Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back ønskes på bookingportalen Gobooking.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi lanceret en ny online bookingportal, der via søgemaskinen giver dig et overblik på, hvilke muligheder du har for at reservere tid eller bestille en service online, som du kan få bragt til din dør eller i din e-mail indbakke.

For at vi kommer godt fra start, hører vi gerne din mening og vil være super glade, hvis I også spreder den gode nyhed via Facebook, Twitter, blogs etc.

Hvis du har en hjemmeside eller synes der mangler en hjemmeside, hvor der tilbydes online booking, så er du meget velkommen til at give os besked via denne tråd.

Håber I vil bruge Gobooking.dk fremover Smile

Mvh

Holger

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke der er noget call to action på den, den virker tom.

Jeg kan godt lide jeres header men i mangler indhold som guider kunden videre.

I kunne virkelig godt bruge nogle ikoner så man hurtigt kan skimme siden og have et klart overbliv af jeres side.
Jeg spottede ikke nyhedsbrevet før efter 10 sekunder.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Jeg synes ikke der er noget call to action på den, den virker tom.

Jeg kan godt lide jeres header men i mangler indhold som guider kunden videre.

I kunne virkelig godt bruge nogle ikoner så man hurtigt kan skimme siden og have et klart overbliv af jeres side.
Jeg spottede ikke nyhedsbrevet før efter 10 sekunder.

Hej Lasse

Tak for din feed back.

Tanken er her i første omgang at lade hjemmesiden være enkel og overskuelig.

Din ide om ikoner har jeg noteret mig Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden virker overskuelig, dog synes jeg også den virker lidt tom i midten.
Jeg ved ikke om noget grafik eller yderligere tekst måske ville have en mulighed for at virke mere forfriskende så folk klikker videre.

Du kunne muligvis forsøge at teste nogle forskellige forsider og se hvad der giver mest i forhold til at klikke videre for kunden. Prøv at lade den køre noget tid og se hvad du får ud af analytics på siden :-) 

Livet er hvad du gør det til - Følg mig på min hjemmeside - Micky Weis

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 05:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Micky

God ide med A og B tests.

Det glæder mig, at du synes, at den 'grove' skabelon er ok, og der nu kun er tale om finpudsning.

Mvh

Holger

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske det er mig der misforstår, men jeg har klikket lidt rundt på nogle af jeres advokatlinks og dem under kategorien "badeland" og jeg ender bare på forsiden af de respektive sider.

Umiddelbart minder det mig om et form for linkkatalog.

Hvordan bruger jeg siden til at booke noget? Hvis jeg skal bruge en advokat kan jeg jo sagtens gå ind på google og finde en og skrive en e-mail til dem, og jeg kan ikke se det er andeledes når jeg bruger jeres side.

Når jeg går ind for at booke zoneterapi er der blandt andet link til http://sundhed.pension.dk/, men jeg kan ikke booke noget og jeg kan ikke se noget omkring zoneterapi på den side jeg kommer ind på. Jeg kan umiddelbart ikke se at siden overhovedet kan bruges til booking eller linker direkte til booking på de links jeg har testet.

Men måske der er noget jeg har misforstået, det sker jo :)

Edit: Under "book zoneterapeuter" klikkede jeg på linket til Falck og kom ind på forsiden http://www.falckhealthcare.dk/ hvor jeg ikke kan finde et sted hvor man kan booke en zoneterapeut. Jeg har stadig lidt svært at se hvilket service siden tilbyder.

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas: Mon ikke den helt store mening er at styrke SEO til Holgers booking-system. Han er jo godt kendt herinde for at "spamme/deltage" i alle tråde der omhandler det emne.

Holger: En god idé du har fået der i forhold til dit eget system. Held og lykke med det. 

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

At jeg vælger at linke til forsiden skyldes, at den lange URL adresse kan ændre sig fra tid til anden.

Du har ret, man kan sagtens søge efter 'advokat' eller noget helt andet via Google, men der hvor Gobooking.dk kan gøre en forskel er, at når du er begyndt at bruge Gobooking.dk som en af dine foretrukne hjemmesider, så kan du være sikker på, at de sider der online på Gobooking.dk tilbyder online booking, i modsætning til Google søgningen, hvor du kan gå forgæves.

At du går forgæves ved på nogle sundheds sites vil jeg tage til efterretning. Som udgangspunkt er der naturligvis nogle mennesker der er tilknyttet disse sites, der kan booke online, men ikke alle.

Mvh

Holger

 

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib

Tak for dit kompliment vedr. ideen.

Blot til info jeg har været i kontakt med Amino, på egen opfordring, for at høre om reglerne for Amino tråd deltagelse. Jeg har fået svaret, at der ingen regler er på området, da regler blot skaber flere regler, men der er tale om god Amino ånd. Jeg synes stadig, det er en god ide at hjælpe hinanden - også via links i trådene, men har efter snakken med Amino ændret min stil, så min aktivitet har ændret sig. Håber dermed at diskusionen er lukket Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne ikke rigtigt finde ud ad hvorfor jeg skal vælge jer

er i billige - gratis ?

markedsfører i vildt så i bliver en af de førende og siden man næsten ikke kan komme udenom ?

hvad er jeres priser for at komme på siden ?

hvor mange besøgene har i ?

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)