Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et eller flere domæner med PR4 og +1000 indgående links - hvad ville du bruge dem til?

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

JDA Trading ApS:

Prøv at læs tråden igen. De snakker om udgåede domæner der har været inaktive længe og derfor selvfølgelig har mistet deres værdi...

Men gider ikke diskutre det med dig, for som sådvanlig har du ingen forstand på de ting du udtaler dig om. Du er en medløber og læser hvad du selv vil læse. Det er også fint nok, men du har da ingen troværdighed og har da svært ved at tage nogen af dine kommentarer alvorlig her på Amino.dk, da du udtaler dig om en masse ting du har læst uden at vide hvordan det rigtigt hænger sammen.

Nok om det, er hermed slut her fra...

 

jeg læser linksene hvad de andre SEO eksperter skriver , jeg snakker også om udgående domæner

jeg tager heller ikke dig seriøst ,da du ikke læser jeg skriver domæner det at domæner som har været deaktiveret og du så skriver alt muligt andet

selvfølgelig har jeg ret at du ikke læser at det er domæner der er deaktivet at man der er mange ting der skal være i orden før man overtager et domæne, det er ikke bare sådan uden videre at overtage domæner , der ting der skal tænkes over og det svare de andre SEO eksperter på

jeg tror bare du hoppet de ord over  hvor der stod det , derved kan debat jo blive lidt længere

for både giver du mig og ret og ikke ret siger du , så et er sikkert at du ikke læser hvad jeg skriver

så igen læs hvad jeg forstod og det står i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/77867.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hylde:

Ja, at lave en affiliate side er klart en mulighed - og domænet behøver for den sags skyld ikke være relevant for indholdet før dette kan fungere.

Når du siger linke, mener du så at lave en 301 redirect fra domænet og hen til "min egen side" eller mener du at placere links i indholdet på siden?

 

Hej igen.

Jeg ved ikke hvor meget du vil få ud af 301 redirect, men jeg tænkte mere på at skabe indhold det site du har købt og så linke til dine andre sider.

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

JDA Trading ApS:

Igen udtaler du dig om ting du intet aner om. Hvis du har adgang til DK Hostmasters liste over aktive domainer der bliver opdateret jævnligt, så er det jo bare at sammenligne de to lister med nogen dages mellemrum og se om der er noget interessante domainer der er udgået.

Koster nul og niks...

Desuden var det dig der startede med hårdnakket at påstå at domainer blive nulstillet ved ejerskift. Hvilket jeg igen vil understrege er forkert !

 

jeg holder hårdnakket på de andre SEO eksperter har ret læs tråden http://www.amino.dk/forums/t/77867.aspx jeg understreger igen du er forkert på den og læs hvad de andre SEO eksperter skriver

kan se en gav mig minus , som sagt tror jeg vi har misforstået hinanden , men den som har givet minus har vel set at vi misforstået hinanden og set mit indlæg næste siden , evt. kan jeg meget gerne prøve og forklare mig bedre

Dog ved jeg ikke rigtigt hvad jeg kan gøre bedre du  sikkert har set vi har misforstået hinanden , kan du venlig give feedback og regner selvfølgelige du har læst vi misforstået hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

JDA Trading ApS:

Mikael christiansen:

har været en del gange op at vende her på amino.dk søgemaskine eksperterne har svaret på det  meget mere end et par gange http://www.amino.dk/forums/t/91595.aspx

 

Som der er skrevet i den tråd så gælder det jo om at få fat i dem inden de mister deres indhold og bliver et dødt link. Gør man det, så har jeg op til 20 beviser på domæner der beholder deres pagerank ved ejerskifte og fortsætter med at have den, forudsat at domænet har samme genre som indhold og ikke mister de indgående linkds.

Så du er helt galt på den og udtaler dig om noget du ikke selv ved en disse om !

 

ja kræver en del og normalt i overtagelse gå linket dødt og det kræver derfor du skal have en aftale med ejer som der står linksene og det kræver man samarbejder med den person , de fleste får når et domæne har været deaktiveret kender ikke til mange sager som din med der skal mange penge på ordet så mon ikke du ikke læser linksene grundigt nok

så læs dog hvad eksperterne skriver før du udtaler dig og vis forstår hvad de skriver alt det hvad det kræver overtager det direkte må ikke være deaktiveret alle url skal beholdes ,så læs først hvad de skriver

 

De tråden jeg har læst kræver det en del http://www.amino.dk/forums/t/77867.aspx at overtage et domæne og bevare link værdi

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

JDA Trading ApS:

Prøv at læs tråden igen. De snakker om udgåede domæner der har været inaktive længe og derfor selvfølgelig har mistet deres værdi...

Men gider ikke diskutre det med dig, for som sådvanlig har du ingen forstand på de ting du udtaler dig om. Du er en medløber og læser hvad du selv vil læse. Det er også fint nok, men du har da ingen troværdighed og har da svært ved at tage nogen af dine kommentarer alvorlig her på Amino.dk, da du udtaler dig om en masse ting du har læst uden at vide hvordan det rigtigt hænger sammen.

Nok om det, er hermed slut her fra...

kan du ikke kigge på næste side før du giver minus , jeg er desuden ordblind men , men ved vi har misforstået hinanden derfor når du giver minus , vil jeg lige gøre opmærksom på det , for du ved åbentbart ikke begge ting og har ikke læst på næste side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

pinligt pinligt pinligt.


Lær dog hvornår man skal stoppe knægt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Joakim Kruse:

pinligt pinligt pinligt.


Lær dog hvornår man skal stoppe knægt.

når man bliver misforstået er vigtigt at skrive det og det er ikke pinligt at blive misforstået , det er pinligt ikke at være ordblind kan være svært at køre debat men tager som det kommer for vil gerne videre formidle en viden

vis jeres viden er jeg kunne formulere mig bedre frem så har jeg lært noget , jeg lære en del at debattere så jeg bliver bedre at formulere mig .

jeg lære intet af et minus derfor prøver jeg rykke om jeg kunne forklare det bedre eller hvad kunne forbedres da vi alle er iværksættere der hjælper hinanden

jeg har lært i mit liv , det er sine fejl man lære meste , så jeg prøver at se hvordan jeg kan formulere mig bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

kan du ikke kigge på næste side før du giver minus , jeg er desuden ordblind men , men ved vi har misforstået hinanden derfor når du giver minus , vil jeg lige gøre opmærksom på det , for du ved åbentbart ikke begge ting og har ikke læst på næste side

Nu tror jeg ikke det er din ordblindhed der er årsag til det minus du har fået, og lad nu være med at gå så meget op i det der + - halløj :-)

Jeg har ikke orket at læse alle de tråde du har linket til i denne tråd, men nu skal du jo ikke stole blindt på alt hvad du læser og tro det er den pure sandhed.

Jeg personligt, har også en en del domæner der har beholdt sine pagerank og rangering, så din påstand holder ikke vand.

Det seneste domæne jeg har sat i drift, har ikke været registreret i ca. 2 år og ved sidste pagerank update fik det tildelt PR3 - vel og mærke på et site med blot én side med "her kommer snart en hjemmeside".

Som skrevet, så har jeg ikke læst de tråde du har henvist til, og jeg ved derfor heller ikke hvilke "eksperter" det er du omtaler, men der er altså rigtig mange selvudnævnte "eksperter" her på Amino som ikke aner en hujende klapfis om SEO, det lyser langt ud af de svar de giver og ikke mindst de ydelser de sælger, det har jeg mærket på egen krop, så gør dig selv den tjeneste, og sortér i det du læser så du ikke også rådgiver forkert! 

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:
Det seneste domæne jeg har sat i drift, har ikke været registreret i ca. 2 år og ved sidste pagerank update fik det tildelt PR3 - vel og mærke på et site med blot én side med "her kommer snart en hjemmeside".

Jeps - domæners PR nulstilles ikke, hvis de aktiveres igen relativt hurtigt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Mikael christiansen:

kan du ikke kigge på næste side før du giver minus , jeg er desuden ordblind men , men ved vi har misforstået hinanden derfor når du giver minus , vil jeg lige gøre opmærksom på det , for du ved åbentbart ikke begge ting og har ikke læst på næste side

Nu tror jeg ikke det er din ordblindhed der er årsag til det minus du har fået, og lad nu være med at gå så meget op i det der + - halløj :-)

Jeg har ikke orket at læse alle de tråde du har linket til i denne tråd, men nu skal du jo ikke stole blindt på alt hvad du læser og tro det er den pure sandhed.

Jeg personligt, har også en en del domæner der har beholdt sine pagerank og rangering, så din påstand holder ikke vand.

Det seneste domæne jeg har sat i drift, har ikke været registreret i ca. 2 år og ved sidste pagerank update fik det tildelt PR3 - vel og mærke på et site med blot én side med "her kommer snart en hjemmeside".

Som skrevet, så har jeg ikke læst de tråde du har henvist til, og jeg ved derfor heller ikke hvilke "eksperter" det er du omtaler, men der er altså rigtig mange selvudnævnte "eksperter" her på Amino som ikke aner en hujende klapfis om SEO, det lyser langt ud af de svar de giver og ikke mindst de ydelser de sælger, det har jeg mærket på egen krop, så gør dig selv den tjeneste, og sortér i det du læser så du ikke også rådgiver forkert! 

 

 

Måske har du ret jeg ikke misforstod noget men de ikke har ret , men de er delvis uenig med hvad der står i denne har tråd hvad jeg forstår http://www.amino.dk/forums/t/77867.aspx

kig på den anden side det der de gav minus , de holder hårdnakket i de tråden er forkerte alt hvad jeg skriver deaktiveret domæner mv. det står jo i hvad Mikkel Demib og de andre SEO eksperter  siger og det må da være rigtigt, kan være de er forkerte på den eller jeg misforstår dem , en af de ting er det

jeg holder mig til disse 2 her svar  Mikkel Demib og thomas rosenstand og hver gang jeg tror en er forkert på den henviser jeg til deres forklaringer og passer meget på at høre på de andres forklaringer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)