Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes på ny webshop!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle Aminoer.

Jeg skal snarest igang med at få etableret en webshop, som skal være nem at administrere, forstået på den måde, at jeg selv kan rette tekst samt billeder. Jeg ønsker en webshop som er nem og overskuelig for kunden, i form af tekst, oprettelse, farver, m.m. Jeg søger en som der kan sende mig en mail, med en beskrivelse af hvad de kan tilbyde mig, info om den eventuelle kommende side, samt en uforpligtende pris. Webshoppen skal selvfølgelig kunne de fleste ting, indkøbskurv, betalingskort, lager, osv osv... Mvh Thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at sende mig en privat besked, så tager vi en dialog om dine produkter og din målgruppe. Så du får et design, der rent visuelt rammer dine købere. For her er intet standard og færdige pakkeløsninger, her får du design med fokus på salg.

Vores priser er yderst fornuftige - og vi benytter verdens bedste e-handelssoftware.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Vi tager 14.995,- for en komplet køreklar shop. Vi anvender systemet Magento og du får en unikt designet webshop (ikke "bare" en tilpasset skabelon). Prisen inkluderer også første års hosting (inkl. telefonsupport) og betalingsgateway så du kan tage dankort/internationale kort.

Eneste anden udgift er din indløsningsaftale med NETS/TELLER.

Se mere om vores service på http://getashop.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hvis du har mere information, og evt. et budget så må du meget gerne sende det til mig på plu@cloudsprout.com

Vi er levereringsdygtige i stort set alt indenfor webshops, vores billigste et drag-n drop system der hedder CloudSprout hvor du selv får fuld kontrol over din shop, og de største løsninger vi har leveret er skræddersyede ovenpå open source platforme.

CloudSprout er som udgangspunkt gratis, og inkluderer hosting, gateway etc., mens de dyreste løsninger vi har leveret har kostet flere millioner.

Kunder på CloudSprout kan du se nogle af på siden, og de større kunder er blandt andet Carlsberg, Porsche og Amino.

Men skriv til mig plu@cloudsprout.com så er jeg sikker på vi kan finde en løsning der passer til dig.

 

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Vi kan godt hjælpe dig med en god løsning som vil passe godt til dit behov. Vi vil gerne sende mail til dig hvis du sender det ellers kan du ringe på telefon 25101616 eller skrive til mitat@albedosoft.dk

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 04:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Det lyder lige som en opgave for os. Vi kan gøre det for kun 1499 DKK, hvis du vælger vores fortrukne løsning som indeholder stort set alt hvad en webshop skal kunne. Du skal være velkommen til at tage et kig forbi vores hjemmeside www.Andiie.dk - Hvis det lyder interessant, så kontakt os via kontakt siden derinde. :-)

Ha' en god dag!

Med venlig hilsen

Andreas Kretzschmer

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din mail. Det er en ren jungel for mig, at tage stilling til hvem og hvad jeg skal gøre her i opstarten.

Jeg har i hvert fald brug for en webshop som kommer til at fungere godt for mine kommende kunder, samtidig med at siden er nem for os at komme rundt i.

Jeg vil prøve at lave en liste over de ting som jeg mener at en side skal have samt hvad jeg skal sælge, så kan du evt vende tilbage med en udmelding på, om du mener at jeg vil få brug for tingene samt en ca pris.

 

Mvh

 

Thomas

Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

 

Jeg kunne være meget interesseret i at du skal hjælpe mig, med vores kommende webshop, har dog nogle spørgsmål inden.

 

Vil jeg kunne få flere ting tilkoblet vores webshop, end dem som i har i jeres tilbud.? Hvad vil der ske med min webshop, hvis du en dag vælger at du ikke længere ønsker at have med disse ting at gøre.? Er det nemt at rette tekst samt sætte nye billeder ind på siden.? Hvad med Google og Facebook adds.? Er der andre ting som en god side kræver, som du mener at man skal være opmærksom på.? Min kommende side skal være yderst brugbar, både for kunderne, men også for mig, den skal ikke mangle noget, alt skal være velfungerende og tiltalende, mener du at dit / jeres produkt lever op til dette.?

Mvh

 

Thomas

 

 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo også benytte dig af vores tilbud på en komplet webshop i Magento til 2.495,- der er ikke mange andre steder, du får så meget for pengene ;)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)