Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortjener affiliate marketing ikke sin egen kategori på Amino?

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)
Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Må indrømme jeg ser en tendens til affiliate marketing rykker mere en bla facebook . Det har været en småskjult måde at sælge sine produkter på, men folk er ved at opdage den.

Nu er hr thorborg altid så højt på strå med at følge med på ting der sker, så det undre mig lidt han ikke har været på forkant her og set den udvikling der tydeligvis er. Prøv bare at se antallet af point sites der dukker op hele tiden.

Jeg er slet ikke i tvivl om den kategori vil rykke i turbofart og overhale flere andre kategorier. Ud over det er der ikke meget på google i danmark som man virkelig kan bruge, så der er en del nye kunder at hente der martin.

Jeg støtter op om den nye kategori. Det kan kun gå for langsomt. Der er masser af folk der gerne vil sælge produkter og lige så mange der gerne vil have deres reklamer på deres site.

 

 


Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der iøvrigt en top 50 eller 100 liste over hvilke produkter der med stor succes sælges via affiliate programmer?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Findes der iøvrigt en top 50 eller 100 liste over hvilke produkter der med stor succes sælges via affiliate programmer?

 

Alt hvad der med succes kan sælges i en webshop kan også sælges via affiliate. Generelt alle ting der ofte bestilles via internettet, som f.eks. hotel, rejser, tøj, elektronik, computerspil, musik, film, lån, webhotel osv. osv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Den allerbedste vare man kunne få som affiliate ville være en vare der kun sælges på nettet..

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis.com:

Den allerbedste vare man kunne få som affiliate ville være en vare der kun sælges på nettet..

Interessant statement Mikkel.

Kan du beskrive lidt?

For oftest er det vel sådan at en fysisk vare ofte er markedsført på markedet hvor forbrugerne kan se og røre og så køb billigere eller?

Eller er vi derhenne hvor en god annonce og en god beskrivelse af et i princippet "no name" produkt kan klare sig blandt tilsvarende konkurrenter?

 

Køb ren argan olie her

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

For oftest er det vel sådan at en fysisk vare ofte er markedsført på markedet hvor forbrugerne kan se og røre og så køb billigere eller?

Det behøver vel ikke at være en fysisk vare. Der findes masser af elektroniske produkter der kan markedsføres vha. et affiliatenetværk. F.eks. e-bøger, eller bare en eller anden form for værdiskabende action som f.eks. en tilmelding til et nyhedsbrev.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, lad os få en Affiliate kategori, dét ville være super. Det ville være spændende og udbytterigt at kunne udveksle erfaringer og gode råd på dette område.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:
Det behøver vel ikke at være en fysisk vare. Der findes masser af elektroniske produkter der kan markedsføres vha. et affiliatenetværk. F.eks. e-bøger, eller bare en eller anden form for værdiskabende action som f.eks. en tilmelding til et nyhedsbrev.

Ja selvfølgelig, men lige nu tænker jeg "snævert" f.eks. i kosmetiske produkter. Kunne være interessant og se hvor langt man egentlig kunne komme med et "test" produkt. Altså en no name vare ingen kender eller havde set før..

Køb ren argan olie her

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Von Münchhausen:

Nu er hr thorborg altid så højt på strå med at følge med på ting der sker, så det undre mig lidt han ikke har været på forkant her og set den udvikling der tydeligvis er. Prøv bare at se antallet af point sites der dukker op hele tiden.

Hvis du kigger på http://www.spamfighter.com/affiliate.asp, så vil du se, at Martin for længst har rykket på den selv - endda i rimelig stor stil.. ;-)

Ingen tvivl om, at affiliate marketing vækster enormt for den almindelige webshop-ejer og lignende p.t, men I skal lære at gøre det rigtigt. Jeg er sikker på, at der er masser af webshops, der ikke får nogen som helst salg via affiliate marketing - heller ikke selvom de lover både 15 og 20% væk i provision.

Høje procenter skal der naturligvis også til - men det handler i lige så høj grad om, hvordan din webshop konverterer! Hvis ikke den gennemsnitlige klikpris for den enkelte affiliate er på højde med  nogenlunde 1,50-3,00 kr - helt afhængig af din branche, nogle gange er endnu højere krævet - så er du kørende.

 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra CPH K
Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Forumet har vores fulde opbakning.

 

Ennovizion Group ApS

www.klinikforsyning.dk

www.stormave.dk

 

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)