Sorter efter:  

Keywords: Kobber og simpelt (work)

24. AUG 2009   |  910 VISNINGER
" Det skal være simpelt og så skal det være mig ". Sådan sagde Anne Mette da vi holdte det indledende inspirationsmøde om hendes nye mini-identitet. AM Bergelius som Anne Mettes firma hedder, skulle... Læs mere

Clubnews - din klub, vores passion

Bedømmelse :
29. JUL 2009   |  711 VISNINGER
Endnu et fodboldsite har set dagens lys. Men denne gang er det ikke mainstream som alle de andre. Med udgangspunkt i den SAS-ligaklub, som du holder med, så linker Clubnews dig videre til resten af de danske medier, så du aldrig... Læs mere

Det ubevidste valg

13. MAR 2009   |  916 VISNINGER
Som forbruger bliver vi bombet med indtryk. Hjernen kan opsamle en masse af disse informationer og gemme dem, men kun få af dem bliver gemt bevidst. Hvis du skal til at købe en bil, så ser du bilreklamer over alt. Hvis... Læs mere

Hvorfor?

23. FEB 2009   |  761 VISNINGER
For at blive en god kommunikator bliver man nødt til at lytte. Hvis man ikke kender baggrunden for et projekt, så kan man heller ikke løse udfordringen. Før man kender formål, succes og krav kan man ikke... Læs mere

Hvis dit firma var en bil…

6. FEB 2009   |  875 VISNINGER
“Hvis dit firma var en bil, hvilken bil var det så?” Det spørgsmål var ét blandt mange vi besvarede da vi skulle finde ud af hvem vi selv var. Hvis man ikke kender til øvelsen virker spørgsmålet... Læs mere

Tænker du i farver?

Bedømmelse :
3. FEB 2009   |  1.055 VISNINGER
At tænke i farver når man laver branding er en vigtig ting. At vælge den forkerte farve kan sende et helt forkert signal, men vælger du den rigtige kan det forstærke ens budskab. Usabilitypost.com har skrevet... Læs mere

Bare et logo?

29. JAN 2009   |  1.133 VISNINGER   |  3 KOMMENTARER
Hvad signalværdier ligger der egenligt i de ord vi sætter sammen som vores firmanavn? Er der nogle kriterier som skal opfyldes når man hører navnet, nogle associationer der skal skabes og nogle værdier som... Læs mere