Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords + Affiliate = Overskud..

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er da en del hybrid-programmer. Det kræver bare du kan levere nok, så har du mulighed for at forhandle. Men undersøg lige om du må køre dem direkte via Adwords.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor finder du dem henne ?

Det behøves ikke være direkte på adwords.. :-)

Jeg har over 90% besøg der klikker videre på mine bannere, men salgene svigter total.

Så det er fint hvis det bare var den en krone pr. klik på mit banner, så kunne man jo prøve at satse på det i en mdr

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden jeg skal gøre mig til dommer, så tror jeg der skal være en substans i en side, end bare et banner på en blank baggrund og lidt tekst :-). Det kræver du kan forhandle dig frem til god pris, ellers har partner-ads også nogle hybrid kampagner, dog er klikprisen noget lavere end 1,5 kr.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der skal selvfølgelig være noget og byde på :-)

Men som du sikkert ved har jeg prøvet rigtig rigtig mange teknikker af og testet flere muligheder igennem :-)

Nu har jeg ikke så mange sider mere, men håber lidt på at have en tilbage om6 mdr og give den gas med den, men igen kommer an på hvordan det hele ser ud :-)

Jeg vil prøve at kontakte de forskellige netværker og se hvad de kan bidrage med :-)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rykker den lige op igen :-)

Ingen med en bemærkning til hvorfor der altid er salg ved opstart, men stopper igen ??

 

God aften

 

Mikkel

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Over hvor mange kampagner bygger du den observation på?

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

jeg må konstatere det sker næsten hver gang jeg har oprettet kampagner hos et par specifikke netværker.

Og det er ca. 15 gange på et år.

Jeg laver intet om i min adwords eller side, men samme der sker når det er nyt produkt...

Mikkel

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

MalerLærlingen:

Hej Casper

jeg må konstatere det sker næsten hver gang jeg har oprettet kampagner hos et par specifikke netværker.

Og det er ca. 15 gange på et år.

Jeg laver intet om i min adwords eller side, men samme der sker når det er nyt produkt...

Mikkel

Har du overvejet ikke at bruge de netværk så? En anden ting er vel at du ikke er den eneste der kører en ny kampagne, så efter 'freshness' effekten er væk, så konverterer den mindre da besøgende har set den samme kampagne før. Men igen, hvis du mener netværkene har problemer med deres tracking så lad være med at bruge dem eller skriv til dem med dine bekymringer, måske kan du få bedre tracking.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, oplever du en øget trafik i starten? Så kunne det måske være at google pga af nyhedsværdien smider det op i søgeresultaterne.

Måske er det fordi den kampagne du kører, altså selve produktet, er nyt ikke bare på din side men i hele affiliate netværk, og så oplever du lidt first mover resultater, hvorefter det så fader ud igen.

Det kan også være pga dit seo arbejde, hvis du har det med ind over. I starten er alle dine backlinks frisk og ligger højt, dine artikler, hvis du skriver sådanne er nye og relevante..

Min pointe er måske at der i det hele taget er en nyhedsværdi i dine nye kampagner, som så hurtigt fader ud.

Håber du får succes med det.

Edit: ja det er jo sådan set det Erik skriver.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Lolk:

Arhhhh,

Jeg ved godt Simon gjorde det en del lettere at lave affiliate end det faktisk er, men at sætte noget som helst op og lave 50.000 kr. om måneden er ikke let. 

Det kræver, at du har en speciel viden om det felt du træder ind på - Ellers vil du gå ind i den mølle, som du er i nu. 

Jeg tror, at mange er skuffede efter, at Simon Mørch udtalte, at man næsten skulle være idiot, hvis man indenfor nogle måneder ikke kunne lave 30.000 om måneden på affiliate. 

Så du er slet ikke den eneste.

Mvh. Andreas. 

Hmm.. Det mener jeg nu ikke er korrekt. Hvis jeg som 14-årig, ottende klasse skoleelev startede ud og efter få måneder lavede et beløb der var et stykke over 30.000 kr., så mener jeg alle kan.

Jeg havde sgu ingen speciel viden om fiskeolie i Sverige eller Hair Extentions i Finland - jeg havde bare viljen, og det lykkes altså.

Jeg får mails + læser indlæg her på Amino, hvordan andre, unge som ældre, tjener gode penge på Affiliate marketing. Langt størstedelen lever faktisk af det.

Vi ansatte en ny kvinde i GoSocial for 3 uger siden og hun vidste ikke noget om Facebook - men havde viljen til at lære det. Efter ca. 2 uger satte hun den første kampagne op for en kunde der solgte heste. Hun fik langt over 1000 kliks til en stykpris på 16 danske øre!

Hvor der er vilje, er der vej!

 

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)