Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cashback Site [Færdigprogrammeret Produkt/Koncept!]

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Da jeg har fået fuldtidsjob og samtidig skal investere i en ejerlejlighed, ser jeg mig nødsaget til at sælge et helt nyt og færdigprogrammeret cashback site, som jeg havde i sinde at opstarte.

Derfor vælger jeg nu at sætte siden til salg. Siden er opbygget i et meget kendt CMS, og derfor er det yderst nemt at hente og installere extensions, plugins, designs, sprog m.v. som det behager én.

Jeg har fået en programmør og en datalog, til at programmere, implementere og opsætte et helt unikt callback script med ALT mht. callback med Euroads m.v., så det fungerer uden problemer.

Udover det er der webshop med point-betalingsmodul m.v. Alt er klaret med levering/shipping, produkter, pointpriser og lignende.

Hjemmesiden er stortset færdigdesignet og færdigprogrammeret, det eneste man skal igang med er at markedsføre hjemmesiden.

Men som det vigtigste, så vælger jeg også at sælge HELE konceptet og produktet, filerne, rettighederne til koderne m.v., således at man kan bruge hele cashback sitet til evt. at starte yderligere cashback hjemmesider, eller begynde at sælge cashback hjemmesider til andre :-)

Hvis man køber siden, får man altså rettighederne til at videreformidle mit produkt til evt. salg og lignende.

Som sagt, så er der ikke brugt tid på at markedsføre hjemmesiden, grundet manglende tid og penge. Men jeg har kørt en lille test, hvor jeg indsatte siden på et offentligt forum, og der røg en masse traffik igennem. Derfor er der allerede ca. 90-100 brugere, som man får med. Men som tidligere beskrevet er siden endnu ikke blevet 'ført ud' eller markedsført.

Ydermere er der lige blevet programmeret en Facebook applikation, så man kan bruge hjemmesiden igennem Facebook, share alt, logge ind m.v.

Prisidé for HELE konceptet, rettighederne til koderne og hele hjemmesiden: 15.000,- DKK.

Jeg er villig til at gå ned i pris ved et hurtigt opkøb. Som sagt, er jeg i pengenød.

Hvis du kunne være interesseret i at købe hele produktet, hjemmesiden, alle koderne og hele konceptet så skriv en PB - eller kontakt mig på følgende vis:

E-mail: andersen1412@gmail.com
Mobil/SMS: 5015 9814

Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg gerne høre mere om. Kan du sende en PB?

Fra Næstved
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt en PB til dig nu :-)

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Send gerne en lidt mere info Til mig på PB

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hojben: Jeg har sendt dig en PB nu :)

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder meget interesseant.

Vil også gerne bede om PM.

/Martin Dyrhøj

Fra Næstved
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin - Jeg har sendt dig en PB nu.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Send også en PB til mig :)

Fra Næstved
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der sendt til dig også :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtager også gerne en PM :o)

 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)