Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Refocus - Konkurs?

Side 3 ud af 12 (115 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, man bliver sgu lidt trist når man tænker på den måde de har valgt at drive virksomhed på. Forespørg i Sø- og handelsretten, når i skal tjekke hvorvidt firmaerne har indleveret konkursbegæring. Har man penge tilgode, og de ikke har ansøgt om konkursbegæring, så skal I hjælpe dem med det. Hvis det var mig der havde ydet service for cloaking-systems og skulle fået betaling via refocus, så ville jeg da undersøge om hvorvidt der ikke er grundlag for en bedragerisag, hvis aftalen er indgået efter at refocus er kommet i betalingsproblemer.

Nu er vi flere/MANGE der har lignende problemer med cloaking systems, vi har prøvet at skabe kontakt i flere måneder, og jeg æder sgu gerne en sag mod dem, når jeg nu siger at vi desværre nok er løbet ind i et fupfirma.

Gå dem på klingen! Ring, skriv og besøg dem. Dokumenter jeres kontakt med dem (eller mangel på samme).

 

Jimmy

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er mit mellemværende med reFocus bragt i orden til begge parters tilfredshed.

Mvh.


Jesper Hvejsel

Made4men 

Fra Randers
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

Jeg må igen sige, at den heftige diskussion her kommer bag på mig. Derfor kommer hermed en forklaring til alle der sidder derude med spørgsmål omkring ReFocus’ fremtid.

Først og fremmest vil jeg lige slå fast at ReFocus A/S og Cloaking System er to individuelle virksomheder, der ikke har noget med hinanden af gøre.

Jeg vil forklare hvad det er, der er i gang angående konkursen. Det er korrekt, at der er indgivet konkursbegæring på ReFocus A/S. Denne er endnu ikke modtaget, men forventes modtaget snarest. Det betyder at ReFocus A/S er fortid, og vil blive lukket ifm. konkursbegæringen.

Der er ikke, fra ReFocus A/S side, indgået økonomiske forpligtigelser efter firmaet har modtaget besked om, at der er ved at blive indgivet konkursbegæring.

Vi har intet at skjule, og der er intet fordækt i denne sag. Derfor undrer denne tråd mig. Jeg kan forstå, at nogle har forsøgt at kontakte mig. Vi har haft nogle problemer med mailsystemet, som er lige så beklageligt for os, som det er for de af jer, der måtte have sendt noget forgæves. ReFocus mailadresser bliver ikke længere funktionsdygtige. Derfor vil jeg gerne bede personer, der har et udestående eller yderligere kommentarer i sagen, skrive på: refocus@kromann.biz , som bliver hostet af mig selv. Jeg vil besvare alle jeres henvendelser personligt, så hvis du har noget at tilføje i sagen, så henvend dig til mig på mailen. Det er ligeså meget i vores interesse, som i jeres, at give en personlig afklaring til de, der måtte have behov for det.

Jeg beklager naturligvis hele situationen og mailproblemerne. Jeg vil igen opfordre jer til at tage fat i mig personligt på ovenstående mail, så I kan få en endelig afklaring på jeres spørgsmål.

Med venlig hilsen
Kenneth Kromann

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Kromann:

ReFocus mailadresser bliver ikke længere funktionsdygtige.

Gælder dette også for Cloaking System?

Sendte i gårt en mail til jeres info boks som kom retur med:

This is the mail system at host mx.moranti.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<cust-737-info@hosted.supportfighter.com>: host sf-job[192.168.9.23] said: 550

Rejected (in reply to RCPT TO command)

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det helt nøjagtigt der undrer dig ved denne debat? I jøder folk for penge, vi kan ikke komme i kontakt med jer, hver 14. dag skriver i herinde, så det stadig ser ud til at der er gang i cloaking-systems, i forholder jer OVERHOVEDET ikke til at vi ikke kan få fat i jer, i læser jo tydeligvis her, hvorfor kontakter i os ikke??

Har der været ged i jeres mailsystem i 2 måneder? Gælder det også jeres telefonsystem? Det er sgu fantastisk at det kører for cloaking-systems, hvordan får i kunder? De se på jeres hjemmeside, og tænker; SEJT firma, jeg må hellere overføre nogle penge til det konto nr.

 

Jimmy

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har overvejet at bruge Supportfighter til et nyt projekt, men hvis det virkeligt fungerer så dårligt som det fremgår her - 2 måneders nedetid på mailen, så tror jeg ikke jeg tør satse på det.

Men er det sandheden? Kører Supportfighter virkelig så dårligt?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg har overvejet at bruge Supportfighter til et nyt projekt, men hvis det virkeligt fungerer så dårligt som det fremgår her - 2 måneders nedetid på mailen, så tror jeg ikke jeg tør satse på det.

Men er det sandheden? Kører Supportfighter virkelig så dårligt?

Jeg har ikke haft en decideret nedetid, men jeg har oplevet flere mails der ikke er nået frem til klienter og samarbejdspartnere.

Jeg vil nu afmelde mig det igen, generelt synes jeg dog at Supportfighter er et lækkert stykke værktøj, jeg kan bare ikke leve med at enkelte mails ikke når frem.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tvivler stærkt på at mails ikke bliver sendt, det er nok nærmere spamfiltre i den anden ende der er problemet.
Amino kører SUPPORtfighter, SPAMfighter kører SUPPORTfighter og alt kører lige efter en snor...
Hvad Refocus problemet er aner jeg ikke, men det er i hvert tilfælde ikke et generelt problem..

Dbh Martin

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Kromann:

Det er korrekt, at der er indgivet konkursbegæring på ReFocus A/S. Denne er endnu ikke modtaget, men forventes modtaget snarest. Det betyder at ReFocus A/S er fortid, og vil blive lukket ifm. konkursbegæringen.

Der er ikke, fra ReFocus A/S side, indgået økonomiske forpligtigelser efter firmaet har modtaget besked om, at der er ved at blive indgivet konkursbegæring.



Nogen har tilsyneladdende misforstået hvordan en konkurs rent faktisk kan foregå.

Når virksomheden drives i selskabsform, så må man ikke bare vente på at kreditorerne til sidst bliver så sure at de indgiver en konkursbegæring imod virksomheden. At der ikke er indgået økonomiske forpligtelser, efter at man har hørt at der er en konkursbegæring under opsejling imod virksomheden, er ikke interessant. Det som er interessant er hvornår virksomheden er begyndt at komme i økonomiske problemer og hvad der er gjort i forbindelse med dette.

Der hvor man skal holde tungen lige i munden, er når selskabets egenkapital går under den angivne linie. Ved et A/S er det minimum 500.000 kr. Så snart man går under denne linie har man en forpligtelse til, inden for en angiven tidsfrist, at forsøge at få dette niveau op igen. Dette er af hensyn til sikkerhed over for kreditorerne. Hvis man er nede på et kritisk niveau, så er det man efter bogen, og for at holde sin sti ren, skal melde ud at man er gået i betalingsstandsning. Dette skal meldes ud til alle der er et økonomisk udestående med. Såfremt det ikke er muligt at rette op på økonomien i den periode hvor betalingsstandsningen forestår, så er det at man står over for en konkurs. Den kan så blive meldt af det offentlige (hvis man f.eks. skylder skat eller afgifter og ikke kan betale disse), det kan ske af Erhvervs & Selskabsstyrelsen (hvis firmaet stadig ikke har fået genoprettet den nødvendige egenkapital), af kreditorer som der stadig skyldes penge - eller af virksomheden selv (at foretrække for at holde sin sti nogenlunde ren).

Hvis man blot har kørt derud af indtil pengekassen er tom og kreditorerne er blevet tilstrækkeligt sure og derved indgiver en konkursbegæring, så kan bestyrelsen i virksomheden i den sidste ende blive gjort personligt ansvarlig - både økonomisk og retsligt. Dette er bl.a. en af grundene til at Klaus Riskær stadig har et udestående i forbindelse med Accumulator Invest.

/Jesper
Side 3 ud af 12 (115 indlæg)