Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til ny firmahjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skal snart til at lancere mit nye firmawebsite, men vil gerne have lidt feedback, hvis nogen vil prøve det af.

Bemærk, at mange af teksterne endnu er vrøvl. Se venligst bort fra det :)

Siden ligger her: http://njki.dk/comingsoon

Tak for jeres tid!

/Morten

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

META

WARNING missing description
WARNING missing keywords tag
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow... den kan jeg rigtigt godt lide. Både farverne, layouttet og opbygningen af siden skriger professionalisme!

:: HDMI kabel ::

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot side, men jeg bryder mig ikke om at den er så "lang". Havde hellere set flere undersider, istedet for at man skal scrolle så meget. Ser også lidt mystisk ud på min skærm at man den rigtig flotte side og så slutter den i bunden med teksten "generelt", som man så skal scrolle ned for at se.

Lidt svært at forklare, men håber du forstod min pointe. 

Hvis du gerne vil have den "autoscroll" effekt, når man klikker på dine links, så kunne du lade den scrolle ind fra siden istedet? 

Anyway, nok mest smag og behag, men det var min mening :-)

\Mikkel

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Hvilken browser bruger du?

/Morten

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Chrome, men det er ikke browseren, det er skærmstørrelsen. 

Du kan se her hvad jeg mener:

Screenshot

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg føler, at der mangler en intro. Du har tre gode introer i bunden, men jeg tænker det vil være en god ide at skrive noget mere end bare

velkommen til njki

nordjysk kodeindustri

Beskriv fx i en enkelt sætning, hvad I laver som en opsamling. Er I programmørerne? Er I formidlerne? Udvikler I mere eller er disse tre produkter det, I tilbyder? I afsnittet om "Hvem er vi" står disse enkle sætninger fint. Få det gerne op på forsiden.

SlideDown-effekten virker godt. Det samme med Slide til siderne i de forskellige emner. At du har samlet et helt website på én side føles lækkert at navigere rundt i. Gør helst tekstboksene lidt større, så teksten ikke ligger sig helt opad rammens bund. Enkeltheden er i det hele taget ret godt designet.

Designet ser flot ud fra start af. Jeg tænkte et øjeblik, mens jeg rullede dernedad, at det blev lige gråt nok. Men det varierer meget, så det er en smagssag, og jeg synes designet virker dejlig roligt. Brug evt. de orange farver noget mere, som du gør rundt omkring. Det kunne med fordel gøres mere konsekvent i fx overskrifter.

Din kontaktformular virker ikke - men det kommer vel :) Husk validering af felterne.

Den sidste bemærkning er, at jeg lagde mærke til billederne til dine tre programmer. De to første billeder er billeder af selve programfladen. Det sidste billede hørende til Q5 Sag er dog et billede... af noget kode? Det er nok ikke lige til målgruppen.

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rigtig god feedback, som jeg tager til efterretning! :)

Billederne er ikke de endelige! Du har ret i at det er tosset det, med noget kode. Samme med godvagt billedet, hvor noget tekst er sløret.

/Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

der står lige lovligt meget tekst på forsiden det virker lig lovligt overskueligt få lige lidt mindre på den side

desuden bemærket jeg hver gang jeg klikket på et links i siden hoppet siden meget få lige styr på siden så den ikke hopper så vildt meget

få lavet unikke titler til alle undersider på siden det er en klar seo fordel og husk google viser op til 70 tegn

det er en fodel at få social medier på siden især google plus og facebook

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn og overskuelig hjemmeside.

Jeg ved ikke hvordan sådan en "slide" hjemmeside virker ang. SEO, om det hele bliver opfattet af søgemaskinerne som en side?

Ud over det. Smuk side.


Fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)