risikofrit afkast. Afkastets størrelse kan naturligvis ikke eksakt beregnes eller garanteres, idet det jo afhænger fuldstændigt af forekomsten af surebets, som jo ikke kan forudsiges.

Imidlertid forekommer surebets i reglen i hundredvis hver dag og besøg i ”Archive of Surebets” på sin egen Backoffice, viser dagligt samtlige surebets, der er forekommet indenfor de seneste 24 timer og man kan således med egne øjne fornøje sig med ganske god læsning – særligt når man har indskud i poolen.......:)

Sidste uges forrentning af indskuddet lå således faktuelt på flotte 5,01 % - og ugen inden på endnu flottere 5,07 %

Eksempel på investering i RiskFreePool

Alle aktive (betalende) medlemmer i RFP kan investere i RiskFreePool, og en investering på f.eks. 600$ (reelt 708$ incl. gebyrer, hvoraf ca. halvdelen refunderes efter 6 måneder) vil henover 12 måneder med 25 % i afkast pr. måned der reinvesteres (compounding), blive til 8731$. Fratrækkes herfra udgifter til 12 subscriptions og det oprindelige indskud på 600$, fås et overskud på 6463$ svarende til ca. 36.839 DKK


Og det altså vel at mærke uden at man selv behøver at ryste på hånden omkring en eller flere af ovennævnte scenarier.........:)

Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
God salgstale du der holder.

Ingen tvivl at der er penge i skidtet.
Det er ihvertfald sikkert at ejerne af konceptet tjener tykt på dette. Jeg ville aldrig lade andre investere mine penge for mig.

Hvor i verden ligger firmaet, hvor sender man penge hen og hvor sikker kan man være på at få pengene igen (andet end forhåbninger)


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle aktive (betalende) medlemmer i RFP kan investere i RiskFreePool, og en investering på f.eks. 600$ (reelt 708$ incl. gebyrer, hvoraf ca. halvdelen refunderes efter 6 måneder) vil henover 12 måneder med 25 % i afkast pr. måned der reinvesteres (compounding), blive til 8731$. Fratrækkes herfra udgifter til 12 subscriptions og det oprindelige indskud på 600$, fås et overskud på 6463$ svarende til ca. 36.839 DKK


Der mangler en eller anden finte, som jeg ikke kan gennemskue - det er bare for godt til at være sandt :)
- Normalt vil min holdning om at penge er noget man tjener, ikke vinder, stå i vejen - men jeg prøver at være åben.

 

1) Hvorfor låner de/du ikke 100.000 kroner og investere på denne måde? 25% måneden er endda nok til at forbrugslån som dem på posthuset og Mastercard kan forrentes.

 

2) Hvor længe har de eksisteret?

2.1) Hvor længe har du brugt dem?

2.2) Har du prøvet at få udbetalt penge? Har du pt. fået udbetalt mere end du oprindelig satte ind? 

 

3) Hvis jeg giver dem $708 mener du så at jeg er sikker på at få minimum $708 igen efter 6måned? Formegentlig med fantastiske renter, men i hvert fald de oprindelige 4500 kroner igen?
Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Tommy, du har fuldstændig ret - det er hul i hovedet og ude ad logisk sans at bruge Frøsse´s portal-forslag. Nu har jeg læst hele tråden og set jeg ved ikke hvor meget reklameomtale og link jeg har læst vedr. det nævnte link.

En ting er sikkert - dem der tjener på dette er ikke ham der spiller eller lave indskud, men dem der udbyder varen (og dem der får provision for at hverve kunder) - lugter lidt af MLM.

Mit klare råd er: Spil selv eller spil ikke. Hav fuld kontrol over dine penge.

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy & JCH

Først til dig Tommy, vil jeg starte med at svarer på dine relevante spørgsmål og om selskabet kan jeg oplyse, at selskabet blev grundlagt og ejes i dag af irske James Beattie, som for ca. 2 år siden besluttede sig for at gøre en god ide endnu bedre. Han var blevet opmærksom på et meget interessant fænomen, nemlig at man kunne opnå risikofrie gevinster på typisk 1-8 % i visse sportskampe, uanset udfaldet af kampen.

Problemet var imidlertid at finde frem til disse såkaldte surebets, og nå at udnytte dem inden de forsvandt igen. Dette problem løste han, ved at skabe verdens i dag nok mest avancerede, men samtidig meget brugervenlige software SureBetPro, som kontinuerligt scanner bettingmarkedet og et stort antal bookmakere, kombinerer tusindvis af odds i sekundet og kalkulerer og præsenterer de surebets der hver dag forekommer i hundredvis.

Og ”ja” jeg har prøvet at få udbetalt penge og dette kan jeg således kun bekræfte fungere helt optimalt.

Hvorvidt man ønsker at indskyde penge i RiskFreePool er jo selvklart en personlig overvejelse man selv skal tage……!?

Min personlige oplevelse af og omkring RFP er dog så langt her virkelig positiv, hvorfor jeg fortsat sover ganske godt om natten - og det ikke med mine sparepenge under hovedpuden - men derimod investeret i RiskFreePool………:)

Til dig JCH vil jeg ikke kommentere så meget, blot konstatere at du tydeligvis er negativ indstillet overfor konceptet, hvilket jeg naturligvis respektere 100 %.......

Jeg har dog hverken ”hul i hovedet” – eller er - ”uden logisk sans”, men blot svært begejstret for produktet og konceptet…..:)

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle

Jeg har fået nogle ganske relevante spørgsmål gående på, hvorvidt RFP kræver en deltagelse i netværksarbejdet, eller hvorvidt man kan deltage i konceptet rent investeringsmæssigt...!?

Til dette spørgsmål kan jeg svare meget positivt til de af jer - der som mange andre - har et meget anstrengt forhold til MLM:

RFP er nemlig et koncept, der bestemt IKKE kræver deltagelse i netværksdelen, idet man sagtens - og dette med præcis samme afkast til følge - kan deltage i de såkaldte RiskFreePools UDEN også at deltage i MLM-forretningsdelen!

Du kan således sagtens gå ind som "passiv" invester i RiskFreePool - og er såmænd ligeså velkommen som netværkerne - og får som sådan det samme høje afkast som disse - og altså også uden at ta aktiv del i forretningsdelen, hvilket jeg rent faktisk personligt synes er en af de allerstørste styrker i og omkring hele RFP-konceptet.......!

Til jeres venlige orientering kan jeg oplyse, at sidste uges afkast af investeringer i RiskFreePool var på flotte 5,41 %.....!!!

Og jeg kan og vil da endnu engang gerne bekræfte, at pengene BLIVER udbetalt af selskabet til tiden!

Selskabet leverer således virkelig varen og igen - jeg kan kun varmt anbefale konceptet, idet jeg bestemt ikke har grund til andet, hvorfor jeg gerne deler denne mulighed med andre - også "ikke netværkere".....:)
Side 4 ud af 12 (115 indlæg)