Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp er min animations video god

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej venner jeg har lavet en gratis animations- Video/reklame og har tænkt mig, at sætte den op på min facebook gruppe. Jeg vil derfor høre om det virker alt for uprofisionel. Tusind tak for jeres hjælp . 

http://www.youtube.com/watch?v=BBrpmWoG1HM&feature=youtu.be

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oktaybagiran:

Heej venner jeg har lavet en gratis animations- Video/reklame og har tænkt mig, at sætte den op på min facebook gruppe. Jeg vil derfor høre om det virker alt for uprofisionel. Tusind tak for jeres hjælp . 

&feature=youtu.be">
&feature=youtu.be

Synes det er useriøst at et firma bruger en video man kan lave gratis på nettet.. Enten lav den selv, alternativ så få en professionel til det.. Det der holder i hvert fald ikke :)

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel ikke alle firmaer, som har råd til lige at smide 7 kr for en film? - Det skal lige siges, at vi blot er en lille kebab vogn. 

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arrh, mon ikke du kunne finde 7 kroner et eller andet sted ;)

Men du spurgte om folks mening, og den fik du :)

Stor eller lille, det virker useriøst.

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

7.000 kr skulle der stå :) Jeg er da selvfølgelig godt klar over, at en  professionel ville kunne lave det bedre.

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oktaybagiran:

Heej venner jeg har lavet en gratis animations- Video/reklame og har tænkt mig, at sætte den op på min facebook gruppe. Jeg vil derfor høre om det virker alt for uprofisionel. Tusind tak for jeres hjælp . 

&feature=youtu.be

Om den virker alt for uprofessionel = ja, jeg ville i hvert fald ikke købe noget som helst på grund af den. Så den gavner dig ikke. Kan godt være jeg havde været kunde på grund af andre ting, men den der lokker ikke. 

skal du absolut lave en animations video, så køb i det mindste så du ikke får reklame i den. Koster kun 59 $ for en måned hos samme firma som du har brugt der. 

Smid også nogle billeder ind i den der, meget kedelig og man får lyst til at klikke væk hurtigt.

Glemte lige: Hvis du vil have lavet en professionel video, så kan de her måske være en løsning: http://animation.mu/priser/ 

Det er mange penge, men den skulle også gerne tjene sig selv ind (eventuelt få det lavet så det er en video du kan bruge hele året rundt). 

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er morsom i den forstand, at du vil sælge kebab til det romantiske bord. Jeg elsker sjove / useriøse reklame, det er ofte det folk husker. Du burde nok få noget særiøs hjælp, hvis du vil gå igennem med sådan en reklame :) 

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. tá fat i zoomco.dk de ligger hvertfald noget under de 7 kilo :-)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi kan også være med til under 7k. 

Vi kører tilmed her i februar et tilbud hvor du udover videoen også får: 

  • GRATIS animeret logo
  • GRATIS 2D animeret karakter / maskot
Du kan se mere om tilbudet ved at klikke på mit signatur billede :)
Fra Valby
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Bright Beetle ApS Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oktay.

Ja, som de andre nævner går den ikke. Den gør langt mere skade for jer end gavn, beklager. Det er en typisk misforståelse at man bare kan få lavet en dårlig film, for det er bedre end ingen film at have! Du fortæller i bund og grund seeren at du ikke tager hans/hendes tid seriøst (Du fremstår nærig), og dermed vil mange vælge dig fra, hvor din hensigt derimod er at få flere kunder i butikken.

Seerens tid er værdifuld - og det ved seerne.

Beklager, men det er desværre sådan det hænger sammen :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)