Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guide i affiliate markedsføring.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Så for lige at lægge en officiel besked ud på Amino, vil jeg gøre jer opmærksomme på at jeg lanceret en online guide i affiliate markedsføring. Hele idéen består i det at give nye interesserede iværksættere mulighed for at lære om konceptet helt fra bunden af og så guide dem igennem opbygning af deres eget affiliate site.

Du kan finde det hele på AffiliateMarkedsføring.dk

Spørgsmål, muligheder for forbedringer eller andet godt, kan som altid sende pr. email på valeurmedia (AT) gmail.com eller på en amino privat besked. :-) 

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Jeg vil vudere at nogle af dine indlæg måske godt kan få karakter af skjult reklame. Men det kan huritgt klares med en disclaimer i bunden af siden. Det er også noget jeg løbende får justeret på mine sider.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja naturligvis, det var lige en "ups'er" fra min side af - tak for forslaget, det er hermed gjort. :-)

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan.Jeg glædder mig til læse om affilate markedsføring på din side,

Forresten du har på forsiden popup-box ,som indholder teksten med f.esk overskriften markedsføring osv. Jeg synes den box skifter lidt for hurtig mellem teksterne, kan du ikkke sætte hastigheden ned på den...så OGÅS jeg kan nå læse med )

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig Feedback.

Tak fordi du vælger at tage tid til at skrive dine tanker ned - jeg sætter pris på det! :-)

Der kommer en relancering med forbedringer fra de kommentarer jeg har modtaget på Amino, og derved også et lidt anderledes design, der vil jeg helt klart kigge på slideren i toppen og se hvad jeg kan gøre. 

Indtil da, kan du klikke på knappen der sidder under den tekst du forsøger dig med at læse, på knappen står der "Læs mere", den tager dig ind til selve artiklen med hele indholdet. :-)

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Må desvære sige at den pt. er ret ringe... :(

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gusse,

Hvis du får tid, skal du være mere end velkommen til at uddybe din feedback og eventuelt skrive hvad du føler kan gøres endnu bedre - du ved, muligheder for forbedring. :-)

Som altid kan jeg fanges på valeurmedia (AT) gmail.com

Fra København
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden er rigtig flot, og det giver nye (som jeg selv) en idé om, hvordan det egentlig hænger sammen. Derfor er der naturligvis stadig en masse at lære - som forhåbentlig kommer hen af vejen! Trods lidt skjult reklame, synes jeg stadig det er i orden!

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)