Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Affiliate - Deeplink

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ikke blevet helt sikkert på hvad "Deeplink" er og kunne rigtig godt bruge en forklaring fra en der kunne for klare det.

Har lavet en hjemmeside med nogle affiliate konkurrencer og havde tænkt at reklamere med den fra nogle Facebook sider, men hvis jeg gjorde det, ville det så betegnes som "Deeplink?"

På forhånd mange tak

Affiliateren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

et deeplink er et link direkte ind på et produkt (for eksempel), istedet at man bare linker ind på forsiden. Det kan være en stor fordel at linke på produkter, når du skriver om et specielt emne.

Hilsen, Iryna

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mange tak for dit svar.

Har du også svar på om min idé betegnes som "Deeplink"?

Affiliateren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har som udgangspunkt ikke noget med Facebook at gøre. Et deeplink er det link, du sætter til en anden side, altså en underside, fra din side eller facebook eller hvad det nu kunne være.

Jeg håber, det var forståeligt :-)

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det vil være et Deeplink hvis jeg sendte det ud via Facebook fansider og folk så gik ind på min hjemmeside på forsiden derfra, eller?

Affiliateren

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Affiliaterern:

Hej.

Mange tak for dit svar.

Har du også svar på om min idé betegnes som "Deeplink"?

Affiliateren

 

Som Iryna også skriver, så har dit eksempel ikke noget med deeplinks at gøre.

Hvis du reklamerer for en strømpebutik, så kan du istedet for at linke til shoppens forside, linke til røde sokker str. 38.

Jeg har splittet et Tradedoubler link op her, det skulle gerne give en bedre forståelse for opbygningen af et affiliatelink.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er desværre misforstået. Det har hverken noget med facebook eller din forside at gøre, men med de links, du sætter fra din side til en anden side. Hvis du fx ikke vil linke direkte på saxo.com's forside, men på jamie olivers nye bog, så kan du linke sådan her: http://www.saxo.com/dk/item/jamie-oliver-hjemme-hos-jamie-hardback.aspx

Dette er et deeplink til jamie olivers bog.

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svarer.

Hvis jeg har forstået det ret, så er det helt okay at linke fra Facebook til en hjemmeside med nogle konkurrencer og har ikke noget med deeplink at gøre?

Affiliateren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mere et spørgsmål om facebooks politik end om deeplinking, vil jeg mene. Men princielt tror jeg ikke at det er noget problem at linke til din hjemmeside.

Er dog ikke ekspert i Facebook.

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)