Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes på ny webshop!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

trasmussen37:
Jeg kunne være meget interesseret i at du skal hjælpe mig, med vores kommende webshop, har dog nogle spørgsmål inden.
Det lyder rigtig godt.

trasmussen37:
Vil jeg kunne få flere ting tilkoblet vores webshop, end dem som i har i jeres tilbud.?
Ja det kan du godt, du kan sende en mail med hvad du ellers ønsker, så skal jeg se om det er muligt.

trasmussen37:
Hvad vil der ske med min webshop, hvis du en dag vælger at du ikke længere ønsker at have med disse ting at gøre.?
Der vil ikke ske noget med din webshop. Jeg har ikke planer om at stoppe eller noget, så det skal du ikke være bekymret for.

trasmussen37:
Er det nemt at rette tekst samt sætte nye billeder ind på siden.?
Ja det er meget nemt, det er lige til at gå til ;)

trasmussen37:
Hvad med Google og Facebook adds.?
Altså annoncer? det er jo ikke rigtig noget der går ind over shoppen. Ved ikke lige hvad du mener.

trasmussen37:
Er der andre ting som en god side kræver, som du mener at man skal være opmærksom på.?
Nu ved jeg ikke om du har købt domæne/hosting, men det er vigtigt at du finder en stabil hosting. Ved ikke om du har set vores, men de er stabil og meget sjældent nedetid. Når de er nede så bliver det skrevet før det sker inde på deres hjemmeside.

trasmussen37:
Min kommende side skal være yderst brugbar, både for kunderne, men også for mig, den skal ikke mangle noget, alt skal være velfungerende og tiltalende, mener du at dit / jeres produkt lever op til dette.?
Ja vi kan levere en super funktionel og brugervenlig webshop. Vi designer efter dit ønske, så det bliver helt som du vil have den. :)

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Billigmagento Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :)

Vi vil meget gerne hjælpe jer med at lave en nem og overskuelig webshop.

Vi tilbyder i hele Juli, komplet Magento webshop for kun 4995.-

Send gerne en pm eller mail til jeppe@billigmagento.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Du er også meget velkommen til at kontakte os - Vi tager 1799,- for en standard webshop, opsat i Wordpress med WooCommerce. 

Du kan se alle vores referencer på; Retromedia.dk - Dér finder du også vores kontaktoplysninger. 

Mvh, 

Retromedia.dk 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

trasmussen37:

Hejsa alle Aminoer.

Jeg skal snarest igang med at få etableret en webshop, som skal være nem at administrere, forstået på den måde, at jeg selv kan rette tekst samt billeder. Jeg ønsker en webshop som er nem og overskuelig for kunden, i form af tekst, oprettelse, farver, m.m. Jeg søger en som der kan sende mig en mail, med en beskrivelse af hvad de kan tilbyde mig, info om den eventuelle kommende side, samt en uforpligtende pris. Webshoppen skal selvfølgelig kunne de fleste ting, indkøbskurv, betalingskort, lager, osv osv... Mvh Thomas

Hej Thomas

Hos os i EasyFlow A/S starter en webshop typisk ved omkring 100.000 kr., og den dyreste har kostet over 2 millioner kr. så vi er nok langt de dyreste i denne tråd. Til gengæld så tror jeg ikke at der er nogle eller i hvert fald meget få af vores kunder som ikke har tjent udgiften til os, hjem flere gange.

Vores kunder inkluderer Carlsberg, Porsche, Amino og Lagkagehuset.

Skriv en mail til mig på plu@easyflow.dk hvis du er interesseret i ydereligere dialog.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lundsby:
CloudSprout er som udgangspunkt gratis, og inkluderer hosting, gateway etc., mens de dyreste løsninger vi har leveret har kostet flere millioner.
Kunder på CloudSprout kan du se nogle af på siden, og de større kunder er blandt andet Carlsberg, Porsche og Amino.
Fortstår jeg korrekt at Porsche DK og/eller Carlsberg har en webshop der er bygget på Cloudsprout - det lyder interessant. Læg lige et link op - takker.

(PS: Jeg troede Cloudsprout var under udvikling - derfor spørgsmålet)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Jeg kan godt se at det kan være lidt forvirrende. Sagen er den at vi ved siden af CloudSprout kører EasyFlow som primært er et konsulent selskab.

I EasyFlow laver vi løsninger på flere forskellige platforme f.eks. er både Porsche.dk og Carlsbergs webshop, baseret på Umbraco og Microsoft .Net.

CloudSprout er helt klart under udvikling, og det holder forhåbentligt aldrig op :-)

Men der er faktisk alligevel en små hundrede kunder på CloudSprout, f.eks. Heinocykler, ATP-PEP og Colorclub.dk. Grunden til at de kan være kunder, selvom CloudSprout ikke er færdig alment brug, er at de er leveret af design partnere som vi har lært at bruge CloudSprout.

Når vi i EasyFlow får en konsulent opgave, vil vi helst ikke lave den på CloudSprout, dels for kundens skyld for det binder dem til os, og dels for vores egen fordi vi altid netop fordi kunden er bundet til os, kommer til at lave en masse gratis arbejde, så vi tjener typisk kun en fjerdedel på en CloudSprout løsning i forhold til f.eks. en Umbraco.

Det der nu er CloudSprouts udfordring, er at lave oplevelsen god nok til at man nemt kan tilmelde sig og lave det site man drømmer om.

Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Mange tak for din mail, det lyder meget spændende.

Jeg har 2 ugers ferie fra i dag, og vil derefter kontakte dig, vedrørende at vi eventuelt kan mødes og finde en god løsning.

 

Mvh

Thomas Rasmussen

Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Mange tak for din mail, det lyder spændende. Jeg har 2 ugers ferie fra i dag, men vil derefter kontakte dig, vedrørende at mødes og finde en god løsning.

 

Mvh

Thomas Rasmussen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)