Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den efterhånden selvfede ejer af estwine.dk søger feedback

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Jeg har nu haft min online vinhandel - estwine.dk oppe at køre i efterhånden 4 måneder og har fået rettet de fleste bugs (syntes jeg selv ihvertfald)

Ville rigtigt gerne høre jeres feedback på især:

  • Brugervenlighed
  • Design
  • Troværdighed

Men al feedback vil blive modtaget med kyshånd

 

Mvh

Jacob Dahl Andersen

Indehaver - estwine.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob, lækkert design som er meget roligt at se på.
Det er meget nemt at navigere på siden, som virker simpel og overskuelig.
Jeg mener ikke der er noget galt med troværdigheden da både adresse, telefonnummer osv. er oplyst på siden, det eneste minus jeg kan komme på, hvilket for mit vedkommende har stor betydning er at jeg ikke kan købe vinen uden først at klikke enten på billedet eller på knappen 'læs mere', hvorfor dog ikke lave en knap til venstre for denne knap, hvor det var muligt at ligge vinen i kurven!!
Jeg ved der er mange der laver denne - set i mine øjne - fejl, jeg gider ikke læse om en vin jeg allerede kender :-)

Alt i alt en flot side, hvor jeg ikke mener der skal rettes noge af betydning.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Mange tak for din feedback og dine positive ord om min side, det glæder mig. Og ja du har fuldstændig ret mht. at der mangler en mulighed for at tilføje vinen til kurven direkte fra præsentationslisten. Det vil blive rettet :-)

Er der andre der har konstruktiv feedback så kom endeligt med det :-)

Mvh

Jacob - estwine.dk

 

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob

Absolut en e-shop i den høje klasse. Jeg har dog et par kommentarer alligevel ;-)

Under kontakt er der dit CV og en masse data. Det eneste jeg ikke kan se er noget så simpelt som dit navn. Måske jeg overser det, men så gør andre brugere måske også.

Hvis sitets hovedformål klart og tydeligt er salg, så synes jeg siderne er sovset for meget ind. Det er to teksttunge sidemenuer, og på forsiden kommer der ovenikøbet endnu mere indhold i det miderste felt, før vinen præsenteres. Jeg kan meget godt lide din avancerede søgefunktion, men den er også meget dominerende på forsiden.

Der er ingen tekniske data på en vin (altså hvis man er en der spiser mad og vælger vin efter farven ;-) ). Jeg vil foreslå at kalde fane-overskriften noget mere rammende som "Detaljer", "Distrikt" eller lign. Og mange af fanerne er tomme - lav noget indhold til de tomme. Fx en hyggelig kommentar om at "Vin er god til mad, før, under og efter - og gerne i glas" - eller andet, som gør at det ikke bare ser tomt ud.

Rabat ved 6 flasker? 12 flasker? Dyrere ved 1? Hvorfor er 6 valgt som default (well, jeg forstår godt grunden, har godt købt kasser med 6, men giv brugeren et argument for at købe en kasse. Gratis porto måske?).

Forsiden mangler tilbud. Jeg vil se tilbud. Fasthold brugeren. Tjek din bouncerate ved entry på forsiden, og se om et knaldtilbud kan ændre lidt på dette.

Godt betalingsflow. Men du kan godt gøre mere for mersalg. Overvej at pushe en vin af modsat farve fra samme distrikt, evt. efter den ordinære ordre er gennemført. Spørg om brugeren liiiiiiige vil have en kasse hvid oven i til en god pris.

Det var ordene herfra, håber det kan bruges.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak for din feedback som er meget konstruktiv og absolut brugbar. Du rammer meget godt plet med en del af dine iagttagelser... Der bliver arbejdet på sagen :-) Tak igen.

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig i webanalytikerens glimrende feedback. Synes også sideteksterne virker en anelse tunge.

 En lille tilføjelse.. Søgte ¨helt tilfældigt på et par vine i søgefunktionen, men der skete ikke noget som helst. Først efter flere forsøg fandt jeg ud af, at der ikke var fejl i søgemaskinen - der dukker bare ikke nogen tekst op, hvis den slags vin man søger ikke findes.

Det virker lidt forvirrende på læserne. Det ville virke bedre, hvis man fik en meddelelse a la: "Vi har desværre ikke en vin, der matcher de søgekriterier. ", når man fx søgte på en Fransk rødvin fra Alsace lavet på en bestemt drue.

Ellers rigtig godt arbejde - det ser fint og relativt indbydende ud.

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ahhhhhhhh ja for f..... - utroligt som man kan stirre sig blind på det åbentlyse.... 1000 tak du har helt ret der skal en tekst ind hvis der ikke er nogen søgeresultater der matcher.... Tak for det...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)