Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Marketing... / Gammel vin på nye flasker?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er en relativt ny coupon dealer i Danmark. Vi hedder Membership.dk. Det er nødvendigt, at vi booster vores salg og vi gør alt, hvad vi kan for at spille på alle tangenterne.

Først og fremmest er vores site klar, og vi er ved at gøre noget effektivt for vores fremtoning på hhv. Facebook, Twitter og G+. Det tager tid og vi mener vi får gang i noget af det rigtig om ikke så længe...

Når vi skriver på Amino i denne omgang, så er det fordi alle prædiker om affiliate marketing og omtaler det som den absolut smarteste måde at komme frem på... Det har vi brugt noget tid på! Vi har læst på Amino og malket Google for at finde nogle at samarbejde med! Og nu synes vi ikke længere det er så spændende som det lyder... Tager vi fejl?

Vi opfattede, at affiliate marketing skulle være en "no cure no pay" mekanisme, som hjælper med det, der skal til for at opdrive nye kunder/markeder. Vi opfattede, at affiliate virksomhederne skulle ta sig godt betalt, når handlerne afsluttes!

Vi har fundet mange fine artikler her på Amino (og på Google) om fænomenet, og vi har kontakter mange marketing virksomheder, som udgiver sig for eksperter på området.  Nu ser det bare ud som om, at vi enten kontakter de forkerte eller at det er de gamle marketing virksomheder, der sælger gammel vin på nye flasker. Hvad mener I? Er fænomenet endnu ikke rigtigt kommet til Danmark endnu?

Vi er meget interesseret i at komme i kontakt med den/de rigtige affiliate virksomheder og vi er også interesseret i at betale godt for det...  Hvor finder vi dem henne?

Er der nogen der har en liste med nogle af de gode?

Frank

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er det helt præcist I ønsker at opnå og hvor er det I har problemer. Det virker på mig som at I ikke helt forstår affiliate marketing alligevel.

Først og fremst vil jeg foreslå at samarbejde med nogle affiliate netværk som Partner Ads, Adservice, Euroads (nok god for jer), Netbooster, Smartresponse. Når du skriver 'affiliate virksomheder' kommer jeg lidt i tvivl om du mener affiliate netværk (ovennævnte) eller affiliate publishere (dem der sender trafik til netværket).

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Jeg skrev om Affiliate Marketing og har prøvet at blive klogere på emnet lige siden! Men ak og ve... jeg må indrømme, at jeg endnu ikke har opnået den succes som jeg havde håbet på! Så,  nu må jeg gøre tage fat igen og se at komme videre.

Jeg har talt med de virksomheder, du nævner, men de er - som jeg skrev i mit tidligere - ikke særligt interesserede, når de hører, at vi opererer med et lille budget... Mit synspunkt/håb om "no cure - no pay" holder ikke ... Slet ikke... Det er mit indtryk, at det amerikanske begreb "Affiliate Marketing" slet ikke eksisterer i Danmark... Nevertheless ... vi skal videre---

Ta et kig på vores site http://www.membership.dk/kobenhavn/ . Det er ved at være ok og fyldt med en masse smarte features, velegnet til en strømlignet virksomhed. Vi har ingen problem med at skaffe deals (vi har indtil nu kun vist en meget lille del), vi har fået lidt gang i vores facebook som også er okay. Men det kan man jo ikke leve af...

Til vores store glæde har vores facebook aktiviteter resulteret i aktivitet på Twitter, så endelig var der noget, som ikke koster mange penge. ! Nå, men det kommer nok senere når vi fokuserer mere på det...Lige nu overvejer vi at be nogle af annoncørerne her på Amino om at hjælpe os med flere likes! Kender du noget til de tilbud der kommer fra underenplov.dk? Er det seriøst?

Well, jeg så dit link til dine Link building pakker... Kunne du ikke fortælle mig noget mere om dem...

Du skal vide. at jeg ikke ved meget om denne verden, så hvis vi skal indlede et samarbejde må du forklare mig, præcist hvad det er vi sigter efter inden vi starter! Således at jeg har en chance for at se om vi når vores mål(-: 

Jeg kunne være stærkt interesseret, - specielt hvis du kan gi mig en form for garanti for at det spiller... (bemærk også at vi faktisk har et udmærket RSS feed på http://www.membership.dk/rss.php, som måske kan anvendes).

 Mange hilsner,

Barri

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

barri:
Jeg har talt med de virksomheder, du nævner, men de er - som jeg skrev i mit tidligere - ikke særligt interesserede, når de hører, at vi opererer med et lille budget...

Hos Partner-ads er du igang for 1.000 kr., der er ingen oprettelsesgebyrer eller månedsgebyrer, du betaler kun pr. lead eller salg.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg læser det, er det affiliate som annoncør og ikke publisher.

Her på Amino er det 99% publisher delen der omtales.

Som annoncør bliver du tvunget ud i at have et højt budget for at komme i gang, hvis du vil tilknyttes de store netværk.

Men har du overvejet Google Adwords displaynetværk - det er nærmest det samme.(med No cure no pay)

Derudover er det ikke alle produkter og serviceydelser, der egner sig til affiliate kanalen.


SEM og social marketing, vil klart være vejen i kombination med god SEO.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)