Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tracking af søgeord ved Lead på IQ medier?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en der kan hjælper her:

Hvordan kan man tracke det søgeord, der har givet én et salg eller Lead - hos IQ Medier?

 

Håber der er en der kender svaret Smile

Guide til billige blækpatroner på nettet.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Jeg laver lige en test på det senere i dag - takker for svar!

 

Guide til billige blækpatroner på nettet.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skal lade sig gøre for dig skal du bruge deres pni-funktion og selv sætte et system op der tracker søgeordene for dig og laver statistik. Det er ikke noget de tilbyder i systemet - som f.eks. TradeDoubler og EuroAds gør det. Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et spørgsmål, primært til Nicolaj men der sikkert også andre der kan svare - derfor jeg ligger den her. 

Men den blog du har skrevet (og linket til her), gælder det så bare generelt at man indsætter det du skriver - eller ligger der en dybere mening bag eksempelvis %%% som jeg ikke lige har fanget? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Jeg har lige et spørgsmål, primært til Nicolaj men der sikkert også andre der kan svare - derfor jeg ligger den her. 

Men den blog du har skrevet (og linket til her), gælder det så bare generelt at man indsætter det du skriver - eller ligger der en dybere mening bag eksempelvis %%% som jeg ikke lige har fanget? 

 

Der skal lidt programmering til Smile %%% og ### er noget vi selv har valgt og der er så noget kode der sørger for at de tegn bliver erstattet af de data vi gerne vil have med over til affiliatenetværket.

Det er Mira der har lavet vores side, men inden vi fik lavet MobilTjek, da fik vi lavet et script hos en Amino til BilligeMobiler.dk, som kunne det samme. Jeg mener at vi gav et par tusinde for det, men fik det aldrig lagt op på hjemmesiden.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)