Køb et Amino Sponsorlink
Niels Henriksen: stiginshanghai:Det da til at falde om over. Men god ide at skrive og spoerge om de har det fint. Jeg antager at hvis de svarer tilbage har vi et "forhold" hvorefter man saa gerne maa sende/tibyde et eller andet!? Nej.... hvis du vil tilbyde dem noget, så send det på et brev til dem. Det andet med at prøve at finde smuthuller er at bruge for meget tid på småting. Fokuser på din forretning istedet og byg kundebasen op ordentligt. Du må kun tilbyde folk noget hvis de tidligere har købt noget hos dig i samme varegruppe. Så hvis du sælger drikkeglas må du altså ikke tilbyde dem et godt tilbud på kuglepenne.
stiginshanghai:Det da til at falde om over. Men god ide at skrive og spoerge om de har det fint. Jeg antager at hvis de svarer tilbage har vi et "forhold" hvorefter man saa gerne maa sende/tibyde et eller andet!?
Nej.... hvis du vil tilbyde dem noget, så send det på et brev til dem. Det andet med at prøve at finde smuthuller er at bruge for meget tid på småting. Fokuser på din forretning istedet og byg kundebasen op ordentligt.
Du må kun tilbyde folk noget hvis de tidligere har købt noget hos dig i samme varegruppe. Så hvis du sælger drikkeglas må du altså ikke tilbyde dem et godt tilbud på kuglepenne.
Nu sender jeg normalt ikke folk tilbud per email eller fysisk post. Jeg synes dog det er en teoretisk interssant diskussion.
Og beroerer et af de problemer jeg synes der er i danmark - for mange regler.
www.job01.dk
Lokaldistribution @ nej love skal man forholde sig til .
I rest my case
Spar både tid og penge : Køb billigt slik online
Alt om Thailand - se mere på Tursiden.dk
hej
ok love jesper, mener du kærlighed love altså????
Lokaldistribution @ ok love jesper, mener du kærlighed love altså????
hahaha - er du da total blank eller tager du pis på mig ?
Nå nu vil jeg køre lidt slik ud i landet - go dag.
lokaldistribution.dk: K.h Lina det er os der omdeler flyers og reklamer................... www.lokaldistribution.dk
K.h Lina
det er os der omdeler flyers og reklamer...................
www.lokaldistribution.dk
Hej Line; når I nu som erhverv udeler flyvers og reklame, hvorfor dropper I så ikke den seje kamp v. telefonerne og efterfølgende mails? hvorfor deler I ikke bare egne flyers ud når I nu er ude på jeres ruter? I om nogen har da muligheden for at holde de omkostninger nede på et minimum. Det var tankerne herfra :)
Så det betyder at jeg kan anlægge sag mod de firmaer- personer som sender mig mail som jeg ikke har kontakt med. eller bare sende en regning.
Hej Anette
Vi har slet ikke behov for omdeling pt. Da vi få rigtigt mange kunder også herfra.:)
Men mange tak for dine råd, det kan jo være at på tidspunkt kommer vi til det :)
Hej Brian,
Nej desværre, først skal de Dømmes til at være skyldige før du kan bare sende dem regninger. Så først skal du bruge lidt kroner for at sagsøge, ellers havde jeg jo nok være rig for længst hvis jeg havde sagsøgt alle de firmaer der spammer mig.
Har netop skrevet et lidt om dette på min facebook side. Tjek:
http://www.facebook.com/pages/Koncept-Marketing/104840866249546?ref=ts
Husk at synes godt om siden hvis du kunne tænke dig at få lidt tips og tricks til din markedsføring
Hilsen Anette, Koncept Marketing, Sønderborg, www.konceptmarketing.dk
Du skal have accept fra modtageren og kun modtageren for at må sende mail, ellers kun til info mails og lign.