Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

et beder amino! forslag..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja! 

Jeg har en anmoding til amino skaberne, 

Kan man lave sådan en Notifikation funktion på amino så man slipper for at modtage millioner af mails, men bare at man får en mai 1 - 2 gange dagligt at der er nye henvendelser på din amino noget i den stil ligesom de har det på ex. cykelgalleri.dk. 

Det ville jeg virkelig sætte pris på da jeg gerne vil vide hvad der sker med mine indlæg, men det er pisse træls at have 50 mails i indbakken... og så kan man fravælge denne funktion hvis man vil have det på den klassiske måde. 

jeg har det bare sådan, at når man opretter et indlæg og man får 50 svar, så er det sku nederen at tjekke sin mail.. 

Det er mit forslag, og jeg er nok ikke den eneste der har det på den mpde... 

 

Just my input 

Jakub Slusarek

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakub Slusarek:

Ja! 

Jeg har en anmoding til amino skaberne, 

Kan man lave sådan en Notifikation funktion på amino så man slipper for at modtage millioner af mails, men bare at man får en mai 1 - 2 gange dagligt at der er nye henvendelser på din amino noget i den stil ligesom de har det på ex. cykelgalleri.dk. 

Det ville jeg virkelig sætte pris på da jeg gerne vil vide hvad der sker med mine indlæg, men det er pisse træls at have 50 mails i indbakken... og så kan man fravælge denne funktion hvis man vil have det på den klassiske måde. 

jeg har det bare sådan, at når man opretter et indlæg og man får 50 svar, så er det sku nederen at tjekke sin mail.. 

Det er mit forslag, og jeg er nok ikke den eneste der har det på den mpde... 

 

Just my input 

Jakub Slusarek

 

Kan du ikke bare fjerne hakket fra 'E-mail mig svar på dette indlæg. '? Det burde da virke :o)

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, men så kan jeg jo ikke se hvad der sker i indlægget ?? Det er jo der fidusen sidder :D

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så tager vi den op i  gen

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får vel kun en mail pr tråd ?

Er der 5 svar i en tråd for jeg kun en mail, men med 5 mail indeni den :-)

 

Ved ikke om det gav mening

 

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, ver gang der en der svare på min trå får jeg en mail.. 

Og da man bruger firmamailen herinde, er det sku lidt besværligt at finde rundt, men somsagt, der er kun et forslag.. 

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig! det vil være langt bedre hvis man kun fik én email pr tråd man deltog i.

Når man så klikkede på linket i mailen så kom man til det punkt i tråden man var kommet til sidst. Så kan man så læse alt hvad der er sket i mellemtiden.

Sker der så noget nyt i tården igen, så får man igen én mail. Lige som på www.lydmaskinen.dk.

Problemet er bare at Amino gerne vil sende så mange mails som muligt - da de fodre os med annoncer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det er vel relativt enkelt, idet jeg ikke tror, at Amino vil ændre udsendelsen af mail.

Jeg har oprettet en regel i mit mailprogram, så alle mail fra Amino ender i en dertil indrettet mappe. Herved påvirker den ikke min indbakke med firmamail o.s.v..

Jeg åbner så min Amino-mappe, når jeg har tid og lyst til at blive opdateret herpå.

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)