Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Seriøs hosting.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det for kliché/standard/kedeligt at nævne UnoEuro? For mig at se er der ingen andre billig-webhoteller der slår dem hverken på selve produktet eller supporten. Man kan måske blive lidt skræmt over at de kun har et klassisk help-desk og ikke en chat eller telefon, men de svare lynhurtigt som regel og ellers kan man tagge dem på Twitter og sikkert også Google+ og Facebook :)

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hosting har en meget lille betydning på SEO. Det Google og de andre primært lægger vægt på er indhold. Hvis man skriver noget godt indhold er der ingen problemer med at komme op i søgemaskinerne.

Som et eksempel ligger Wikipedias servere i Florida, USA, og de ranker stadig meget højt fordi de har rigtig meget indhold, som der også (vil jeg mene)  er noget kvalitet over.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:
Hosting har en meget lille betydning på SEO.

Jeg tror også hastighed har en væsentlig værdi for Google.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Grubbe:

Kristoffer - Serverfruit:
Hosting har en meget lille betydning på SEO.

Jeg tror også hastighed har en væsentlig værdi for Google.

Det er korrekt. Og her betyder det noget hvilken forbindelse man har, og hvor mange resourcer der i øvrigt bliver allokeret. For eksempel har vi før haft flyttet sider fra en dansk udbyder, hvor der simpelthen ikke var allokeret nok resourcer.

Efter skiftet er siderne blevet meget hurtigere.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hjort:
Er det for kliché/standard/kedeligt at nævne UnoEuro?
Det håber jeg sandeligt ikke :)

Der er forresten chat support i dagtimerne :) Det er dog ikke vores primære support-kanal.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Jeg har benyttet Little Green Orange (LGO) i mere end ti år og har altid fået god hjælp omkring domæner, teknik osv. Sjældent jeg har haft problemer men de er meget hjælpsomme og super rare, helt nede på jorden.

http://www.lgo.dk/

vh
Rainer

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu ikke helt rigtigt at hosting ikke har betydning.
Hvis du søger kun på resultater fra Danmark, vil i, og dem der hoster hos jer ikke komme i betragning på søge resultatet.
Desuden vil søge resultatet automatisk rangere efter land hvis du bruger f.eks google.dk og ikke google.com!

Når det så er sagt, så er jeg overbevist om at ingen andre i branchen yder hvad vi gør, for vores kunder! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie - Connspire:

Det er nu ikke helt rigtigt at hosting ikke har betydning.
Hvis du søger kun på resultater fra Danmark, vil i, og dem der hoster hos jer ikke komme i betragning på søge resultatet.

Ikke helt korrekt. Er det et .dk domæne bliver det automatisk betragtet som målrettet mod Danmark. Er det et internationalt domæne kigger de også på det sporg tag du kan sætte i Google Webmaster Tools.

Ronnie - Connspire:
Desuden vil søge resultatet automatisk rangere efter land hvis du bruger f.eks google.dk og ikke google.com!

Det har en betydning, ja, men ovenstående gælder stadig. Og der er også mange andre parametre. Se evt. https://support.google.com/webmasters/answer/62399?hl=en

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)