Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav-budget markedsføring - Ny Virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Borgvardt Ure Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er en nyopstartet virksomhed, der sælger egne Ur designs gennem vores webshop.

Jeg har været i gang i snart et halvt år, jeg er selvfinansieret, hvilket vil sige at budgetterne er lave.

Jeg kunne godt buge nogle råd omkring markedsføring på et relativt lav budget (500-1000 kr i måneden)
(Har Facebook, Instagram, og som sagt Webhop)
Markedsføringen skal være målrettet mod mænd i Danmark, i alderen 20-40 år. (kort version)

Glæder mig til at høre fra jer.

Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Honest Web Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lennart

Det lyder som om du er godt igang. :) Jeg vil råde dig til at blive aktiv endnu flere steder, hvor mennesker med samme interesse befinder sig.

Altså et hurtigt google søg afslører at hvis du ikke allerede er det, så få oprettet dig på urdebatten.dk. Og vær aktiv derinde. For det første kommer du måske i kontakt med nogen og for det andet, så får du måske nogle gode backlinks tilbage til din egen shop, så Google belønner dig med højere søgemaskinerankings osv.

Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lennart. 

Når du ikke har det store budget men samtidig sælger dine produkter(designs) gennem en webshop, vil jeg anbefale dig at sætte dig godt ind i diverse former for online markedsføring. Når du har en webshop, hænger dine salg sammen med, mængden af besøg på din side. Derfor vil det være vigtigt for dig at have fokus på at skabe en øget trafik til din hjemmeside. Dette kan gøre med mange forskellige tiltag iform af online markedsføring. Først og fremmest vil jeg råde dig til at søgemaskine optimerer din hjemmeside, du kan læse "online markedsføring den store grundbog" den giver dig en god begynder viden omkring aktiviteter du bør have styr på i forbindelse med SEO(søgemaskineoptimering) derudover er der også mange ekspert blogsnettet du kan læse :) når du har fået seo optimeret din side, kan du begynde at overveje aktiviteter som Adwords. Dette skulle gerne skabe en øget trafik som vil påvirke salget positivt. Sørg for at have opsat mål i Google Analytics, så du kan følge udviklingen af dit arbejde. Der er også mange programmer der kan give dig et overblik over hvilken Google placering du har på ønsket søgeord.
Når du allerede er aktiv på Facebook, har du mulighed for at købe annoncer gennem Facebook, for at skabe et større flow af følgere til din profilside. 

Der er rigtig meget at hente gennem online markedsføring og når du med tiden begynder at tjene mere på din shop og dermed har et større budget, kan du med fordel søge hjælp hos et konsulent bureau. Som kan hjælpe med at varetage og udbygge din online markedsføringsstrategi. 

held og lykke med det.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Borgvardt Ure Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for responsen! :)

Vil Det kunne betale sig at få en virksomhed til at gøre dette for en. Eller er det noget man selv skal læres op i og selv håndtere?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)