Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at skabe mere brugbar trafik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Indenfor den kommende tid går  vi online med version2 af vores portal for salg af heste på nettet.

Det fungerer som bilbasen hvor man som køber betaler for annoncen.

Vi kunne godt tænkes os at folk har mulighed for at hjælpe os videre med leads, jeg betaler derfor gerne en god pris såfremt en form for affiliate marketing kunne hjælpe os med at placere vores bannere reklamer og derved give henvisning provision.

Jeg kender ikke meget til at affiliate marketing generelt.

Hvordan kommer man videre i dette? Er der et system man kan installere , open source til at tracke eller skal man sige hej til steder ala iqmedier som jeg har læst noget om.

Jeg ønsker primært kun visninger på branche relaterede sider og giver også kun kickback når en bruger køber hos mig.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Vi vil meget gerne hjælpe med denne opgave. Du er meget velkommen til at sende en mail på admin@cetadesign.com - så kan vi drøfte nærmere om opgaven.

Fortsat god aften.

De bedste hilsner

Morten Dal 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan enten vælge at købe noget software, kan dog ikke anbefale et bestemt firma da jeg ikke har brugt nogle af dem. Du kan også få udviklet dit eget system ved ikke hvad det vil koste, men prøv evt  IOOS internet som har udviklet et system til sine egne sider.

En anden mulighed er at tilmelde dig et affiliate netværk og bruge deres løsning.

Fordelen ved at bruge et netværk at eks at du kun skal lave en betaling til netværket og ikke flere små betalinger til affiliates. Nogle netværk vil dog kræve at du betaler et beløb for at være på deres netværk og det kan du spare ved at køre dit eget netværk.

Nu skriver du at du kun ønsker visninger på branche relaterende sider - Det er ikke sikkert at netværkene har disse sider ombord på deres netværk og vis din målgruppe er meget lille er det ikke sikkert at de vil bruge meget tid på at rekrutterer disse sider det skal du nok også have med i dine overvejelser.

Forsøg dog at ringe til nogle af de forskellige netværk og se om de kan lave et lukket program for dig og hvad prisen ville være - Kig også på hvad det koster at installere noget software selv og så må du ellers kontakte de sider som du gerne vil på selv.

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu skriver du godt nok at at du kun vil betale, hvis kunden køber en af jeres udelser.
Men hvis dette ikke skulle være aktuelt alligevel, kan jeg anbefale Facebook.

Der betaler man dog for klik, men du kan også skræddersyge din annonce så det kun er Heste interessere der får annonce vist. Dette har jeg selv haft meget glæde af. Og har tjent 4-5 gange beløbet jeg har brugt ind igen.

Hvis du ønsker dette, er du meget velkommen til at skrive en PM, så kan jeg godt hjælpe dig med Facebook annoncering, eller bare besvare andre spørgsmål omkring facebook annonce 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)