Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Marketing på udenlandske markeder - debat.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Schultz:

Hej

Hvad med Irland, New Zealand eller Sydafrika?

Mvh. Ken

Hej Ken.

Da jeg skrev GB mente jeg egentlig også Irland, på trods af det kun er Nordirland der er del af GB. Jeg foretrækker Australien fremfor New Zealand pga. det højere befolkningstal og vidst nok også større samlet e-handels omsætning pr. indbygger.
Jeg har på ingen måde haft Sydafrika i tankerne, da jeg gik ud fra at de ikke var langt nok fremme e-handelsmæssigt. Men jeg vil da undersøge det.

Tak for input!

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Kjær:

Casper og Erik: I har helt klart ret i man kan dykke endnu længere ned i de forskellige nicher, særligt på de helt store markeder.

Jeg har egentlig også overvejet tanken om at ramme lande, hvor affiliate marketing endnu ikke er så etableret. Der er dog ikke mange engelsk talende lande tilbage, hvis man udelukker USA, Canada og GB. Australien virker dog forholdsvist interessant.

 

Jeg mener at det er værd at kigge på de sydamerikanske lande som fx Mexico. Det kan godt være at deres levestandard er under den danske per person, men der er et uhyre volumen - og affiliate marketing er ikke nær så udviklet som hos os, så der er masser af potentiale.

Jeg har desværre ikke de sproglige kompetencer til at lave noget dernede, men hvis jeg havde, så ville det være noget jeg ville satse på.

Tippet fik jeg i øvrigt af en af mine tyske samarbejdspartnere, der er startet op dernede og har stor succes med det!

Mener i øvrigt også at Thorborg og Spamfighter spiller en vigtig rolle på blandt andet det mexikanske marked.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Mexico er super interessant. De snakker hovedsageligt spansk i Mexico og det er ikke et sprog jeg mestrer :) Men det er ikke en større hindring, end at jeg så må have fat i en der kan oversætte mit indhold for mig.

Hvad laver din tyske samarbejdspartner i Mexico? Affiliate Marketing også?

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Kjær:

Hej Lars.

Mexico er super interessant. De snakker hovedsageligt spansk i Mexico og det er ikke et sprog jeg mestrer :) Men det er ikke en større hindring, end at jeg så må have fat i en der kan oversætte mit indhold for mig.

Hvad laver din tyske samarbejdspartner i Mexico? Affiliate Marketing også?

 

Hej Lasse,

de har nogle partnerprogrammer kørende dernede, de også bruger i Tyskland og England. Jeg ved ikke lige om det kører via nogle affiliate netværk eller direkte, men konverteringsraten har været højere dernede end i de europæiske lande. De arbejder med ringetoner til mobiltelefoni :-)

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars :

Hej Lasse,

de har nogle partnerprogrammer kørende dernede, de også bruger i Tyskland og England. Jeg ved ikke lige om det kører via nogle affiliate netværk eller direkte, men konverteringsraten har været højere dernede end i de europæiske lande. De arbejder med ringetoner til mobiltelefoni :-)

Okay. Spændende! Jeg vil i hvert fald gå i gang med lidt research om Affiliate Marketing i Mexico.
Mange tak for forslaget.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Kjær:

Lars :

Hej Lasse,

de har nogle partnerprogrammer kørende dernede, de også bruger i Tyskland og England. Jeg ved ikke lige om det kører via nogle affiliate netværk eller direkte, men konverteringsraten har været højere dernede end i de europæiske lande. De arbejder med ringetoner til mobiltelefoni :-)

Okay. Spændende! Jeg vil i hvert fald gå i gang med lidt research om Affiliate Marketing i Mexico.
Mange tak for forslaget.

 

Held og lykke med projektet! Vil meget gerne høre hvordan det går ;-)

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stor erfaring med affiliate marketing i USA og også lidt i Canada.

Dog benytter jeg kun betalt trafik på sociale netværker som Facebook, POF og andre. Så jeg laver ikke mine egne sites og placerer bannere der.
Det bedste ved udlandske affiliate netværker er, at mange af dem kaster ekstra service efter dig og du flere steder kan få udbetalinger hver 14. dag eller hver 7. dag afhængig af din traffiks intensitet. I Danmark lader standarden til at være 45 dage efter måneden er gået.

Hvis nogle er interesserede, så send mig gerne en PB. Så kan jeg foreslå et par netværker jeg har rigtig gode erfaringer med :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er såmænd ikke så meget anderledes fra Danmark. Keywords, SEO, Domænenavne, Markedsføring. præcist som I gør i Danmark. Markedet er blot MEGET større, så det er meget niche-bestemt, medmindre du rammer en unik målgruppe der spreder sig globalt

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

At markedet er så meget større og at Affiliate Marketing er så etableret som det er i nogle lande, gør det vel netop en del anderledes? Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

New Zealand tror jeg ikke er specielt godt, søgte for et stykke tid siden efter et NZ netværk og kunne ikke finde noget - Mener at clickbank havde lidt. En gammel kollega sagde til mig for en del år siden at de ikke havde meget nethandel, blandt andet pga geografien.

Australien er nok bedre, jeg ved et par af deres netværk har inviteret affiliates fra UK ned for at besøge dem i starten af sidste år - Så de må mangle affiliate på nogle områder eller det gjorde de for 2 år siden. Syd Afrika har et par netværk og der er nogle store spillere inden for rejse branchen som har programmer dernede. Har selv stået for Emirates, men du finder også BA.

Indien er nok også værd at kigge på, en samarbejdspartner jeg har er ved at gå ind i landet - Han fortalte mig at der nu findes over 30 netværk og jeg er også ret sikker på at dem som har et kreditkort også taler Engelsk.

Mht forum så kig på affiliates4u i UK

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)