Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seo kursus hos Doctech

Side 6 ud af 11 (101 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, jeg så nu godt at du havde skrevet Andreas, men at sidde og pensle tastefejl ud gad jeg ikke lige - det var så åbenbart ikke en tastefejl Wink

Men beklager at det lige gik lidt hurtigt med dit efternavn - jeg forsøger at taste rigtigt næste gang Big Smile

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Marlene havde nok ikke regnet med at denne tråd udviklede sig som den har gjort, da hun oprettede den i sin tid Big Smile

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Næppe - men det er jo ganske relevant for DocTechs kunder at vide, hvad der sker. Og det ser ud til, at der skal ske mere på den front:

soegemaskineoptimeringekspert.dk

Jeg kan dog ikke se kurser i "Stealth Blogging" på programmet endnu - men det kommer måske Wink

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Imponerende! Jeg håber at Preben Madsen har haft meget travlt med den nye hjemmeside - så travlt at han slet ikke har kunnet afse tid til at kommentere rygterne om den påståede forbindelse mellem ham og SEOMekanikeren.

Preben, jeg postulerer ikke at du er SEOMekanikeren eller har forbindelse til denne på nogen måde, men du er i den grad kommet under mistanke hos mange personer som det her har udviklet sig. Har du slet ikke lyst til at kommentere dette?

Hvis det var mig der var blevet anklaget for at være SEOMekanikeren, havde jeg godt nok ikke været længe om at skrive en meget præcis tekst om at jeg INTET havde med det at gøre!

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Lars Bachmann:

Marlene havde nok ikke regnet med at denne tråd udviklede sig som den har gjort, da hun oprettede den i sin tid Big Smile

Haha nej det var ikke helt hvad jeg havde forventet...men alligevel ret interessant at følge mysteriet:-)

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
  

Hej med jer

 

Jeg beklager ventetiden med svar på jeres sjove kommentarer. Men jeg må jo passe mine kunder først. Jeg holdt jo kursus i går, hvilket mange af jer jo kunne se på kursusplanen. Besøgstallet var højt i går – specielt fra Amino.

 

I har løst gåden omkring SEOmekanikeren. Tillykke med det, selv om metoden var lidt snyd. Men det må datatilsynet jo kigge på.

 

I har nok ret i at det ikke var særlig smart med 2 roller på Amino. Men der er ikke regler, som begrænser muligheden og det er vel ingen overtrædelse af dansk lov. I øvrigt er der jo mange andre som har anonyme profiler her.

 

Nu er der jo ikke nogen grund til at gå i selvsving. De fleste af jer får jo masser af gratis reklame i forvejen.

 

SEOmekanikeren har kommenteret og dokumenteret andres markedsføring anonymt, ja. Det var sjovt så længe det varede. Min profil på bloggen bliver opdateret senere i aften, hvis jeg når det. Men der er ingen blogposts, som jeg ikke står ved.

 

Nu er der jo altså ikke mange andre end Anders, som har klaget over blogposten, hvor vi HAR haft en dialog om dette.

 

At Rosenstand bliver oprørt over at en anonym person gætter sig til at SEOmekanikeren var ham, kan jeg ikke rigtigt gøre noget ved. Jeg forsvarede Rosenstand to gange omkring dette.

 

Kommentarer jeg i øvrigt selv er kommet med om enkeltpersoner, og så vidt jeg husker har der kun været deMib og Rosenstand, har hele tiden været på drilleniveau. Men som man kan se af deres kommentarer her på Amino, er de ikke i humør til den type af humor. Hvis der er andre, må de jo sige til.

 

Der er mange kommentarer om, at SEOmekanikerens artikler skulle være udokumenterede. Det lyder mest som om de ikke har læst dem. Jeg mener selv at de er.

 

deMib taler om svindel og løgn og andre superlativer. Men jeg husker ikke at have svindlet eller løjet om noget. Tværtimod forsvarede jeg deMib, for angreb fra den anonyme, men det har han måske ikke læst.

 

Jeg har også tidligere kommenteret en beskyldning om, at SEOmekanikeren gik efter manden og ikke bolden. Det har aldrig været meningen, og jeg tvivler på at der er andre end Anders der har følt sig trådt så nær.

 

Jeg uddyber dette senere på bloggen.

 

Jeg håber adrenalinen lægger sig.

 MvhPreben Madsen  

P.s. Tak for ideen til det nye kursus.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står 100% ved mine udtalelser her - og jeg står ved dem ved navn: Du er en fucking kryster!

Iøvrigt synes jeg bestemt at Martin bør slette alle dine profiler her, og forbyude dig adgang til Amino. Man kan sgu da ikke have medlemmer der truer ejeren med datatilsynet!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg for min part kan kun sige, at det er noget nær den tyndeste kop te, jeg længe har læst!

Jeg vil tro, at alle "ofre" for Preben Madsen i rollen som SEOmekanikeren nu vil vurdere, om der skal rejses en sag mod ham. Det er i alle fald uden for diskussion, at Lov om Markedsføring er overtrådt. Det er klart forbudt at miskreditere navngivne konkurrenter for at markedsføre egne produkter, og det er jo hinsides tvivl, at det er det, der er sket her.

Nej - det ligger i alle fald ikke til min humor. Jeg tvivler faktisk på, at det ligger til særlig manges humor?

Det får være. Vi skal tænke positivt, og det positive her må jo være, at du nu har tydeliggjort for alverden, hvem du er, hvad du er, og hvordan du driver dine forretninger - DocTech og  "Søgemaskineoptimeringsekspert.dk".

Der er aldrig noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget - og jeg er sikker på, at dine nuværende og tidligere kommende kunder er glade for afklaringen. Jeg er i alle fald.

Nu kan du så hygge dig med at skrive til dig selv, som du har gjort tidligere i denne tråd. Jeg tvivler på, der er så forbandet mange andre at skrive til.

Held og lykke Preben - vi mødes måske igen et sted i cyberspace (hvis jeg ved, det er dig, når det sker...)

 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hæhæ, Datatilsynet :-)
Ejeren af siden, nogle ansatte og et par udvalgte frivillige er bemyndiget adgang til at kunne se den IP adresse den enkelte bruger skrev fra da denne skrev en indlæg.
Hvor I gudernes navn skulle ulovligheden være der?

Så tror jeg da, at du i langt større grad falder ind under nogle ulovligheder når det kommer til markedsføringsloven. Du har jo bevidst talt nedsættende om dine konkurrenter. 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne bidrage til den almindelige "morskab" ved at fortælle, at vi i Pointe overvejer sagsanlæg mod Preben Madsen.

Side 6 ud af 11 (101 indlæg)