Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opnår min FAQ mest SEO mæssigt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan opbygger jeg min FAQ bedst.

1. Er det bare at liste det hele statisk på samme side?

2. Eller er det bedre at skrive tingene som små uddrag og så linke videre til en undersde - hvor spørgsmålet bliver besvaret?

Jeg har set på en del større websites - hvor de bruger løsning 2.

Hvilken løsning gør mit site bedst rent seo mæssigt?

Er det ikke noget med jo flere indgående links en side har - jo mere seo værdi opnår den?

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg havde præcis sammen spørgsmål og har endda betalt en ekspert til at tage et kig på en af mine sider. Du skal helt klart bruge løsning nr. 2. Jo flere undersider med relevant indhold jo bedre:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

NRJ:
Jeg havde præcis sammen spørgsmål og har endda betalt en ekspert til at tage et kig på en af mine sider. Du skal helt klart bruge løsning nr. 2. Jo flere undersider med relevant indhold jo bedre:)

Det var os det jeg var kommet frem til. Kanon at høre det fra dig =)

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars

Ikke for at forvirre eller blande mig, men vil bare skære 3 gode grunde ud i pap til hvorfor jeg ville mene at det er den rigtige metode i er nået frem til.
Både for dig, men lige så meget for dem der senere finder denne tråd, det er sikkert noget mange andre kunne have glæde af at vide.

  1. Det der sker når du gør som beskrevet er at du får mange flere sider indexeret på dit domæne, og langt flere muligheder for at blive fundet i søgemaskinerne.
  2. Desuden vil hver enkelt side automatisk blive langt mere målrettet mod det enkelte søgeord/sætning, og derfor ranke højere i søgeresultaterne.
  3. Og sidst men ikke mindst, giver det dig mange ekstra muligheder for at linke internt til de sider på dit site hvor folk kan finde løsningen på problemet, og dermed vil de sider også ranke højere...

Alle 3 er positive seomæssigt set for din side...
Jeg ville derfor også anbefale at lave en faq side, med spørgsmål der hver især linker til en side med både spørgsmål og svar.
Der er andre små positive sideeffekter, men disse 3 burde i sig selv være rigelig grund til at lave din faq som beskrevet.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)