Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavn og flere domæner

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

BTW - janno var med under korrekturlæsningen på demibs nyeste 1400 siders bog om SEO. mon ikke han kender et par tricks.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Hvad er dine kompetencer til at udtale dig om at vi ikke har ret? Det har da ALT med hinanden at gøre - det er alt sammen samlet under samme paraply, også kaldet SEO.

Ja en søgning på "link:whatever" viser backlinks - der er ingen backlinks til dine andre domæner = de har ingen effekt. Prøv at slette de ekstra domæner og lur mig om ikke du beholder din "flotte" topplacering på den søgefrase.

Lige til orientering link: kommandoen duer ikke rigtigt til noget. Google viser bevidst forkerte resultater fordi det belastede deres server for meget.

I Yahoo giver den kommando kun links til den enkelte side, her skal du bruge linkdomain: for det helt korrekte resultat. (som yahoo ser det naturligvis)

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay der kan man bare se, men resultatet er ikke bedre på yahoos søgning.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminodebattører

Som jeg ser det, er problemet med et forum, at alle har mulighed for at komme med gode råd, uden at man kender deres baggrund og indsigt. Derfor er det godt, at der kommer mange indlæg og nogen giver til kende, hvad deres baggrund er.

Min erfaring fra fleres års SEO arbejde på egne og andre sites er, at Wellejus lytter til de gode råd fra bl.a. Janno.

Problemstillingen er ganske enkel: Find et godt domænenavn, der er kort og præcist og sigende for din kunde.

Du kan optimere et hvert site til søgemaskiner, næsten uanset hvad donænenavnet er.

Jeg tror ikke, det var spørgerens mening at markedsføre alle disse domæner. Han er bare blevet fejlrådgivet til at investere i flere ubrugelige domæner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Ravn:

Hej Aminodebattører

Som jeg ser det, er problemet med et forum, at alle har mulighed for at komme med gode råd, uden at man kender deres baggrund og indsigt. Derfor er det godt, at der kommer mange indlæg og nogen giver til kende, hvad deres baggrund er.

Min erfaring fra fleres års SEO arbejde på egne og andre sites er, at Wellejus lytter til de gode råd fra bl.a. Janno.

Problemstillingen er ganske enkel: Find et godt domænenavn, der er kort og præcist og sigende for din kunde.

Du kan optimere et hvert site til søgemaskiner, næsten uanset hvad donænenavnet er.

Jeg tror ikke, det var spørgerens mening at markedsføre alle disse domæner. Han er bare blevet fejlrådgivet til at investere i flere ubrugelige domæner.

Tak for den lille "konklusion" på mit spørgsmål - noge gange kører det lidt af sporet på åbne forums hehe

Men tak til alle for nogle gode svar. At folk har forskellige meninger om emnet er fint med mig, for det er sundt at sætte spørgsmålstegn ved hinandens viden :) 

Jeg ved ca. hvad jeg gør nu. Der bliver nok skåret ned til to domæner som hver især har unikt indhold og hvor den ene henviser til det andet (hovedsiden) Så må vi se hvad google siger hehe

Tak for hjælpen alle sammen. I er selvfølgelig meget velkomne til at debatere videre :)  

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)