Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Symboler i TITLE

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg havde på en af mine sider et "number sign" altså et "#" i min titel, kan dette skade min placering. For 1 uge efter dette skete, så røg jeg fra plads 6 til plads 500.

Efter 1 måned kom jeg tilbage, men røg ned dagen efter igen. Har symbolet noget med min position at gøre?

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen som kan svare på dette? Confused

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Faz:

Er der virkelig ingen som kan svare på dette? Confused

Jo da: Nej - det skader ikke dine placeringer at have et hashtag i din sidetitel.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Rosenstand.

Så må det skyldes noget andet.

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Faz,

Jeg kan heller ikke se det skulle betyde noget.

# ville have samme effekt.

Har længe brugt &#35;  i i stedet for # <title> osv.

Google forstår helt sikkert betydningen af begge - har ikke kunnet registrere nogen forskel.

/Anders

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:
Google forstår helt sikkert betydningen af begge - har ikke kunnet registrere nogen forskel.

Der er to problemer i det.

1) Du bruger 5 tegn i stedet for et på at skrive #

2) Fra tid til anden har alle de store søgemaskiner fumlet en forskellige encodinger af specialtegn - og nogle gange vist dem u-omskrevet i titler i søgeresultaterne (og DET ser ikke fedt ud skulle jeg hilse og sige!). Den eneste metode der har vist sig stabil er at skrive tegnet uden encoding og så sørge for at hele siden kører med rette tegnsæt.

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Mikkel, det er faktisk meget brugbart. 

Hvad med tegn i 'alt' tekst til billeder og i 'title' tekst til links - skal der heller ikke bruge &#xx; der?

Grunden til at jeg bruger &#xx; er at undgå misforståelser i nogle browsere og versioner af browsere.

Derudover mener jeg også at w3c ikke validerer xhtml med ?,',% osv. når det står i <p>.

Bruger i øvrigt utf-8 - på alt jeg laver, som er på engelsk.

Men er det i virkeligheden uhensigtsmæssigt - og hvad er anbefalet tegnsæt?

Må blankt tilstå at dette, samt hvilken DTD jeg bruger aldrig er noget jeg har gået så meget op i.


/Anders

 

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:
Hvad med tegn i 'alt' tekst til billeder og i 'title' tekst til links - skal der heller ikke bruge &#xx; der?

Det er samme forhold alle steder på din side - men det er naturligvis langt mere alvorlogt hvis din TITLE i søgeresultaterne fucker op.

Hvis tegnsættet er sat rigtigt burder der ikke opstå problemer i browsere, men det er da muligt der findes undtagelser :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)