Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til opstart af en webshop!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg er en ung (snart) universitetstuderende på 23 år. Jeg overvejer at starte min egen virksomhed: Jeg vil sælge sko over internettet. Jeg skal have lavet en webshop og er lidt i vildrede over hvilke udbydere der er gode men også billige. Kan I anbefale nogle? jeg vil gerne have "hostet" det (tror jeg det hedder) - altså hvor jeg "bare" betaler et månedligt beløb samt kan få support hvis der opstår nogle problemer til dagligt.

hvilke webshop løsninger (systemer) kan I anbefale? har læst lidt om det der hedder oscommerce.

Udover det fundamentale skal min webshop skulle kunne følgende:

- zoome ind på billeder af varerne.

- indholde kort varebeskrivelse.

- fortælle kunderne hvor mange par der er tilbage af den pågældene sko.

- når kunden er inde på et specifikt produkt skal wesshoppen vise relaterede produkter ( ala "kunder som har købt dette produkt, har også købt ...)

-tell a friend funktion (hvor kunder kan e-maile produktet til en veninde/ven).

- kunder skal kunne tilmeldes et nyheds/tilbudsbrev.

- kunden skal kunne blive fan på facebook.

- webshoppen skal også have et "varelager check" eller hvad det hedder: altså det skal være muligt for mig at følge med i mit varelager.

Et andet spørgsmål jeg har er vedrørende søgemaskine optimering. Er det noget der normalt bliver lavet når man får lavet sin webshop? Og hvem er gode til det?

Jeg har set på to udbydere http://www.concept-i.dk/ og www.web-creation.dk

Den førstnævnte virker meget trovædig og de lyder til at have styr på søgemaskine optimering, men jeg kan ikke finde nogen pris og jeg kan forestille mig de er dyre. Den anden er dog forholdsvis billig og virker derfor tiltrækkende.

 Hvad er standard prisen for at få designet og hostet en webshop? og hvilken løsning og udbyder anbefaler I?

Tak for hjælpen (ved godt indlægger er ret langt)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre ikke erfaringer med de firmaer du nævner, men vil da gerne fremhæve undertegnede. Vi kan lave en webshop ret billigt fordi vi anvender outsourcing.

Se mere her: http://getashop.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej DDN3

Nej - du kan ikke finde en pris på søgemaskineoptimering på vores hjemmeside. Der er ikke to opgaver med søgemaskineoptimering i verden, der er éns. Derfor er der heller ikke éns og faste priser. Alt foregår på tilbud i forhold til den aktuelle opgave.

SEO med faste priser: Du kan jo spørge dig selv, om du har det godt med at betale det samme, som f.eks en kunde i et tre gange så konkurrencepræget marked betaler? Er det så dig, der bliver snydt (betaler for meget), elelr er det den anden kunde, der får mindre, end han burde have?

Der ER altså forskel på, om der skal arbejdes med at gøre en hjemmeside synlig på diverse søgninger efter reservedele til Puch knallerter fra før 1975, eller om der skal arbejdes med at gøre en hjemmeside synlig på f.eks lån og finansiering. Og derfor er der forskel på priserne - naturligvis.

 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Først og fremmest velkommen til Amino.

 

Det lyder som et rigtig spændende projekt du vil i gang med. Jeg har selv stået i den samme situation som dig.

 

Derfor vil jeg meget gerne tilbyde dig, en hjælpende hånd med at komme igang. Jeg kan hjælpe dig i gang, herunder lave en webshop til dig med et unik design. Du er meget velkommen til at sende mig en mail på info@k-datateam.dk  - men inden du sender mailen, vil jeg gerne at du har tænkt over følgende:

 

- Hvilke bestemte produkter vil jeg sælge, er det sports sko eller pæne sko?

- Hvem er min kundekreds?

- Hvad kan jeg tilbyde kunderne som ingen andre kan, hvad gør min forretning speciel?

 

Ser frem til at høre fra dig.

dbh,

Morten Dal

Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DDN3.

Det lyder som et rigtig spændende projekt du er ved at stable på benene, der er mange muligheder når man skal vælge en shop, enten kan man vælge en "OpenSource" shop som vil sige den er gratis at bruge, men der skal man selv stå for opsætningen.

Man kan også vælge at finde et reklemebureau som evt. opsætte en OpenSource shop til dig eller har deres helt eget shopsystem de kan tilbyde dig. Hvis du ønsker at kunne få support og hjælp til at bruge shoppen ville jeg finde et reklamebureau som kunne hjælpe dig med opsætningen af shoppen og en abbonementsløsning hvor du får shoppen hosted af dem og kan få noget support.

Jeg ved ikke lige hvilke reklamebureau der har præcis de funktionaliteter du ønsker, men jeg ville lave en søgning på Google og så prøve at ringe til nogle forskellige og se hvad de kan tilbyde dig. Tjek nogle forskellige op i mod hinanden og se hvad for et bureau der bedst matcher dine ønsker.

Angående søgemaskineoptimering har jeg haft fornøjelsen af at være på et kursus hos Thomas Rosenstand (fra Concept I) og har fuldt en del med i hans blog. Så der vil jeg kun kunne smide en anbefaling afsted. Han/De virker som om de har styr på det.

Blev måske ikke så konkret mit svar, men håber da mine strøtanker kan bruges :)

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Laver I også (og hoster) webshops?  Eller kan man kun benytte jer til SEO?

 

Tak på forhånd,

DDN3

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DDN3,

Der findes generelt mange løsninger men mange af de billige månedelige løsninger er lidt amatør agtige så overvejer at betale for et ordenligt produkt 1 gang. 

Hvis du vil have mere hjælp skriver du bare til kontakt@kristoffer-hjerrild.dk

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Dianalund
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DDN3

Skiv lige på info@iwoman.dk

Vi kan skaffe dig en  løsning som vi selv bruger. Vores er baseret på oscommerce system.

den kan alt det du efterlyser. Og den er til en meget overkommelig pris.

Du kan se vores her:  IWoman.dk 

Mvh Christian

Online FashionStore - www.iwoman.dk  - Modetøj til hverdag og fest!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

DDN3:

Hvad er standard prisen for at få designet og hostet en webshop? og hvilken løsning og udbyder anbefaler I?

Lad mig også lige kommentere denne (som gælder for vore tilbud).

Shop design og opsætning 9.995,- Dette inkl. hosting og betalingsgateway første år. 

År 2 koster hosting og betalingsgateway 2000-2500 (afhængig af betalingsgateway).

Oven i dette kommer så PBS

Hosting foregår hos Powerhosting/Magentohotel.dk og betalingsgateway hos epay.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)