Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du opsat Remarketing på din webshop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dine konkurrenter ligger med garanti og slikker sol nu ☀️ udnyt det og overhal dem indenom med Remarketing på Facebook!
 
Remarketing på Facebook kan være en meget rentabel markedsføring. Du plukker de lavt hængende frugt – Remarketing giver dig ganske enkelt en mulighed for at ramme en eksisterende eller tabt kunde med et nyt budskab, der øger sandsynligheden for en konvertering. Her åbnes op for muligheder, for at engagere de besøgende, der tidligere har vist interesse for dine produkter eller virksomhed, og som derfor er langt mere motiverede for at konvertere.
 
Kontakt os i dag ►► http://vimeso.dk/facebook-remarketing/ Modtag i dag et skræddersyet og helt uforpligtende tilbud på remarketing på Facebook.
Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nørden!:

 Hvad menes med "TJENT" ? 

Kender du deres DB , eller mener du egentlig " MERSALG" ?

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

 Hvad menes med "TJENT" ? 

Kender du deres DB , eller mener du egentlig " MERSALG" ?

Mon ikke det er omsætning?

Derudover er det en lidt useriøs fremstilling, der fremgår ikke hvilken periode, om det er en generel tendens eller lidt tilfældigt pga. få store ordre tilfældigvis blev lagt i perioden osv.

Måske screenshots fra fx google analytics eller lign. ville give det lidt mere troværdighed og indsigt.

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

I er velkommen til at sende en mail eller en PM her på Amino for nærmere uddybning.

Perioden er over sommeren - nærmere sommerferie - samt er perioden over henholdvis 3 uger og 2 uger, hvori testperiode er med i.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nørden!:

I er velkommen til at sende en mail eller en PM her på Amino for nærmere uddybning.
Perioden er over sommeren - nærmere sommerferie - samt er perioden over henholdvis 3 uger og 2 uger, hvori testperiode er med i.

Tak, jeg tror dog det vil styrke dine chancer for at sælge dine ydelser/få nye kunder, hvis du poster/uddyber det her. Selvfølgelig ikke fortrolige tal eller hvem kunden er osv.

Om ikke andet kunne du specificere det lidt mere i eventuelle fremtidige annoncer - jeg er sikker på det vil hjælpe dig :)

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vimeso,

Så det var det du prøvede at sælge mig!

Jeg bød på en facebook opgave som Vimeso ønskede løst i Amino Freelance, opgaven blev dog slettet uden vinder, og efterfølgende brugte de min kontakt information som jeg havde givet dem i henhold til mit tilbud som de havde bedt om, til at fremsende en post "tilbudsmail".

Efterfølgende spurgte jeg ind til emailen og hvorfor opgaven pludselig er vendt rundt fra at søge en service til nu at sende et tilbud - ingen svar.

Jeg vil passe lidt på.

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kapteina

Hvad er det for en besked? Hvem skal passe på?

Jeg havde fået læst for hurtigt, da jeg så et indlæg omkring en person der søgte hjælp til Facebook annoncering. Dette spottede jeg først i morges, da jeg så din mail -Og jeg beklager, at først fik svaret dig her til aften. Men vi er nogle, som har noget at lave :-)

Du skal være velkommen til at kontakte alle mine nuværende kunder - Alle er kommet af sig selv eller via anbefalinger fra andre.

Mht. Amino Freelancer, så har jeg haft oprettet flere opgaver - Slettet flere opgaver - VENTET i flere døgn på godkendelse af opgaver! Der er flere der er smuttet, men dette har supporten fået besked omkring. Hvad angår opgaverne der blev udbudt, var der ingen kvalificeret bud - Så alt er løst uden om Amino, via og igennem netværk.

Du skal være velkommen til at sende mig en besked eller mail.

God torsdag til alle.

Kapteina:

Hej Vimeso,

Så det var det du prøvede at sælge mig!

Jeg bød på en facebook opgave som Vimeso ønskede løst i Amino Freelance, opgaven blev dog slettet uden vinder, og efterfølgende brugte de min kontakt information som jeg havde givet dem i henhold til mit tilbud som de havde bedt om, til at fremsende en post "tilbudsmail".

Efterfølgende spurgte jeg ind til emailen og hvorfor opgaven pludselig er vendt rundt fra at søge en service til nu at sende et tilbud - ingen svar.

Jeg vil passe lidt på.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har sendt mig en email på min arbejds email, hvor du spørger ind til mit annoncerings budget og henviser mig til at læse om dine services - jeg har aldrig på noget tidspunkt bedt dig om at sende mig tilbud på noget som helst, eller bedt dig uddybe din service overfor mig. Eller givet dig tilladelse til at spamme mig for den sags skyld. Hvis du kendte lidt til marketings loven, ville du vide at det er ulovligt at sende uopfordret tilbud eller indkrævelse af information på email, ved mindre at brugeren har givet samtykke. Du kan jo læse "1.1 Uanmodede henvendelser og så 1.1.1 Spam mv." - Det er faktisk første side i regelsættet.

At du nu henviser til at der ikke er nogen på Amino Freelancer som er kvalificeret til at løse din opgave, som var et simpelt facebook cover, er da helt hen i vejret!!

Der er mange super dygtige freelancere og professionelle designere, som med garanti vil kunne opløfte en sådan opgave. Du ledte sikkert bare efter inspiration og nye strategier til din egen "ærlige forretning" ;-)

Nu du giver mig tilladelse til at sende dig en mail, kan det jo være at jeg sender dig et godt tilbud - men jeg vil gerne bede dig, slette min mail i dit tilbuds register - da du ej heller har givet mig muligheden for at afmelde din service mail.

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kender jeg godt til - Men som både skriver ovenover, samt i mailen i dag, fik jeg læst det hele en tand for hurtigt med henvisning til dette indlæghttp://www.amino.dk/forums/t/256854.aspx#1630650 Det beklager jeg meget, Kapteina.

Hvad jeg mener om de bud jeg fik, er vel min sag? :-)

Men du må meget gerne sende mig et godt tilbud, når du har et!

Jeg tror vidst bare at vi lukker den!

Kapteina:

Du har sendt mig en email på min arbejds email, hvor du spørger ind til mit annoncerings budget og henviser mig til at læse om dine services - jeg har aldrig på noget tidspunkt bedt dig om at sende mig tilbud på noget som helst, eller bedt dig uddybe din service overfor mig. Eller givet dig tilladelse til at spamme mig for den sags skyld. Hvis du kendte lidt til marketings loven, ville du vide at det er ulovligt at sende uopfordret tilbud eller indkrævelse af information på email, ved mindre at brugeren har givet samtykke. Du kan jo læse "1.1 Uanmodede henvendelser og så 1.1.1 Spam mv." - Det er faktisk første side i regelsættet.

At du nu henviser til at der ikke er nogen på Amino Freelancer som er kvalificeret til at løse din opgave, som var et simpelt facebook cover, er da helt hen i vejret!!

Der er mange super dygtige freelancere og professionelle designere, som med garanti vil kunne opløfte en sådan opgave. Du ledte sikkert bare efter inspiration og nye strategier til din egen "ærlige forretning" ;-)

Nu du giver mig tilladelse til at sende dig en mail, kan det jo være at jeg sender dig et godt tilbud - men jeg vil gerne bede dig, slette min mail i dit tilbuds register - da du ej heller har givet mig muligheden for at afmelde din service mail.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)