Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil google nu straffe SEO & SEO'ere?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant læsning, men tror ikke der er noget nyt under solen i forhold til før denne artikel. Smile

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder til at retfærdigheden sker fyldest og de slemme SEO´ere får en tur om på side 100.000, forstår ikke helt hvad google´s dagsorden er i denne sag.. Er det fordi anoncesalget falder eller?Indifferent

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, ja mikkel er jo som altid forud ;)

og - sham on me, at jeg faktisk ikke læser mine egne feeds, fordi jeg har tilmeldt mikkels blog :)

-Karsten

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget interessant artikel! Men desværre også logisk nok, set ud fra en Google-synsvinkel, da vi går ind og piller ved resultaterne i søgemaskinen. Men det skal ikke holde os tilbage fra at optimere lidt hist og her :-)... Hvis vi undlod at optimere, ville det svare til at overgive os fuldstændig til Google(-"monsteret") og det er jo som at stole på vejrudsigten :-)... SVÆRT!

Ha' en Wauw dag!

Mange hilsner,

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Lund:

Hehe, ja mikkel er jo som altid forud ;)

og - sham on me, at jeg faktisk ikke læser mine egne feeds, fordi jeg har tilmeldt mikkels blog :)

-Karsten

Hehe... vær du bare glad for det, det viser jo bare at du har et liv ved siden af...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel demib tekst var kort , der var links videre til en anden tekst  på engelske, forstod jeg ikke ret meget af  det ,da jeg er ordblind ligesom 500.000 andre dansker , skal jeg tit lige gennemgå en ekstra gang hvad jeg skriver og selvfølgelige er skriftlige engelske mere svært. og det der er videre links til stod på engelske.

Med ved længere forklaring på dansk kunne hjælpe om hvad det nye er , seo folk straffes som kriminelle er , jeg kunne ikke se rigtigt  noget nyt i den korte tekst på dansk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er vel også noget at gøre med at Google.com prøver at holde deres egen sti ren... Så brugeren får de mest relevante søge resultater og ikke de resultatere som har de beste SEO folk?;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)