Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Panda eller ej?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er svært at sige med sikkerhed, hvilke sites der får høvl, når Panda udrulles. Jeg lavede forleden en video med lidt info - den kan du se her:http://www.concept-i.dk#panda

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting er om man selv bliver ramt direkte af Pandaen, en anden er om de sider som linker til en også bliver ramt.

Når Pandaen rulles (fuldt) ud vil det nok skifte lidt op og ned på mange placeringer eftersom sider og derved links skifter værdi.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, bliver spændende at se hvordan placeringerne vil ændre sig.

Dem med rigtige mange links fra diverse blogs, og små enkelt sidet sites, vil sikkert opleve fald i deres placeringer.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er røget fra nr. 11 til nr. 18 på 1 uge uden jeg har gjort noget som helst.
Så mon ikke pandaen har været forbi mig... Crying

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opnået forbedringer af placeringer her de sidste par uger, men har også foretaget en hel del ændringer på hjemmesiden her de sidste par måneder, og smidt et par tusind links siden, så ved ikke om det er det der har haft effekten i disse forbedringer på placeringerne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er egentlig mest spændt på hvor stor effekten bliver, personligt håber jeg posen bliver rystet og google får held med at rydde ud for på den måde at styrke nogle af mine egne sider. Tvivler bare på det bliver så effektivt som nogle puster' det op til. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Glæder mig også til at se hvad det bliver. Jeg håber den tager hårdt fat, og er ude med riven efter de hjemmesider der er fyldt med totalt ligegyldigt indhold, og overtrukket med adwords, hvor selve "adwords" er indholdet..

Og så kunne jeg godt ønske at den revsede alle de bavianer der spammer på facebook, bare for at tjene lidt håndører på deres affiliate marketing.. Men det må vel blive ved ønsket :)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)